Hakutulokset

1. inkkukinkku

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

Iltaa täältäkin ja tervetuloa uusille!:) Päivät menee ja onneksi (viikotkin)kohtuu nopiaa ohitte, puoliväli ylitetty reilusti! Jee! Töissä olo alkaa käydä välillä väsyttäväksi, kun niin kiire päiviä yleensä on ja koko päivän oon jalkojen päällä :/ (sairaalassa oon töissä) Mulla suonikohjuja jo...
  2. inkkukinkku

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Moikka piiitkästäaikaa!! Juttuja oon aina välillä käyny lukemassa, mutta omat kirjottelut jääny vähiin.. Ensiksi etusivulle vois päivittää mulle oikeat tiedot LA 30.8 ja poikaolo! ensiviikolla rakenneultra, saas nähä pitääkö olo paikkansa! =) Omaa napaa: Pahatolot onneksi...
  3. inkkukinkku

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Heips!:wave: pitkästä aikaa!! En oo jaksanu kommentoida mitään, lukenu oon aina välistä juttuja..:ashamed: Työt alko niin tiiviillä tahdilla tammikuun alusta, ettei oikein voimia oo ollu mihinkään. Nyt 11 päivän aikana ollu 10 työpäivää, välissä tehny tuplavuoroa, joten kaikki voimat...
  4. inkkukinkku

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Tuleepa tekstiä hurjaa vauhtia, ei ehdi kaikkee lukea! Voimia kaikkille keskenmenon kokeneille ja myös epäselville tapauksille! :hug: Inhottavaa tuo epätietoisuus, itelläkin muutamissa raskauksissa vuotanut, pisimmillään vkosta 10-viikolle 20 asti, minä menin vaan päivystykseen, jotta pääsin...
  5. inkkukinkku

Pahoinvointi ei loppunutkaan - kohtalotovereita?

Viime raskaudessa oksensin vielä ed. kuussa ennen la:ta. Siis kesäkuussa oli la ja toukokuussa vielä oksensin!:$ Nyt olen raskaana ja vielä ainakaan ei pahoinvointia ole ollut yhtään! (rv 6+):O
  6. inkkukinkku

Elokuun mussukat joulukuussa <3

Moikka ja Pöh.. Kirjotin pitkän tarinan, mutta minnelie hävinny...:kieh: Elikkäs tiivistetty vesio: Plussasin itselleni parhaimman joululahjan, mitä toivoa saattaa :heart: Raskausoireita ei oikeastaan ole minkäänlaisia, mikä herättää tietenkin pelkoa, onko kaikki ok. Yleensä olen...
  7. inkkukinkku

maidolla nukuttaminen - koska olette lopettaneet?

Jos hyvin nukahtaa tuttipulolle,niin miksi tuo tapa pitäis vierottaa. Siis jos muuta ongelmaa asian kanssa ei ole,kuin terkkarin neuvo.. Meillä on vielä 3-vuotiaallekkin annettu illalla mammapullo, vaikkei nyt vuosiin ole päivisin muuten pulloa juonut. Nauttii iltapullostaan..:)
  8. inkkukinkku

Juoksu ja raskaus?

Itse olen juossu sinne rv.+/-20 asti.Pieni maha mulla vielä puolessavälissä, tuskin huomaa, mutta eipä se munmielestä mahan koosta oo kiinni.. musta alkaa vaan tuntumaan ilkeelle, ettei viihti juosta. Kuitenkin aikapaljon painoa kohdun sisällä, se pomppiva liike ja kaikki kohdunpohja ja...
  9. inkkukinkku

Onko juoksijoita?

Ompa vanha ketju, mutta huomasin, että joka kevät tämäkin ketju "heräilee", joten juoksijat huom!!!tulin herättelemään tätä ketjua! :attn::D Miten täällä,vieläkö juoksijoita on? Taitaa olla vielä osittain hiihtokausi meneillään, mutta tänäänkin katoin, kun aurinko paisto niin magiasti ja...
  10. inkkukinkku

Infektioastma

Meillä poika tänään kävi astma oireiden takia lääkärissä ja lääkityksen sai infektioiden ajaksi. Aikaisemmin lääkäri määräsi puhallus pef seurannan, jossa aamuin illoin, mitattiin keuhkojen tilavuutta ja myös rasituksen aikana. Nyt siis lääkitys, sekä avaava, että hoitava, infektioiden yhteydessä.
  11. inkkukinkku

~Kesäkuun kullannuput 2010~

marjukka 82 Imetykseen voimia!! Täällä sama homma, vauva saa rintaraivareita välillä. Olen itse huomannut, että silloin kun maitoa nostattaa ja on ns.tiheänimun kausia, silloin raivari päiviä kovastikki. Ja kun ite ressaa sitä nouseeko maito ja alkaa ressata imettämistä, niin eihän se maito...
  12. inkkukinkku

pitkästä aikaa tänne ruistailen tekstiä. Ei muka ehdi, kun tuntuu niin kiireiseltä tuo arki vauvan ja muitten muksujen kans, varsinki kun koulut alko. 2kk nla on takana ja neidillä mittaa oli ....hmm..mitä lie kun en enää muista, mutta paino sen 4,9 kg. Jälkitarkastuskin oli, synnytystä...
  13. inkkukinkku

pohtijatar kuplastoppi on todellakin sellasta katkeamatonta liisteriä.. käytin jonkun aikaa, mutta meijän typylle ei sopinu. :( vatsanväänteitä enemmän, ähistää kokoajan ja kakkaaminen muuttuu harvemmaksi, joten ilman ollaan nyt oltu ihan mitään. Ristiäiset ollu meilläkin ja tyttö sai...
  14. inkkukinkku

Minotchkin tervetuloa joukkoon! piti alkaa kommentoimaan tuota imetyksen tuomaa epävarmuutta ja stressiä. Mulla tämä vavuva on 5:s ja edelleen imetyksen ALKU on aina ressin paikka. Luota täysillä siihen että vauva nostattaa tarvittavan maidon ja vauva saa maidon herumaan, vaikkei pumppu...
  15. inkkukinkku

Syyshortensia kiitos valaisevasta vastauksesta. Kävin neuvolassakin ja asiasta keskusteltiin, mutta paikalla oli sijainen ,joka oli eka päivää töissä...joten aika omillaan ollaan. eilen virallisesti alotin tuon imetysdieetin, eli maito ja kotimaiset viljat jäi nytten pois , samoin kaikki...
  16. inkkukinkku

no sehän tuli moneen kertaan... :laugh: :whistle:
  17. inkkukinkku

kakkaamis ongelmaa/vaippa ihottuma-asiaa: apuja kaipaisin, etenkin niiltä jotka tietävät jotain imetys dieetistä, onko auttanut vauvan maha ongelmiin?!! Elikkäs vauvalla ollut alusta asti vihreä kakka. väri vaihtelee vaaleammasta, ihan tummaan vihreään. maha kipuja ja pylly vaippa...
  18. inkkukinkku

paljon onnea vielä kaikille heinäkuussakin vauvautuneille! Juttua on tullu tännekkin puolelle, lukemassa oon välistä käyny, nyt vasta saa ite rustattua tekstiä. Ristiäisistä tarkotus ois pitää tuolla heinä-elokuun vaihteessa, ei oo vielä pappia varattu, aikaa sovittu, mutta täällä kotona...

Yhteistyössä