Hakutulokset

1. N

Helmikuun inssipiinailijat ??

Kiitokset kaikille onnitteluista. Ja onnittelut myös Ginniferille. Äläpäs Mammu nyt hoppuile =) Tein testin eilen eli pp13 ja oli niin hentoinen tuo plussaviiva silloin että kuvittelin vaan nähneeni, koska miehenikään ei sitä nähnyt. Ja herkkä testi mullakin oli. Tänään "normitestillä" viiva...
  2. N

Kiitos Ihaa onnitteluista. Eiköhän se inssi mene ihan hyvin teilläkin. Meilläkin onnisti vasta nyt kolmannella ja olin jo toivoni etukäteen nurkkaan heittänyt. =) Pp on piinapäivät, alkaen inssin jälkeisestä päivästä. Jos selaat vahoja ketjuja sieltä löytyy ketju jossa paljon muitakin...
  3. N

Täällä pp14 ja testauspäivä ja PLUSSASIN!!! Olo on tosi sekava... Itkettää vaan. Mahassa edelleen menkkatuntemukset. Oon kyllä niin sekaisin etten osaa mitään edes kirjoittaa. Ilmeisesti multitabs-greippimehu-clomifen-menopur-pregnyl+inseminaatio oli hyvä yhdistelmä.
  4. N

Isot onnittelut Mollukalle :flower: :flower: :heart: Pp12 menossa ja mahassa viiltelee niin helv....tin kovaa :'( Kaipa ne nuo hormonit vaikuttaa sen verran noihin menkkakipuihin niin että ne on tavallista kovemmat. Odotan siis jo tätiä saapuvaksi huomenna viimeistään perjantaina...
  5. N

Apua. Surusta marmatusta.

Tutulta kuulostaa :hug: Mä unohtelen kans asioita tämän tästä ja huomaan puhelevani puhelimessakin ensin yhdestä ja sitten yhtäkkiä toisesta asiasta. Eli en pysty oikein keskittymään mihinkään. Välillä tuntuu että töissäkin menee kaikki päin seinää kun ei jaksa muistaa mitä pitikään tehdä...
  6. N

Täällä alkoi juuri pp7 ja kaksi päivää on maha ollut kipeänä. Nyt oikein kunnolla tämän illan. Kovin oon yrittäny (taas vaihteeksi) olla tulkitsematta näitä oireiluja mihinkään suuntaan. Olo mahassa on kyllä ihan samanlainen kuin juuri ennen menkkojen alkua. Viikon päästä kuitenkin pitäisi vasta...
  7. N

Video, teille kaikille

Kiitos! Itku tuli täälläkin :'(
  8. N

Täälläkin jännäillään persikkaposken puolesta!! Toivottavasti onnistuisi tärppäämään, jos ei nyt kaikki niin edes joku :) Kuulostaa kyllä aika hurjalta tuo nelosraskaus. :heart:
  9. N

Heissan vaan kaikille! Täällä on nyt kolmas inssi takana. Ja piinailu alkanut :headwall: Siimahäntiä oli 34 miljoonaa eli aikaste hyvin kait, kun edellisellä kerralla oli vaan 16 miljoonaa. Sen jälkeen pistin mieheni Multi-tabs kuurille ja tässä on sitten tulos että yli kaksi kertaa oli...
  10. N

Tammikuun inssipiinailijat!

pure love: Mulla oli myös ensimmäisen inssin jälkeen heti ensin menkkamaisia kipuja ja sitten parin päivän sisään hirveet alkuraskauden oireet aamupahoinvointeineen ja muineen. Ilmeisesti menopur+pregnyl sen aiheutti. En tiedä. Viikossa ne oireet kuitenkin laantui. Toisen inssin jälkeen ei...
  11. N

Keskustelijat esittäytyvät

Minä 28 ja mieheni 27. Yritystä takana nyt reilu 2 vuotta. Syynä ilmeiseti minun ovulaatiohäiriöt ja täti vierailee silloin kun sitä huvittaa. Miehessä ei mitään sen suurempia "vikoja". Olin laparoskopiassa viime lokakuussa, endoa jonkin verran poltettiin ja munatorvet tarkistettiin, auki...
  12. N

Laproskopia ja menkat

Mulle tehtiin laparoskopia lokakuussa ja kun soitin etukäteen ja varasin aikaa niin sanottiin että ei voi antaa aikaa ennenkun tietää koska kuukautiset ovat. Sanoi sihteeri siellä että kun ei saa olla raskaana. Selitin sille etten voi menkoistani tietää kun kiertoväli on 15-35 pv niin lupasi...
  13. N

Ja taas tiputtiin korkealta ja kovaa....

:hug: Tiedän nuo tunteet NIIIIN hyvin!! Niiden kanssa itsekin tässä pari päivää meni painiessa. Voimahali :hug: Kyllä on tosi kurjaa. Täytyy vaan toivoa, että ensi vuosi olisi meille kaikille niin paljon hedellmällisempi! Tsemppiä! Ja uutta uskoa valamaan!
  14. N

**Joulukuun inssipiinailijat*

Minnu Julkisella puolella ollaan hoidossa. Meille ei lääkäri ole vielä edes puhunut mitään IVF:stä, eikä inssien lukumäärästä. Mutta vaan oletin kun oon lueskelleut asiasta, että niitä ei tehtäisi kuin 2-3 kpl. Nyt mun pitäisi soittaa TAYSiin 2.1 ja ajattelin sillon samalla kysyä tuosta...
  15. N

**Joulukuun inssipiinailijat*

Kiitos Mammu ja Nampula ystävällisistä sanoista :) Kyllähän tuo tauko toisaalta tekee ihan hyvää kun mun kroppa ja mieli on ainakin olleet tosi kovilla nämä kaksi kiertoa kun noita hormoneja on syönyt ja piikitellyt. Jospa olo nyt vähän tasaantuisi tämän kierron aikana. Ja koskaanhan ei...
  16. N

* Joulukuun clomistit *

Eipä tarvinnut testailla, täti saapui eilen. Se siitä sitten, olo on aika tyhjä. Tämä kierto nyt taukoa ja sitten jos seuraava kierto ehtii niin viimeinen inssi tammikuussa. Plussatuulia kovasti muille!!
  17. N

Linkkejä olkaa hyvä!

nosto
  18. N

Minkä kokoisia 2- vuotiaita??

tyttö on 98 cm 13kg
  19. N

kinkku-paprika muffinssien ohje hukassa..

joo tuo ohje oli
  20. N

Hei nukkekoti immeiset.....

hei tos yks linkki www.gepetto.fi

Yhteistyössä