Hakutulokset

1. Alodia

KUinka usein te käytte suihkussa??

Joka aamu - ja pesen myös hiukset. En herää ilman suihkua.
  2. Alodia

Mitä sulla ei oo ja kaikilla muilla on

Astioiden kuivauskaappia! Eikä kylpytakkia.
  3. Alodia

Auttavatko vanhempanne taloudellisesti?

Olen osakkaana jo edesmenneen isäni firmassa ja saan siltä suunnalta merkittävän osan tuloistani. Lisäksi olen saanut perinnön ym. aineellista, mikä on helpottanut elämääni. Eli joo, periaatteessa vanhempani tosiaan tukevat minua taloudellisesti. Ja mikäli haluan jatkaa näin, on se tuki myös...
  4. Alodia

Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

Hihii, hyvä että arpomisen jälkeen kuitenkin postasit kuvan. Tykkään niin hurjasti sun aidosta hymystä, joillekin se vain sopii luonnostaan kasvoille. Tuli déjà vu, että olisin aiemminkin sinulle kommentoinut jotain valovoimaisesta hymystäsi... Ehkä olin vain ajatellut itsekseni ääneen, parempi...
  5. Alodia

miksi tällä palstalla vain pihi elämäntyyli on hyväksyttävää?

Koska se on muilta pois, jos minä käytän rahaa.
  6. Alodia

Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

Täällä missä asun ja US:ssa (ja paaaljon kaikkialla muuallakin) päivettynyt ja ruskettunut iho kuuluu ehdottomasti kauneusihanteeseen. Ei ehkä itsensä kärtsääminen auringossa, kuten joskus... Hyvä niin. Ruskettunut iho näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta - kesällä kalvakka ihminen vaikuttaa...
  7. Alodia

Miksi teit lapsen/lapsia?

"Tein" lapsen rakkaudesta mieheeni. En kai koskaan ole erityisemmin halunnut lasta tai hinkunut perhettä. En aikaisemman poikaystäväni kanssa edes kuvitellut saavani lasta, mutta seurusteltuani vuoden nykyisen mieheni kanssa, tiesin haluavani lapsen hänen kanssaan. Siinä on enemmän ehkä jotain...
  8. Alodia

Jos saisit olla kenen tahansa näköinen, niin kenet valitsisit? (kuvapino!)

Jotain tämmöistä :) Kaunis Emily Blunt
  9. Alodia

Saako v*tuttaa? Puolisolla harrastuspäivä.

Tajuan hyvin, koska itselläni on neuroosi aikataulujen suhteen ja vaadin, että myöhästymisistä / venymisistä ilmoitetaan. Minä teen niin ja haluan, että mies toimii samalla tavalla. Ei siis terrorisoida toisen menoja, yhteistä aikaa ja parisuhdetta. Harrastukset on harrastuksia, ei koko...
  10. Alodia

Punamummolle kenkää ja porvari tilalle.:)

Kokoomus ei voi sitä Nato-jäsenyyttä hakea, vaan Suomi. Jos KOK haluaisi noin toimia, heillä (vai pitäisikö sanoa meillä?) tulisi olla myös ulkoministerin salkku ja tuo presidentin tuki. Ja silti, siinäkin tilanteessa menee tiukille, mikäli vasemmalta tulee yhtä kovaa vastustusta. Nyt faktat...
  11. Alodia

Lapsen ilta kiukuttelusta jo toinen kirjallinen varoitus

Siinä ei ole mitään itua, että käsketään äänistä ärsyyntyneiden muuttaa hiiteen, "kun ei kerran normaali elämää kestetä". Se ei ensinnäkään ratkaise mitään, vaan ärsyttää osapuolia entistä enemmän. Toiseksi olen sitä mieltä, että se normaali tässä olen minä, joka kykenen välttämään niitä öisiä...
  12. Alodia

Höpöhöpö, luepa uudelleen hallitusneuvotteluiden puintia ja mieti ketä siellä on mukana: SDP ja VAS.
  13. Alodia

Suomi ei tule nykyisellä hallituskaudellaan (4v) liittymään Natoon eikä varmaan seuraavallakaan, kun ei asiaa nytkään ajeta mitenkään eteenpäin. Ei hätää siis, Natoon ei liitytä lomakkeella netissä yhdessä päivässä.
  14. Alodia

Presidentillä on Suomessa edelleen suhteellisen vahva ulkopoliittinen sanavalta. Näkynyt mm. Nato-jutuissa Halosen kausilla. Periaatteessa "viimeinen" sana on presidentillä.
  15. Alodia

Nyt alkaa kuulostaan hyvältä tuo Suomen meininki ;)
  16. Alodia

Lapsen ilta kiukuttelusta jo toinen kirjallinen varoitus

Vaikka olenkin libertaristia lähenevä yli-individualisti, olen kasvanut sosiaalidemokraattisessa Suomessa ja ajattelen siksi seuraavasti: Kerrostalossa asuu kymmeniä perheitä, muutamalla perheellä on räksyttävä koira ja muutamalla öisin parkuva koliikkivauva. Loput perheistä elävät "hiljaa"...
  17. Alodia

Meille tuli maanantaina ranskispentu!

Oi hyvanen aika, ihania koiran kuvia! Sulosia kaikki luppanat, voi!! Onnea uudesta hauvavauvasta! Ranskanbulldogit ovat syotavan ihania, haluaisin myos semmoisen ehka seuraavaksi koiraksemme. Toivottavasti han on semmoinen "helppo" lapsi ;) Mukavaa kesaa pennun kanssa! (sori puuttuu...
  18. Alodia

Gallup: lähdette miehen kanssa ulos, kumpi on kuski?

No yleensa, kun lahdetaan ulos ulos, niin mennaan taksilla joka suuntaan. Mutta jos mennaan vain illalliselle, ystavien kanssa syomaan jne. niin mies on kuskina mikäli mennaan hanen autollaan. Sori, skandiaakkoset puuttuu :)
  19. Alodia

Jos pitäisi valita, kokoomus vai persut??

Hassu kysymys, KOK bien sûr.

Yhteistyössä