Mitä sulla ei oo ja kaikilla muilla on

• Viestiketjun aloittaja rokeli
  • Ensimmäinen viesti
"koppis"
[QUOTE="heps";24136670]ei mullakaan oo croksit...

musta tuntuu että mä oon ainoa jolla ei ole autoa :D niin ja usein tuntuu siltä että oon ainoa joka ei käytä hormoniehkäisyä... saas nähdä koska mä hankin jotain noista :D[/QUOTE]

Ei mullakaan ole hormoniehkäisyä eikä ole koskaan ollutkaan. Saako kysyä mikä ehkäisy sulla on, vaikka vaihtoehtoja ei kyllä ole monta?

"heps"
[QUOTE="koppis";24136991]Ei mullakaan ole hormoniehkäisyä eikä ole koskaan ollutkaan. Saako kysyä mikä ehkäisy sulla on, vaikka vaihtoehtoja ei kyllä ole monta?[/QUOTE]

kondomit ja välillä mennään varmoilla päivillä...

"aaaa"
Ei telkkaria. En sitä ikinä katsonut, eikä mieskään, eikä ole lapsia, niin heivasin hemmettiin tuosta tilaa viemästä. Nettiä käytän sitten senkin edestä :D

Mulla ei ole myöskään liikakiloja 8) tuntuu, että jokainen valittaa niistä nykyään ja kaikilla on ainakin se 1 liikaa...

Mulla ei ole myöskään.. astianpesukonetta eikä pyykinpesukonetta. Ei tilaa eikä rahaa:/

mitähän muuta... niin, ja meillä ei oo keittiön pöytää, sekään ei mahtuisi, niin tehtiin tommonen pitkä tiski vaan. syödään kuitenkin aina sohvalla niin mitäpä turhia :DD

Yhteistyössä