Mikroaaltouunia.
Oisku 07.07.2011 #52 Ei mullakaan ole Crocseja, pelikonsolia, henkilö- tai keittiövaakaa eikä hormoniehkäisyä. Eikä kuivausrumpua/kaappia eikä rikkaimuria.
Ei mullakaan ole Crocseja, pelikonsolia, henkilö- tai keittiövaakaa eikä hormoniehkäisyä. Eikä kuivausrumpua/kaappia eikä rikkaimuria.
"Ela" 07.07.2011 #55 trampoliinia(ei ole, eikä tule), omaa aikaa(toivottavasti tulee), hyvät hermot, ruotsinkielen taito, taitoa vaieta ajoissa sanomatta sitä viimeistä sanaa..
trampoliinia(ei ole, eikä tule), omaa aikaa(toivottavasti tulee), hyvät hermot, ruotsinkielen taito, taitoa vaieta ajoissa sanomatta sitä viimeistä sanaa..
"hih" 07.07.2011 #57 mullakaan ei ole crocseja. Miellän ne samaksi kuin esim. haaremihousut ja olkatoppaukset silloin muinoin
mullakaan ei ole crocseja. Miellän ne samaksi kuin esim. haaremihousut ja olkatoppaukset silloin muinoin
hellsbells 07.07.2011 #59 astianpesukonetta, kuivausrumpua, vedenkeitintä, vohvelirautaa, läppäriä, taulutvtä, suoristusrautaa, mekkoa, korkkareita.. Muuta ei just nyt tule mieleen
astianpesukonetta, kuivausrumpua, vedenkeitintä, vohvelirautaa, läppäriä, taulutvtä, suoristusrautaa, mekkoa, korkkareita.. Muuta ei just nyt tule mieleen
"akka" 07.07.2011 #61 Selviytymiuskyky,antakaa lisää paskaa vaan ni yli rämmitään =( ja miljoonannen kerran taas.
"Sanna" 07.07.2011 #64 [QUOTE="vieras";24137039]antibioottikuureja, ei kellään perheessä (minä ja mies ja kolme lasta).[/QUOTE] Voipi jäädä jonkun elämä varsin lyhyeksi.
[QUOTE="vieras";24137039]antibioottikuureja, ei kellään perheessä (minä ja mies ja kolme lasta).[/QUOTE] Voipi jäädä jonkun elämä varsin lyhyeksi.
Huspati Huta 07.07.2011 #65 [QUOTE="Sanna";24137610]Voipi jäädä jonkun elämä varsin lyhyeksi.[/QUOTE] Haluatko selittää, mitä tarkoitat tällä?
[QUOTE="Sanna";24137610]Voipi jäädä jonkun elämä varsin lyhyeksi.[/QUOTE] Haluatko selittää, mitä tarkoitat tällä?
ei ole 07.07.2011 #68 crocseja, astianpesukonetta, farmariautoa (tuntuu että kun ihmiset saa lapsia niin heti pitää ostaa valtava auto)
crocseja, astianpesukonetta, farmariautoa (tuntuu että kun ihmiset saa lapsia niin heti pitää ostaa valtava auto)
Susimieli 07.07.2011 #69 Mulla ei ole ripsiväriä lukuunottamatta mitään meikkejä. Meillä ei ole huolta huomisesta.
"vieras" 07.07.2011 #70 Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24136797: sama. Click to expand... Onko sulla päänsärkyä?
unensieppaaja 07.07.2011 #72 [QUOTE="vieras";24136735]Sori, luin otsikon mitä mulla on ja muilla ei :ashamed:[/QUOTE] Mä ku kerkesin aatteleen jo, et kaikillako on muka paksut ja keltaset varpaankynnet ja niistä unelmoit
[QUOTE="vieras";24136735]Sori, luin otsikon mitä mulla on ja muilla ei :ashamed:[/QUOTE] Mä ku kerkesin aatteleen jo, et kaikillako on muka paksut ja keltaset varpaankynnet ja niistä unelmoit
MINTYNEN 07.07.2011 #74 Ei meilläkään telkkari näy. Enn omista ajokorttia enkä ole käynyt peruskoulua enempää kouluja. Siihen on tosin syynsä, että moralisoinnit sikseen.
Ei meilläkään telkkari näy. Enn omista ajokorttia enkä ole käynyt peruskoulua enempää kouluja. Siihen on tosin syynsä, että moralisoinnit sikseen.