Tyhmä kuvaketju: Miltä tietokoneesi työpöytäsi näyttää?

• Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24320739:
Windowsilla tuo työpöytä näyttää kyllä eittämättä roskalavalta. Siitä ei kovin seesteistä saa tekemälläkään.
Luo uusi kansio. Nimeä vaikka "pikakuvakkeet". Leikkaa kaikki työpöydällä olevat kuvakkeet ja liitä sinne.

[QUOTE="Anne";24320821]Luo uusi kansio. Nimeä vaikka "pikakuvakkeet". Leikkaa kaikki työpöydällä olevat kuvakkeet ja liitä sinne.[/QUOTE]

Täh? Mun pikakuvakkeet on dockissa, ja ne on ihan hyvät siinä. En mä niitä mihinkään ylimääräisiin kansioihin ala piilottelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24320739:
Windowsilla tuo työpöytä näyttää kyllä eittämättä roskalavalta. Siitä ei kovin seesteistä saa tekemälläkään.
Henkilökohtaisesti minusta NCM:n työpöytä näyttää tyylikkäämmältä kuin sinun. Omaa työpöytääni en ole välittänyt siivota, vaikka en käytä noita työpöydän pikakuvakkeita juurikaan.

"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24320858:
Täh? Mun pikakuvakkeet on dockissa, ja ne on ihan hyvät siinä. En mä niitä mihinkään ylimääräisiin kansioihin ala piilottelemaan.
No, jokainen tavallaan. Eipä mua sinänsä kiinnosta paskan vertaa, miltä sun työpöytäs näyttää, itsehän sä siitä valitit.

[QUOTE="Anne";24320903]No, jokainen tavallaan. Eipä mua sinänsä kiinnosta paskan vertaa, miltä sun työpöytäs näyttää, itsehän sä siitä valitit.[/QUOTE]

En mä ole mun työpöydästä valittanut, se on aivan perfekt.

"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24320917:
En mä ole mun työpöydästä valittanut, se on aivan perfekt.
Niin tietty, jos tykkää kaatopaikasta. Se nyt on vain yleensä vähän negatiivinen huomautus, jos jokin näyttää kaatopaikalta. Mutta kuten sanoin, jokainen tavallaan eikä mua kiinnosta sun työpöytäs. Yleisesti vain asiasta mainitsin vaikka lainasinkin juuri sun tekstiäs.

Henkilökohtaisesti minusta NCM:n työpöytä näyttää tyylikkäämmältä kuin sinun. Omaa työpöytääni en ole välittänyt siivota, vaikka en käytä noita työpöydän pikakuvakkeita juurikaan.
Yleisesti (en nyt erittele ketään, vaan muutenkin mitä olen muilla ihmisillä, esim. tuttavillani huomannut) Windows-ihmisillä tuppaa olemaan kaikkea turhaa työpöydällä, kuten jotain vanhentuneita kokeiluversioita ohjelmista tai jotain ihme latauksia millä ei tee mitään.

[QUOTE="Anne";24320942]Niin tietty, jos tykkää kaatopaikasta. Se nyt on vain yleensä vähän negatiivinen huomautus, jos jokin näyttää kaatopaikalta. Mutta kuten sanoin, jokainen tavallaan eikä mua kiinnosta sun työpöytäs. Yleisesti vain asiasta mainitsin vaikka lainasinkin juuri sun tekstiäs.[/QUOTE]

En mä ole missään kohtaa tekstissäni maininnut, että pitäisin omaa työpöytääni tai ninskan työpöytää minään roskalavana tai kaatopaikkana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24320950:
Yleisesti (en nyt erittele ketään, vaan muutenkin mitä olen muilla ihmisillä, esim. tuttavillani huomannut) Windows-ihmisillä tuppaa olemaan kaikkea turhaa työpöydällä, kuten jotain vanhentuneita kokeiluversioita ohjelmista tai jotain ihme latauksia millä ei tee mitään.
Se johtuu luultavasti siitä, että moni ohjelma luo pikakuvakkeen työpöydälle asennuksessa oletuksena windowsissa. Tyylikkäimmät työpöydät olen nähnyt linux-puolella, mutta makuja on monia.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24320950:
Äläpäs yleistä.
Mistä sinä tiedät tekeekö koneen omistaja kokeiluversioilla yhtään mitään?

"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24320962:
En mä ole missään kohtaa tekstissäni maininnut, että pitäisin omaa työpöytääni tai ninskan työpöytää minään roskalavana tai kaatopaikkana :D
Oli kenen työpöytä hyvänsä, jos ei pidä siitä sälästä, sen voi tunkea yhteen kansioon jos kaikki on tarpeellista.

[QUOTE="Anne";24320994]Oli kenen työpöytä hyvänsä, jos ei pidä siitä sälästä, sen voi tunkea yhteen kansioon jos kaikki on tarpeellista.[/QUOTE]

Enhän mä nyt mitään kansioita tarvitse, jos haluan koko dockin tyhjäksi, niin senkus vaan heitän ne siitä pois puff. Miksi ne nyt mihinkään kansioon pitäisi siirtää?

Yhteistyössä