Hakutulokset

1. Alodia

Kokoomus ei ole pelkästään pahasta. Esimerkki:

Muistattehan ettei KOKnuorten mielipiteita voi yleisesti vetaa samaan linjaan itse KOK kanssa :P
  2. Alodia

Paras ulkomaan matka

Viime joulumatkamme New Yorkiin oli aivan mieleton - ehdottomasti paras matka poikamme kanssa. Huippua on myos ollut kavereiden kanssa purjehtimassa isolla veneella Sisiliassa ym Valimerella. Talla hetkella ollaan Genevejarvella (kuten joka kesa) ja tuntuu, etta tasta saattaa tulla juuri se...
  3. Alodia

Jahas, mitäs teillä syödään tänään?

Nyt syodaan taytettyja voileipia bistrossa, mutta illallisella mennaan sitten ravintolaan syomaan. Toivottavasti kalaa! (ei ole skandinaavisia kirjaimia bistron koneella)
  4. Alodia

laulu joka saa sinulle itkun?

Samoin! Huhhuh, miehelläni ihan sama juttu. Kuultiin joskus ravintolassa matkoilla ja vollotettiin molemmat siinä pastan ääressä :D
  5. Alodia

Nukutteko näillä helteillä peitolla, lakanalla vai ilman mitään?

No en tiedä millaiset helteet siellä Suomessa on, jotka nyt saa teidät niin tuskailemaan. Täällä nyt ei ole vielä niin hullun kuuma, katsotaan miten kesän mittaan. Meillä on jokin aivan hullu ilmastointisysteemi, sisällä aina n. 18 astetta lämmintä (/viileää). Ja ihan peitolla nukutaan, ei tule...
  6. Alodia

Muita joita ei Angry Birdsit kiinnosta?

Kuten joku on täällä jo nokkelasti huomauttanut, Suomen tulevaisuus Nokian jälkeen lepäilee pitkälti pelibisneksen harteilla. Ei ehkä kannattaisi suhtautua niin välinpitämättömästi :P Angry Birds on tehty Symbian3 puhelimille, sekä uudemmille Android-laitteille ja iPhonelle. Mitä ihmeen...
  7. Alodia

Mitä olet tänään hommailut?

Hain mamman lentokentältä ja käytiin ostoksilla. Olen pakkaillut hulluna ja käynyt tarkistuslistoja läpi. Siivoillut kotia siihen kuntoon, että täältä kehtaa lähteä ja jättää mamman lapsenvahdiksi. Jeejee!
  8. Alodia

"Karjanlanperse"- perseileviä ruokia ja juomia

Perse au vin (coq au vin)
  9. Alodia

Alinda, Mariel vai Milda ? ja kommentoida saa :)

Minun mielestäni Milda kuulostaa kauniilta. Älkää välittäkö kritiikistä; erikoisemmissa nimissä on yleensä se hyvä puoli, että ne ovat kansainvälisiä ja ulkomaillakin lausuttavissa. (Toisin kuin nämä niin mahtavat perinteiset suomalaiset nimet)
  10. Alodia

Mikä on ollu paras lomakohteenne!? Suositelkaa!

Olen ihan tylsä, mutta: Milano + helppo kulkea julkisilla + hyvät ja edulliset kulkuyhteydet muualle (Verona, Como...) + kaunis kaupunki, paljon historiaa, myös shoppailtavaa + miellyttävä "kaupunkielämä" & katukulttuuri + hyvää ja edullista ruokaa (kun osaa etsiä), mahtavia klubeja...

Yhteistyössä