Hakutulokset

1. M

Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Eilisen päivän energia vajeeksi tuli 1161kcal. Ja paino oli tänään jopa 72,1kg . Nyt lapset kipeenä, ni kerkeää harrastaa kotona hyvin, ku ei tuu huono omatunto, ettei kerkeis niiden kans olemaan töiden takia :D . Toivottavasti tänäänkin jaksaa yhtä hyvin tsempata, ni äkkiä se 5kiloa tulee...
  2. M

Kääk.. Tänään aamulla kävin puntarilla ja se näytti jopa 73,1kg. Kuinka tähän on tultu :( . No jos tästä nyt alkais tsemppi kausi. Jos toukokuun aikana sais vähintään 5kiloa pois ja siitä jatkais. Kyl ois mahtavaa, ku sais kans sen 5:lla alkavan painon <3 :) . No tänään on mennyt ainakin ruuan...
  3. M

Kivaa, et koko yön on ollut jengii täällä

Täältä löytyy paljon kivoja juttuja :)
  4. M

Satulle vai Sadulle?

Kyl mä monta kertaa sanon myös että Äitille, ni miksei Satukin olis hyvin Satulle.. Sadu nyt on iha eri asia.. Niinku Äidi myös :) ..
  5. M

Heti aiheeseen tutustuttuani ajattelin josko alottais tälläsen dieetin; Lantio-reisidieetti --- ** | Dieetit.fi . Jos osaa ajatella ruuat oikein :O
  6. M

Mahduks mä kans vielä mukaan.., näin jälki junassa? :) .. Ilman muuta oisin mukana. Painoa pitäis pudottaa ainakin 10-14 kiloa. Ois ittelle kiva. Oon 174pitkä ja painoa noin 72. Käyn huomen aamulla puntarilla, kun oon selvinnyt tästä työyövalvomisesta. Mulla kans ihme pakkohimo karkkiin. Ne kun...
  7. M

haluan mopsin

Me justiinsa ostettiin mopsi. Ikää hälle tulee ens tiistaina 12viikkoa. Kyllä riittää pennussa menoa ja touhua. Ja on meillä sitte vielä ne lapsetkin 3- ja 4-vuotiaat. Mut kyl vaan on ihana toi mopsi. Niin sopeva ruttunaama, et ei toista ihanampaa.. Chihuahuan haluaisin kyl myös, mut pitää...
  8. M

Ärsyttääkö pphoitajia kun kotiäitejä tulee samaan puistoon?

Ei meidän puistossa olevat pph:t ainakaan oo pahastuneet, jos ollaan heidän kaa samaan aikaan puistossa. Juttelet kans mulle ja ovat aivan mukavia. Tosin mua kans ärsyttää suunnattomasti, et ne ei oikeesti vahdi niitä hoitolapsiaan. Niin ne vaan siel nurkalla aina keskenään juttelee ja jos joku...
  9. M

N. 174 cm pitkät, paljonko painatte?

Mä oon 173 pitkä ja painan 72. Kaks vuotta sitten painoin 65 . Haluisin kyl päästä tonne 58, mut tuntuu mahdottomalta. Ja nyt kun on työt alottanu, sen kaks vuotta sitte, ni ei oo aikaa kuntoillakkaan niin. Kuitenkin haluun viettää aikaa myös lasteni kanssa. Tosin ei mua ketään läskiksi oo...
  10. M

Muksu lähti sitten kolmantena iltana peräkkäin ruoatta nukkumaan.

Olipas tämäkin ketju. Pakko kommentoida meidän ruokailuista, et saatte kauhistella. Meillä on poika 4v ja tyttö 3v. Itse käyn vuorotyössä, joten lapsilla ei tarkkaa rytmiä. Kuitenkin syödään kotona aamupala noin 7 aikoihin, lounas 11, välipala kun herätään päikkäreiltä noin 14, päivällinen 17 ja...
  11. M

kierukan muka piti jättää menkat pois.....

Hmm.. Mulla oli enemmin hormonikierrukka. Olin aivan tyytyväinen. Tosin mulla kyl tuli kuukautiset aivan normaalisti silleen, tai et en osannu epäillä mitään. Ja kun menin tarkistaa onko se paikoillaan, ni oli valahtanut pois paikalta. Toi ois kätevä ehkäisy toi kierrukka, ei tarvis niin kovaa...
  12. M

Miten erottaa rintojen särky ennen menkkoja vs. alkuraskauden rintasärky?

Joo.. Se olis kyllä kiva.. Vaan liekö noissa niin eroja :)
  13. M

Vauvakuumetta(ko) vaikka ei uusi raskaus vielä piitkään aikaan järkevää/mahdollista??

Mä kans. Aivan älytön vauvakuume. Esikoinen täytti just 4 ja kuopus täyttää juuri perässä 3. Mulla opiskelut kesken, viel 1½ vuotta jäljellä ja töitäkin teen samalla. Eli opiskelen oppisopimuksella. Ja aivan ihanaa, ku saa töissä olla. Mut kyl ois niin Ihana touhata taas vauvan kanssa ja...

Yhteistyössä