Heippa, täälläkin vauvakuume uhkaavasti nostaa päätään
Minulla on ennestään kaksi lasta, esikoinen täyttää kesällä 4, kuopus 3. Tuossa pari vuotta-vuosi sitten yritimme jo jonkin aikaa kolmattakin, mutta kun ei sitä alkanut kuulua, niin aateltiin pitää taukoa yrityksestä, että en vallan masentuisi. Sitten kävikin niin, että menin töihin, ja nyt kun vauvakuume taas iskee, niin en kuitenkaan kehtaa ihan heti taas jäädä äippälomallekaan.
Jos nyt saisi toivoa, niin olisi ihanaa saada kolmas lapsi kahden vuoden tai kolmen vuoden kuluttua, mutta ei olisi katastrofi, jos vaikka ensi vuoden loppupuolellakin jo saapuisi... aattelin siis, että aikaisin ajankohta meidän ytiryksen aloittamiselle olisi syksyllä/loppuvuodesta/ensi vuoden alusta...
Itse en niinkään kaipaa vauva-aikaa(vaikka onhan pikkuvauvat maailman suloisimpia olentoja), mutta minulla vain on vahva tunne, että haluan tähän perheeseen lisää lapsia
Omien lasten vauva-aika oli meillä tosi leppoisaa, vaikka jälkeenpäin ajateltuna varmasti aika intensiivistä. Kuitenkin kun nuo naperot ovat nyt niin ihanan omatoimisia, leikkivät kivasti ja keksivät tosi hassuja juttuja, tuntuu että jaksaako sitä sitten taas alusta sitä vauvapuuhaa... tosin se se kyllä hurahtaa ohi sitten aina liiankin nopeasti.
Kiva kun löysin tämän ketjun, mukava lukea muidenkin samankaltaisessa tilanteessa pähkäilevien aatoksia!