Hakutulokset

1. N

Onko vika minussa vai miehessä???

ja vielä oot näköjään ollu naimisissa ennenkin.. siis NAINU jotain muuta kun sun nykyistä aviomiestä.. Kuunteleppa itseäs ja kato peiliin mitä löydät. En oikeasti kuvitellu sun kaltaisia ihmisiä olevan olemassakaan. Onko teillä lapsia? Toivottavasti ne kasvaisi edes terveessä ilmapiirissä.. sori...
  2. N

Onko vika minussa vai miehessä???

ootko ihan idiootti.. onko sulla jääny joku vihreä tai punanen tabletti ottamatta!! Nyt eletään vuotta 2009 ja sä puhut 1985 vuonna tapahtuneesta? Monen vanha sä oot? 13 vuotias teinikään ei oo noin sairas mustasukkaisuudesta. :laugh: :laugh: :laugh: |O :attn: et säkään varmaan neitsyt...
  3. N

raskaustestien luotettavuus

nosto
  4. N

nosto
  5. N

Mikä raskaustesti on luotettavin?!

nosto
  6. N

Mikä raskaustesti on luotettavin?!

Minkä merkkisellä testillä sä tekisit ja mikä on herkin.. kaikki ei kuitenkaan niin hyviä!?
  7. N

9kk nukkunut neljä tuntia ulkona.

katso onko hengissä!? :snotty: vai paljonko teillä on pakkasta.. täällä yli kymmenen!! =)
  8. N

joo.. se keskenmenokin oli niin että 8 päivää siitä ku kk olis pitäny alkaa. Mut sillon näky ihan selvästi jo viiva 5 päivän jälkeen aamupissasta..
  9. N

niin.. ton olin testannu illalla.. ja se oli ns. haamuviiva.. toisessa reunassa näky ihan vähän tummemmpaa.. tiedä sit..
  10. N

paljonko sulla on päiviä kun menkat olis pitäny alkaa!?
  11. N

Vaikka ovis olis ollu myöhemmin niin ainakin on yritetty lasta silloin kun olis pitäny olla.. ja koko viikko.. B)
  12. N

Menkat yleensä kellon tarkat 28 päivän välein. Nyt myöhässä viikon ja testi näytti uutenavuotena negaa.. mihin uskominen. Mulla oli km tossa marraskuun eka päivä ja seuraavat kk alko 1.12.. sen jälkeen ei kuulunu. viimeks heti tissit ihan kosketusarat nyt ei muuta oiretta kun kipristelyä...
  13. N

Raskaustestistä tietäville?

mulla melkein sama ongelma. Menkat yleensä kellon tarkat 28 päivän välein. Nyt myöhässä viikon ja testi näytti uutenavuotena negaa.. mihin uskominen. Mulla oli km tossa marraskuun eka ja seuraavat kk alko 1.12.. sen jälkeen ei kuulunu. viimeks heti tissit ihan kosketusarat nyt ei muuta oiretta...
  14. N

huhuu.. onko kellään samoja oireita???

voi kun oliskin. Luulen et oma raskaustesti näyttäisinpositiivista jos vaikka hcg arvo olisi vielä keskenmenosta koholla.. soitin jo gynelle.. nyt odottelen sen soittoa minullepäin..
  15. N

linkki ulkomaalaiselle ovulaatiolaskurisivulle?

http://www.helistin.fi/?page=7197765
  16. N

Onko liian rankka rangaistus 3,5 vuotiaallle?

ei oo liian rankkaa rangaistusta. onko lapsi muuten vilkas? siis ylivilkas? Auttaisiko illalla jos laittaisit aiemmin rauhoittumaan sänkyyn. ja vaikka lukisit? huono on täältä neuvoa kun ei tiedä muuten mitään lapsesta. Sen tiedän että kaikki makea on ns. huumetta joka villitsee. tuo huonoa...
  17. N

Voisko olla oireita?

kyllä ne voi olla. odota onnellisesti muutamapäivä niin testi on varma. =) :hug: onnea jännittävälle odotukselle..
  18. N

huhuu.. onko kellään samoja oireita???

keskenmenon jälkeen kuukautiset?!?!?! MOI kaikki! Mulla ollut keskenmeno ja siitä eilen oli 29 päivää. nyt siis jo päivän myöhässä, jos miettii et normi on kellontarkka 28. Kävin siinä 9pv keskenmenon jälkeen gynellä ja sano et toinen munarakkula on 11mm.. et ovis olis n. 10 päivän päästä...
  19. N

Hei tradekalaiset! Mitä tarkottaa henkilökunnan ostopäivät euromarketissa ja millon ne on?

Moi! Henkilökunnan ostopäivät on euromarketeissa 9. ja 10.12.. silloin saa lisä-aleja. normihan on ruoka 5 %, käyttötavara 15%, saa siis kaikista. myös musiikista. jo alennetut tuotteet niin saa lisä-alen 10% Ostopäivänä saa siis käyttö-tavarasta 20% ja jo alennetuista sen 15%. ruoka on...
  20. N

keskenmenon jälkeen kuukautiset?!?!?!

MOI kaikki! Mulla ollut keskenmeno ja siitä eilen oli 29 päivää. nyt siis jo päivän myöhässä, jos miettii et normi on kellontarkka 28. Kävin siinä 9pv keskenmenon jälkeen gynellä ja sano et toinen munarakkula on 11mm.. et ovis olis n. 10 päivän päästä. Mulla on aina selkeät ovulaatiooireet ja...

Yhteistyössä