Hakutulokset

1. N

4D:kuukaudessa kokoon xxs!

miks haluta sit keskustella tällä palstalla jostain? Jos mua kiinnostaa aihe?! Anna vitun idiootti anteeks!! EIKÖ tää oo just keskustelupalsta?? Niin mä ainakin luulin.. Sori kauheesti jos oon väärässä! Mut hei, Ei sun tartte täällä käydä.. :attn:
  2. N

nosto
  3. N

xtravaganza..

kato toi 4d: kk kokoon xxs.. Laitoin just sinne... :attn:
  4. N

Riippuu domina mistä päin sä oot.. Siellä on kartta missä toimipisteitä on. Tampereella on viikon ruokahommat 56 ?, kk kortti Fressiin ja xtrawaganza ryhmä maksu 89?.. Eli kk tulee ruokaan 224? + sali/jumppakortti.. Ei ihan ilmaista, mut ethän sä sit muuta ruokaa syö. Vichyä, light limua, kahvia...
  5. N

xtravaganza..

alkuun se onkin jotain käsittämätöntä. Mut millään muulla konstin ei tuu mitään muuta kun jojoilua!! =)
  6. N

xtravaganza..

www.xtravaganza.fi katso toi! :D
  7. N

katso www.xtravaganza.fi
  8. N

Mä en sitä ohjelmaa katsonu.. Mut tosta xtravaganzasta ei tuu mielenterveysongelmia! :D
  9. N

xtravaganza..

onko kukaan kokeillu!!?? :attn: :hug: :laugh:
  10. N

Koittakaa xtrawaganzaa.. Suosittelen! Mutta sit kun ootte imettänyt ym.. Raskaanakaan ei tietenkään saa olla.. 3 kk. ja 20kg.. Ei tuu takas jos osaatte syödä niinkuin neuvotaan. ennen 165cm/ 82kg Nyt 60 kg.. !!! =) :hug: Tsemppiä..
  11. N

MÄ oon käyny siinä suolihuuhtelussa, mutta en laihtuakseni vaan siksi että kärsin kokoajan hiivasta elimistössäni ja samalla kun oli siinä käynyt niin kahteenviikkoon ei saanut syödä sokeria missään muodossa, eli light juomatkin piti jättää pois. Vaaleat leivät ym. missä on käytetty hiivaa pois...
  12. N

Mikä on sun pituus ja paino?! Nyt.. Sehän sen merkkaa =)
  13. N

Onko vika minussa vai miehessä???

niin sun mielestä AP se ruoho on varmaan vihreämpää aidan toisella puolella? Oisko miehes pitäny heti ensitapaamisellanne kertoa elämän tarinansa jokaista heinälatoa myöten ? Uskomatonta, toivottavasti et ihan oikeasti ole noin sairas mieleltäsi että olet mustasukkainen ajasta jolloin...
  14. N

hei! Ettei sillä tyypillä oo dementia? Mielestäni nyt vahvasti naimisissa sun kanssa ja rakastaa sua. Luuli varmaan luottavansa suhun sen verran että voi puhua siitä. Ehkä ei oo muistanut oikeasti sitä asiaa silloin kuun luurangoistanne ootte puhunu?! Mites ne teitin lapset?
  15. N

nyt taisit mennä jo AP sanattomaksi? :laugh:
  16. N

siis se 23v...
  17. N

sori.. aika menee ja naiset vanhenee.. :laugh: vielä pahempi asia.. huokaus!! |O
  18. N

Kerta se ensimmäinenkin. Kannattaisiko käskee kirjoittaa paperille kaikki tekemiset ennen teidän yhdessä oloa ja sit voit katsoa sieltä niitä ja kysellä humalassa, jos valehtelee tai on unohtanut jotain niin saada siitä riita aikaiseksi? Miltä kuulostaa??? SAIRASTA!! :attn:
  19. N

ei kumpikaan.. ymmärrys mustasukkaisuutta kohtaan mikä on tapahtunut ennen heidän tapaamistaan ja 13 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta.. Tunnistatko itse itsesi mustasukkaiseksi?!
  20. N

pakko nostaa että ihmiset näkee kuinka sairaita mustasukkasia ihmisiä on olemassa.. Seuraavaks tämän ihmisen mies juttelee ravintolassa esim. vanhan luokkakaverin kanssa ja sit tää hullu tulee ja tirvaisee lasilla päähän tai vetää turpaan tätä vanhaa luokkakaveria!! :laugh: :laugh: :kieh:

Yhteistyössä