4D:kuukaudessa kokoon xxs!

• Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti
Koittakaa xtrawaganzaa.. Suosittelen! Mutta sit kun ootte imettänyt ym.. Raskaanakaan ei tietenkään saa olla.. 3 kk. ja 20kg.. Ei tuu takas jos osaatte syödä niinkuin neuvotaan. ennen 165cm/ 82kg Nyt 60 kg.. !!! =) :hug: Tsemppiä..

mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja nils:
Koittakaa xtrawaganzaa.. Suosittelen! Mutta sit kun ootte imettänyt ym.. Raskaanakaan ei tietenkään saa olla.. 3 kk. ja 20kg.. Ei tuu takas jos osaatte syödä niinkuin neuvotaan. ennen 165cm/ 82kg Nyt 60 kg.. !!! =) :hug: Tsemppiä..
mitä tää on??? kiinnostaa kovasti !!

Mun mielestä oli tosi mielenkiintosta katsoa miten ihan normaalipainoiset naiset jäi koukkuun laihduttamiseen ja itsensä rääkkäämiseen. Ja kummallakaan ei todellakaan ollut tavoitteena terveellisyys, vaan nimenomaan ulkonäköseikat. Pitää olla laihempi, hinnalla millä hyvänsä. Eikä se edes ole kaunista kun viedään liian pitkälle (esim rouva Beckham).

Riippuu domina mistä päin sä oot.. Siellä on kartta missä toimipisteitä on. Tampereella on viikon ruokahommat 56 ?, kk kortti Fressiin ja xtrawaganza ryhmä maksu 89?.. Eli kk tulee ruokaan 224? + sali/jumppakortti.. Ei ihan ilmaista, mut ethän sä sit muuta ruokaa syö. Vichyä, light limua, kahvia teetä!! Täysvauhdissa!! :attn: Itsekuria se vaatii..

miks haluta sit keskustella tällä palstalla jostain? Jos mua kiinnostaa aihe?! Anna vitun idiootti anteeks!! EIKÖ tää oo just keskustelupalsta?? Niin mä ainakin luulin.. Sori kauheesti jos oon väärässä! Mut hei, Ei sun tartte täällä käydä..
:attn:

Yhteistyössä