9kk nukkunut neljä tuntia ulkona.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
On yli 10 astetta pakkasta täälläkin ja siis... miksi pakkasessa ei saisi nukuttaa? Kaikkia kolmea olen nukuttanut ja hyvin ovatkin nukkuneet.

Ja vaikka ois +10 niin käyn aina säännöllsiesti katsomassa.

vieras
Mulla nukkuneet molemmat lapset ulkona sen paremmin mitä kylmempi keli vain oli. Johan ne siellä pärjää kun on vain tarpeeksi vaatetta ja vällyjä. Esikoisen ennätys tais olla 5h kelissä. Tyytyväisenä nukku.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla nukkuneet molemmat lapset ulkona sen paremmin mitä kylmempi keli vain oli. Johan ne siellä pärjää kun on vain tarpeeksi vaatetta ja vällyjä. Esikoisen ennätys tais olla 5h kelissä. Tyytyväisenä nukku.
-30 kelissä siis

Ooo
Voi teitä, taas kiukutellaan ja kinataan tästä! Jos lapsi nukkuu pakkasessa hyvin ja ulkona siis paremmin kuin sisällä, niin miksei? Kai nukutetaan siellä, missä parhaiten nukkuu. Jos nukkuu paremmin sisällä, eikä saa ulos (asuu esim parvekkeettomassa kerrostalossa, eikä jaksa kävellä itse vaunujen kanssa), niin sitten kai parempi sisällä... Meillä maistuu myös unet ulkona. Lämmintä vaunuihin, niin mikäs sen ihanampaa. Aina on sopivan lämmin ollut kun on herännyt ja hyvin unet maistuneet :)

Meillä myös nukkuneet pakkasessa =) vaunut sisällä (lämpimät) ja peitto aukon eteen jo sisällä (lämmin ilma jää sisään) muksu makuupussissa + vaununpeitto suojana ja toki toppavaatteet päällä <----- noin ollut kun 20 pakkasta :D niin ja makuupussin ja vaununpeiton välissä lämpömittari jalkopäässä jota kävin kattomassa välillä :D hyvin nukku useamman tunnin ja lämpimän vauvan sieltä aina nostin ylös =) :heart:

Yhteistyössä