Raskaustestistä tietäville?

• Viestiketjun aloittaja Haluan tietää
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä
Jos tarkotat niitä punasissa paketissa olevia (Pregent), niin niihin tulee tosi selkeä viivanpaikka joihinkin eriin. Koita hakea keskusteluista tai netistä tuolla merkillä niin löydät juttua.

Hae vaikka apteekista joku herkkä testi ja testaa sillä. Jos sun menkat on jo paljon myöhässä, niin pitäis tulla jo kunnon viiva. Tosin tuo hermorauniona oleminenkin kyllä myöhästyttää jo yksinään helposti kiertoa.

nimetön
satuin joskus vuosia sitten ostamaan prismasta raskaustestin, en kaupassa lukenut pakettia tarkemmin vaan katoin että `raskaustesti`ja ostin sen. (ei muistaakseni edes maksanu kovin montaa euroa) Kotona sitten otin paketin käteen ja aloin sitä tekemään... kyljessä luki että "erittäin loutettava raskaustesti" :)

Ap
ei ohjeessa sanota mitään, kuuluuko viivanpaikka näkyä. Suoraan katsottuna en sitä huomannut, vaan hieman viistosta. Nyt menkat on 5 päivää myöhässä ja kaikki menkkaoireetkin loppui!

Onko kenelläkään ollut nega, vaikka viivanpaikan on nähnyt haalean punaisena?

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
satuin joskus vuosia sitten ostamaan prismasta raskaustestin, en kaupassa lukenut pakettia tarkemmin vaan katoin että `raskaustesti`ja ostin sen. (ei muistaakseni edes maksanu kovin montaa euroa) Kotona sitten otin paketin käteen ja aloin sitä tekemään... kyljessä luki että "erittäin loutettava raskaustesti" :)
Mitäs se testi silloin näytti? :D

Tällä samalla mä nelosen plussasin, mutta silloinki menkat oli muutaman päivän jo myöhässä. Pari päivää aikasemmin näytti negaa silloin.

nimetön
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Mitäs se testi silloin näytti? :D

Tällä samalla mä nelosen plussasin, mutta silloinki menkat oli muutaman päivän jo myöhässä. Pari päivää aikasemmin näytti negaa silloin.

negaa näytti se testi ja seuraavana päivänä apteekin oma testi näytti plussaa, ja tosiaan menkat oli viikon myöhässä.

mulla melkein sama ongelma. Menkat yleensä kellon tarkat 28 päivän välein. Nyt myöhässä viikon ja testi näytti uutenavuotena negaa.. mihin uskominen. Mulla oli km tossa marraskuun eka ja seuraavat kk alko 1.12.. sen jälkeen ei kuulunu. viimeks heti tissit ihan kosketusarat nyt ei muuta oiretta kun kipristelyä alavatsasssa ja oik. kyljessä.. Mistähän on myse. Testi oli apteekin oma!!

nuppuruusu
mulla kuukautiset myöhässä 10 päivää ja tänään tuli haamu testiin (dbest. apteekista) edellisen tein viikko sitten ja sillon oli vielä nega..aika yksilöllistä testin tulos joillakin + kestää vain kauvemmin tulla esiin :D

vieras
Kahteen kertaan olen halpistestejä tehnyt. Eka kerralla ihmettelin, et onkohan tää nega vai pos. Eli sen alalapun yläosa oli tumma.. (tosi selkee selostus...) Toisella kerralla tuli selkeä viiva testialueelle, eli sille kiiltävälle, testiviivan viereen.

Yhteistyössä