Hakutulokset

1. L

Kahden perheen lapset, sääliksi käy

Kertoiko äiti ettei isä suostu ottamaan lapsia?jos kertoi niin sehän voi olla ihan hyvin bullshittiä....Sinuna sanoisin suoraan ettei ko vkonloppu käy Teille,tai kysyisin asiasta isältä vielä kerran.Tuskin sitä enempää tarvitsee selitellä heille kummallekkaan,kun sanot suoraan että ihmettelet...
  2. L

G: Tämän päivän sää

tosi syksyinen ilma ulkona,sataa,tuulee,10 astetta lämmintä
  3. L

G: Käsilaukkusi?

Peesaan =)
  4. L

ei omia eväitä laivalle??

Tuli vaan mieleen kun ei tänäpäivänä ole enään mitään ns.biletyslaivaa,eli 20 t risteilyä kohtuu hinnalla :/
  5. L

Ketä luulette, kuka tänään olisi häätöäänestyksessä..??!

veikkaisin satua ja Heka/Kadi Heliä ei varmaan saa äänestää kun on juuri taloon tullut,niin se meni muistaakseni viime vuonnakin ;)
  6. L

välikausi vaatteista kysyttävää.....

Kiitos sinulle :wave:
  7. L

Kiitos sinulle :wave:
  8. L

vastaisiko joku....kohta on pesukone pyykit pessyt... =)
  9. L

ei omia eväitä laivalle??

aika hankala juttu :/ Mun mielestä pienten lasten kanssa matkustavien pitää saada eväitä viedä laivaan,ja tuskin virkailiat mitään piltti purkkeja rupeavat pois ottamaan.15 vuotta sitten Laalaa meni Cinderellalle tyttöporukan kanssa ja jokaisella oli max.100 mk mukana ja sitä rahaa ei kyllä...
  10. L

uskaltaako teck-materiaalia olevia ulkovaatteita viedä kuivaushuoneeseen?Tiedän että kuivausrumpu on kielletty,mutta kuiv.huoneessa masiiina puhaltaa ainoastaa haaleeta ilmaa....voipi olla hölmö kysymys,muttei ole kokomusta kuivaushuoneesta aiemmilta vuosilta... :/ :(
  11. L

ostettiin asunto,tänää oli kuntokartoitus..apua

itse rakennamme tällä hetkellä taloa ja kustannukset kovia.Pelkään pahoin ettei sinun arviosi remontista pidä yhtään paikkaansa. :snotty:
  12. L

Miätmieltä mahtaakos sitä raaskita lähteä jouluksi koko perhe

ilman muuta mukavaa matkaa :wave:
  13. L

minne voi antaa/lahjoittaa leluja?

Vein lasten vanhalle päiväkodille isonkasan leluja.Olivat innoissaan kun saivat sinne nukenrattaat,plastomopon,traktorin ja peräkärryn+kasan ulkoleluja. :wave: Lasten kanssa katsottiin kotona kaikki sellaiset lelut millä eivät enään leiki.Hyvin meni,vaikka alussa ajattelin ettei Jr suostu...
  14. L

G:Osallistuisitko Big Brotheriin jos olisi mahdollista?

moikka sinnekkin päin maailmaa :)
  15. L

G:Osallistuisitko Big Brotheriin jos olisi mahdollista?

Eli jos puoliso hoitaisi lapset ja käytännön asiat ja sinulle tarjottaisiin mahdollisuus osallistua BB niin uskaltaisitko mennä? Minun vastaus on En uskaltaisi :/
  16. L

Miten ripustatte kuivumaan alusvaatteenne, etteivät mahdolliset vieraat näe niitä?

siis mitäh??? :laugh: Ihan samalla tavalla ne kuivuu kuin muutkin vaatteet,joko narulla tai kuivausrummussa.Jos jotain häiritsee nähdä minun alusvaatteet narulla niin laittakoot silmät kiinni :D
  17. L

Kaksplus yhteisö?

Sama Laalaa edelleen,en vain muista vanhoja tunnareita joten oli pakko rekisteröityä uudelleen.Ja nuotin kera :D :wave:
  18. L

Kaksplus yhteisö?

Tuli vaan tässä mieleen että onko se msn kaksplus yhteisö vielä olemassa?Itse koitin sitä hakea,muttei löytynyt...Vai loppuiko kävijät? :/
  19. L

G:Mitä jääkiekkoseuraa kannatat?

henkeen ja vereen....sano J sano O sano K sano E sano R sano I sano T :wave:
  20. L

Unicef kävelystä

meille tuli koululta kirje missä infottiin kävelystä.Lisäksi tuli unicefin kirjekuori mihin "sponsit" saivat kirjoittaa millä summalla osallistuvat.Kun lapset tulivat kävelystä oli heillä nuo "kamelipassit" minne olivat leimoja keränneet,siis yksi leima/kävelty km.Sponssit laittoivat rahat...

Yhteistyössä