siksi et mä inhoan olla laivalla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:miksi et lähtsisi risteilylle?me ollaan monesti oltu lasten kanssa ja tosi kivoja reissuja ollutAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:riippuu siitä puhutaanko 20 tunnin risteilystä, vai meren ylittämisestä laivalla ruotsissa vietettävän loman vuoksiAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mä en taas tajua, miksi joku ottaa lapset laivalle.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:No kuka yleensä edes ottaa omat eväät laivalle? Vauvat ja erityisruokavaliot kyllä ymmärrän ja nehän ovat edelleenkin sallittuja.
No vähän samaa mieltä. Just jotkut hyttinaposteltavat ymmärtää esim, sipsit, keksit jne, mut nekin lähinnä lapsille.
Itse en lähtisi risteilylle lapsien kanssa, mut lomareissuja ollaan tehty.
=)
Mä panikoin siellä (johtuen siitä et olin tallinkilla ku se ajo karille kustaanmiekassa) ja sen matkustamisen Tukholmaan mä kestän, mut muuten mua ei laivalle saa..
Enkä muutenkaan tykkää olla lasten kanssa paikassa missä on paljon humalaisia (tai siis mahdollisuus siihen et niitä siellä on), kökittäis kuitenkin illat hytissä, niin aika turhaa sinne mennä