ei omia eväitä laivalle??

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu:
Mutta hei oikeesti! Mä ymmärrän nää, jotka seilaa vain matkatakseen mantereelta toiselle, ehkä viikoittainkin, ettei risteily ole mikään elämysmatka ja ruokailu ei siellä mitään ihmeellistä. Mutta tavallinen risteilijä, niin mitä ihmettä sinne menee, jos ei aio syödä ja juoda kunnolla. Sehän on siellä paras pointti. Ruoka, juoma ja shoppailu!!!!Omaat eväät....mitä viel..=D
Laivan ruoka on pahaa ja pilaantuneen makuista.

:eek: höpöhöpö...
Ei sitä huomaa jos on kännissä.
mä en ole ikinä ollut kännissä (vielä ) siinä vaiheessa kun syömässä ollaan käyty ja aina on ollut hyvää ruokaa tarjolla.

Tuo noin
Mutta hei oikeesti! Mä ymmärrän nää, jotka seilaa vain matkatakseen mantereelta toiselle, ehkä viikoittainkin, ettei risteily ole mikään elämysmatka ja ruokailu ei siellä mitään ihmeellistä. Mutta tavallinen risteilijä, niin mitä ihmettä sinne menee, jos ei aio syödä ja juoda kunnolla. Sehän on siellä paras pointti. Ruoka, juoma ja shoppailu!!!!Omaat eväät....mitä viel..=D

:eek: höpöhöpö...
Ei sitä huomaa jos on kännissä.

Ptäskö sunkin vähän relata ja ottaa seuraavalla risteilyllä pari napanderia? Tai sitten kandee jäädä ihan vaan kotisohvalle....

PahaSilmä
No en mä voi sille mitään jos teille kelpaa huono ruoka. Hintaan nähden se ainakin on huonoa. Parempaa teen itse ja syön mieluummin vaikka sitten niitä omia leipiä.

Eräs
No en mä voi sille mitään jos teille kelpaa huono ruoka. Hintaan nähden se ainakin on huonoa. Parempaa teen itse ja syön mieluummin vaikka sitten niitä omia leipiä.
Käytkö koskaan Hesellä, Mäkkärissä tms pikaruokaloissa???

:LOL: lukisit juttuja ja kattosit ohjelmia missä kerrotaan laivaruuista.ei todellakaan ole huonoja,raaka-aineet parhaita,tuoreita...kannattais varmaan perehtyä asiaan.

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Hesessä käyn. Siellä hampurilainen ei ole kuiva, kuten laivan sämpylät ovat. Seisovassa pöydässä on tarjolla nakkeja, kalaa, hikisiä lihapullia, kalaa, kumisia pottuja, kalaa, kalaa, kalaa. :$ Ja mua inhottaa, ne laarit, ihan ku koulussa.

Hesessä käyn. Siellä hampurilainen ei ole kuiva, kuten laivan sämpylät ovat. Seisovassa pöydässä on tarjolla nakkeja, kalaa, hikisiä lihapullia, kalaa, kumisia pottuja, kalaa, kalaa, kalaa. :$ Ja mua inhottaa, ne laarit, ihan ku koulussa.
laarit ihan ku muissakin ravintoloissa
=) laivan sämpylät on muuten TUOREITA.kalahan on hyvää... :p

PahaSilmä
:LOL: lukisit juttuja ja kattosit ohjelmia missä kerrotaan laivaruuista.ei todellakaan ole huonoja,raaka-aineet parhaita,tuoreita...kannattais varmaan perehtyä asiaan.
Juu juu. Mistä tahansa voidaan kirjottaa, kuinka hienoja ne raaka-aineet on.

PahaSilmä
Enkä mä ole laivan kahvilasta koskaan saanut tuoretta sämpylää ja täytteissä kitsastellaan. Jotkut pullat saattaa olla niin kuivia, että niillä vois heittää jonkun tajuttomaks. Ylihintaisia ovat.

eräs

Aattelin vaan, että hintaan nähden ei pikaruokaloissa saa juurikaan mitään...mössöä.Mutta nyt seuraavalla kerralla, kun meet laivalle, niin älä mee seisovaan pöytään. mene tilamaan tavallinen ravintolaruoka. Jos tykkäät esim. Rosson pihveistä tai Ricosta ym , niin ihan varmasti saat tasokkaan annoksen sitten sieltä. En itse kyllä vaihtais missään nimes seivovanpöydän herkkuja mihkään, mutta......

Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
BTW, kyselen näin alustavasti, että miten laivalta löytyy keliaakikolle syötävää?
ainakin ala carte ravintoloissa saa pyytämällä sellaisia annoksia, ja varmasti seisovasta pöydästäkin.

aika usein (maissakin) esim keliaakikon leivät ei ole tarjolla kun niitä sit syövät kaikki muutkin, ja niitä saa sitten pyydettäessä.

Kannattaa esim varausta tehdessä kysellä, ja varsinkin siinä vaiheessa kun pöytävarausta tekee, niin ilmoittaa et sellaisia tarvitaan, niin varmasti löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
BTW, kyselen näin alustavasti, että miten laivalta löytyy keliaakikolle syötävää?
ainakin ala carte ravintoloissa saa pyytämällä sellaisia annoksia, ja varmasti seisovasta pöydästäkin.

aika usein (maissakin) esim keliaakikon leivät ei ole tarjolla kun niitä sit syövät kaikki muutkin, ja niitä saa sitten pyydettäessä.

Kannattaa esim varausta tehdessä kysellä, ja varsinkin siinä vaiheessa kun pöytävarausta tekee, niin ilmoittaa et sellaisia tarvitaan, niin varmasti löytyy.
Ok, kiitti.

Enkä mä ole laivan kahvilasta koskaan saanut tuoretta sämpylää ja täytteissä kitsastellaan. Jotkut pullat saattaa olla niin kuivia, että niillä vois heittää jonkun tajuttomaks. Ylihintaisia ovat.
aamupalalla ainakin sämpylät on tuoreita
:p ja mun mielestä niissä kahvilan sämpylöissä on jopa liikaa täytettä,kinkkusämpylän kun ostat niin kyl vähempikin kinkku riitäis...ei tarvii 10 kinkkuviipaletta yhdel sämpyläl...!tai näin ainakin siljalla...pullista en mene sanoo mitään kun allergioiden takia en niitä voi syödä mut hyvin ne on muulle perheelle kelvannut =)

Pahasilmä koittaa ärsyttää

ei muuten ole LAIVA RUOKA PAHAA JA PILAANTUNEEN MAKUISTA .....
Anteeks vaan , mutta viimeks Siljan laivalla ollessa sai valita vaikka mistä lihasta itteleen annoksen , eli ei ollut VAIN kalaa kalaa kalaa kalaa ja pilaantunutta lihaa .
Oli todella kiva , kun oli grillattujenkin ruokien (kanaa ja kebab-lihaa tavallisen lihan lisäks) mahdollisuus. Ja PALJONKOS SAI LAUTASELLE KAIKKEE AHTAA JA MIKÄ OLI HINTA ? Edullinen oli ja todella HYVÄÄ ja TUORETTA ruokaa . =)

tällanen tapaus
Olen monta kertaa reissannut Ruotsin-laivalla ja minulla on taipumus matkapahoinvointiin, korvieni tasapainohäiriön vuoksi. Käytän matkapahoinvointilaastaria ja asetun makuulle heti, kun hyttiin pääsen. Kuulostelen vointiani ja jos se on hyvä, mieheni hakee minulle illalla kupin kahvia ja leivarin :)

Sitten et varmasti ole käynyt Silja Europalla ikinä?
Tuoreet pullat ja leivät haetaan joka aamu laivan leipomosta, ja leipien välissäkin on huomattavasti enemmän aineksia kuin kotikutoisissa sämppäreissä yleensä.

Yhteistyössä