G:Osallistuisitko Big Brotheriin jos olisi mahdollista?

En ikinä.Minä en jaksas ett joku ois aina kälättämässä.Onko siellä kamerat siis ihan joka paikassa??Mulla kun vatsa reagoi jännittämiseen ja en todellakaan vois mennä veskiin missä on kamerat

Toisaalta mänsin, mutta luulisin kuitenkin, että se kaatuisi tuohon wc- suihku. sauna hommeliin,, kuten joku täällä jo mainitsikin.
JOTAIN henkilökohtaista sentään vielä PITÄÄ olla :snotty: ja asioiden tonkiminen sekä niiden ympäriinsä repostelu lehdissä voisi olla myös mulle liikaa.
Mulla on kumminkin sen verran ihmisiä, jotka ei pidä musta.Hyppisivät innosta tasajalkaa, kun saisivat kertoa tosia ja tuulestatemmattuja juttuja meikäläisestä seiskaan... :|

vib
En osallistuisi, ja siihen on monta syytä.
-Tarvitsen yksinoloaikaa aina välillä. En kestä jos en saa olla rauhassa.
-Haluan olla omassa kotona just niinkun ite haluan, mua ei saa komennella(joskus mies komentaa ja loukkaannun sydänjuuriani myöten). Olen saanut pienenä tarpeeksi komentelua.
-Olen kiltti enkä kestäisi nimeämisiä, kun en haluaisi antaa kenellekään ääniä.
-en osaa juonitella enkä laskelmoida.
-Stressaan helposti ja olisin huono viikkotehtävissä, ja ne menisi aina mun takia pilalle
-Olen niin ärsyttävä, että lentäisin pihalle ekana, ja tulisi paha mieli.
-tulisi ikävä kotia ja kaikkia, ja itkisin koko ajan.
-ei saisi nukuttua tarpeeksi
-ei voisi lukea eikä käydä pitkillä kävelylenkeillä.
-ahdistuisin kun en pääsisi pois. en voi käydä laivaristeilyilläkään, jos ne kestää yli yön. Mulle tulee kylässäkin aina koti-ikävä, koska koti on mun paras paikka:)

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Jos olisin lapseton ja sinkku, niin voisin kyllä lähteäkin, mutta en kyllä pystyisi olemaan erossa lapsesta miehestä edes viikkoa! Yksi yökin teki viime viikonloppuna tiukkaa... B)
Niin mäkin..ennen olisinmennyt joo..sellanen rämäpää olin..en enää..

Yhteistyössä