Ketä luulette, kuka tänään olisi häätöäänestyksessä..??!

Mä toisaalta toivoisin että olisi ainakin Satu.. Niinkuin mtv3 sivuilla oli juttua että lähes kaikki haluaisivat sadun sieltä pois.. Mahtaa satua sitten hävettää tms kun näkee ne timon päiväkirjahuone - puheet... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mä luulen että Heliä ei saa vielä äänestää? mutta ite veikkaan että Kadi, Satu, Henri. kaksi kolmesta tai kaikki kolme.
miksei sais? eihän mariakaan ollut talossa kuin viikon
yleensä kesken kauden tulleita ei saa ekalla viikolla äänestää. voi se olla tietty nyt eri systeemi.

PahaSilmä
Musta se Heli on tosi tylsä, ei mikään kovin nätti ja lisäksi sekopää ihmisten pahoinpitelijä. Sattumanvaraisesti oli hänen uhrinsa valittu. mun mielestä tommosia ei pitä edes ohjelmaan ottaa.

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Mä toisaalta toivoisin että olisi ainakin Satu.. Niinkuin mtv3 sivuilla oli juttua että lähes kaikki haluaisivat sadun sieltä pois.. Mahtaa satua sitten hävettää tms kun näkee ne timon päiväkirjahuone - puheet... :whistle:
Mun mielestä se Timo sais itte hävetä. oksettava tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun mielestä se Timo sais itte hävetä. oksettava tyyppi.
No, on se kans joo.. Mut satu ei voi kun itteään syyttää tiesivät toisensa varmaan yhden päivän niin olivat jo "yhdessä"... jne.
Mut kukin tyylillään.

Musta se Heli on tosi tylsä, ei mikään kovin nätti ja lisäksi sekopää ihmisten pahoinpitelijä. Sattumanvaraisesti oli hänen uhrinsa valittu. mun mielestä tommosia ei pitä edes ohjelmaan ottaa.
Tätä en oo kuullutkaan, mitenkä niin pahoinpitelijä?! Missä niin on lukenut? :/

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
että Kadi vois olla toinen? Onko se tehnyt jotakin sellaista...?

Kadi ollut mun lemppari alusta asti =) :heart:
juonittelusta sai rangaistuksen kahdesti, se voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin.
Mut eihän muut tiedä, ketä rangaistuksen aiheutti. Vai oonko väärässä?
Tietää. Ensin juonitteli Kadi ja Tiina, sitten Kadi, Heka ja Timo. Joutuivat itse kertomaan rangaistukset asukkaille.

PahaSilmä
Tätä en oo kuullutkaan, mitenkä niin pahoinpitelijä?! Missä niin on lukenut? :/
Lehdissä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/bb2007/1435192

Yhteistyössä