Ketä luulette, kuka tänään olisi häätöäänestyksessä..??!

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
että Kadi vois olla toinen? Onko se tehnyt jotakin sellaista...?

Kadi ollut mun lemppari alusta asti =) :heart:
juonittelusta sai rangaistuksen kahdesti, se voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin.
Mut eihän muut tiedä, ketä rangaistuksen aiheutti. Vai oonko väärässä?
Tietää. Ensin juonitteli Kadi ja Tiina, sitten Kadi, Heka ja Timo. Joutuivat itse kertomaan rangaistukset asukkaille.
Ahaa, mä joskus sitä bb kanavaa katoin, niin siinä jotain sanottiin että kaikille sitten selviää ketä rangaistuksen aiheutti kun pois joutuvat..
Taisin kuulla väärin..

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Musta se Heli on tosi tylsä, ei mikään kovin nätti ja lisäksi sekopää ihmisten pahoinpitelijä. Sattumanvaraisesti oli hänen uhrinsa valittu. mun mielestä tommosia ei pitä edes ohjelmaan ottaa.
Tätä en oo kuullutkaan, mitenkä niin pahoinpitelijä?! Missä niin on lukenut? :/
Lehdissä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/bb2007/1435192
Oho, en olisi uskonut.

joku mainitsi Timon puheista päiväkirjahuoneessa? mitä se sitten on siellä sanonut? sadusta ilmeisesti jotain? sen tiedän että oli sanonut ettei tiedä mitä tekee jos taloon tulee joku satua kauniimpi. Ja luulen että satu on toinen häädettävä mutta kenenkään muun en haluaisi juuri nyt lähtevän

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:
joku mainitsi Timon puheista päiväkirjahuoneessa? mitä se sitten on siellä sanonut? sadusta ilmeisesti jotain? sen tiedän että oli sanonut ettei tiedä mitä tekee jos taloon tulee joku satua kauniimpi. Ja luulen että satu on toinen häädettävä mutta kenenkään muun en haluaisi juuri nyt lähtevän
No mua särähti lause korvaan, jonka Timo sanoi. Antoi sadusta arvosanan oliko se nyt kutosen, ja sanoi ettei voisi vähenpää kiinnostaa... :whistle: jne..
Ja muutenkin satu taitaa luulla että ovat yhdessä onnellisesti, timoa taas ei voisi vähenpää kiinnostaa.. :/
Yllätys voi olla sadulle suuri kun joku päivä sieltä tippuu..

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Sadullahan on ADHD?
*poiketen aiheesta*
ei kai sillä oikeasti ole?

On tai ei, niin ainakin ihan mahdollisesti voi olla, kun ei pysty keskittymään omia tavaroita laittaan laatikkoon ja se yleinen sähläys muutenkin.

Timon toivoisin äänestettäväksi ja Helin, mutta saiko Heliä vielä äänestää?

Yhteistyössä