Ahaa, mä joskus sitä bb kanavaa katoin, niin siinä jotain sanottiin että kaikille sitten selviää ketä rangaistuksen aiheutti kun pois joutuvat..Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Tietää. Ensin juonitteli Kadi ja Tiina, sitten Kadi, Heka ja Timo. Joutuivat itse kertomaan rangaistukset asukkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Mut eihän muut tiedä, ketä rangaistuksen aiheutti. Vai oonko väärässä?Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:juonittelusta sai rangaistuksen kahdesti, se voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:että Kadi vois olla toinen? Onko se tehnyt jotakin sellaista...?
Kadi ollut mun lemppari alusta asti =) :heart:
Oho, en olisi uskonut.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Lehdissä.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Tätä en oo kuullutkaan, mitenkä niin pahoinpitelijä?! Missä niin on lukenut? :/Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta se Heli on tosi tylsä, ei mikään kovin nätti ja lisäksi sekopää ihmisten pahoinpitelijä. Sattumanvaraisesti oli hänen uhrinsa valittu. mun mielestä tommosia ei pitä edes ohjelmaan ottaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/bb2007/1435192
ei kai sillä oikeasti ole?Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Sadullahan on ADHD?
*poiketen aiheesta*
No mua särähti lause korvaan, jonka Timo sanoi. Antoi sadusta arvosanan oliko se nyt kutosen, ja sanoi ettei voisi vähenpää kiinnostaa... jne..Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:joku mainitsi Timon puheista päiväkirjahuoneessa? mitä se sitten on siellä sanonut? sadusta ilmeisesti jotain? sen tiedän että oli sanonut ettei tiedä mitä tekee jos taloon tulee joku satua kauniimpi. Ja luulen että satu on toinen häädettävä mutta kenenkään muun en haluaisi juuri nyt lähtevän
Alkuperäinen kirjoittaja täh:ei kai sillä oikeasti ole?Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Sadullahan on ADHD?
*poiketen aiheesta*