tarkka
Miten ripustatte kuivumaan alusvaatteenne, etteivät mahdolliset vieraat näe niitä? Laitatteko esim. lakanan alle kuivumaan (jos lakanakin kuivumassa)?
näinAlkuperäinen kirjoittaja Painpotkulauta:Ihan kuivaustelineelle pesuhuoneeseen laitan.Kesällä käytän kyllä telinettä pihallakin.Jos jotain mun alkkarit kiinnostaa no oi,voi... :saint:
jos olette sikiävää sakia niin ei kannata pestä samassa!Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Kuivausrumpuun heitän kalsarini, nykyään jopa samaan satsiin, kuin äijänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Kuivausrumpuun heitän kalsarini, nykyään jopa samaan satsiin, kuin äijänkin.
Kuivatut siittiöt eivät ole yhtä tehokkaita.... Powderized sperm, just add water and egg... Enkä minä tietääkseni ole muitten kalsareita peseskellyt, kuin äijäni. Varmahan ei tietenkään voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:jos olette sikiävää sakia niin ei kannata pestä samassa!Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Kuivausrumpuun heitän kalsarini, nykyään jopa samaan satsiin, kuin äijänkin.
Nyt voidaan pophtia onkohan sittenkin joku ukon kavereista mukuloitten isä kun ne pyykit on peseytyny sekasin
Itse asiassa, on käynyt mielessä. Mutta tulipahan tuohon lapsus. Kuivausrummun täyttömäärä ei salli äijän kuivausta.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Kuivausrumpuun heitän kalsarini, nykyään jopa samaan satsiin, kuin äijänkin.
Joo mut kato meillä pestään ne kavereittenki vaatteet, jopa kalsaritki sekasinAlkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Kuivausrumpuun heitän kalsarini, nykyään jopa samaan satsiin, kuin äijänkin.