Miten ripustatte kuivumaan alusvaatteenne, etteivät mahdolliset vieraat näe niitä?

  • Viestiketjun aloittaja tarkka
  • Ensimmäinen viesti
mjaah, yleensä pyykit kuivaa kylppärissä, toisinaan niihin törmää heti ovella, mut jos joku saa kiksejä tuijottamalla mun alkkareita jotka on kuivamassa ni eiku vaan.
Saatan jopa jättää pykit narulle saunomisen ajaksi, joten sillon ne ainakin näkyy, ihan kaikille.
Ja saattaapa olla että kaverin vaatteet peseytyy sulassa sovussa meijän vaatteitten kans.. :eek:
 
meillä on pyykkiteline pesuhuoneessa tai saunan puolella. en erikseen piilottele mitään vaatekappaleita, sillä jos joku haluaa käydä niitä siellä tutkimassa, niin mun puolesta käyköön. :D
 
No, mä en usko, että vieraat muutenkaan meidän kodinhoitohuoneessa pahemmin käy...Kodinhoitohuoneen terassi, jossa kesäisin kuivatamme pyykit, ei myöskään ole vieraiden olekelutilaa vaan ollaan sitten takaterassilla.
 
vieras
Tjaa, siellä ne kuivuu kaiken kansan nähtävillä millon pihalla millon pesuhuoneessa. Kaikki käyttää, pesee ja kuivaa pöksyjä, ei siinä mitään ihmeellistä pitäs olla. :)
 
vieras
Meillä ainakin pakko välillä kuivattaa esim eteisessä jos muualle ei mahdu. Ja yritän kyllä laittaa alusvaatteet edes jonnekkin keskelle, etten ihan reunimmaiselle narulle.
 
Kesäsin roikkuvat tuossa takapihalla kaikenkansan nähtävillä ja näin syksyisin/talvisin kylppärissä suihkuverhon tangissa pikkupyykki-ripustimessa ja siihenkin näkee vessan ikkunasta jos ihan välttämättä haluaa meidän alusvaatteita ja sukkia kyyläillä.
 
äippä
No meillä nytkin viimeiset 2 viikkoa ollut kuivaustelineet olohuoneessa sohvan vieressä, olen ahkerasti pyykkäillyt. Vieraitakin on käynyt ja siinä ovat istuksineet suorassa näköyhteydessä pikkuhousuihini -niihin nyppyyntyneisiinkin- ...toivottavasti osaavat hakea kriisiapua ajoissa, ettei pahempia traumoja syntyisi.
 
Kuivaustelineet on useimiten olohuoneessa (tosi sisustuksellinen elementti).
Kutsutut vieraat eivät niitä näe, koska silloin korjaan ne pois etukäteen, yllärivieraat saavat tuijottaa niitä, mitäs tulevat yllättäen.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kuivausrumpuun heitän kalsarini, nykyään jopa samaan satsiin, kuin äijänkin.
jos olette sikiävää sakia niin ei kannata pestä samassa!

Nyt voidaan pophtia onkohan sittenkin joku ukon kavereista mukuloitten isä kun ne pyykit on peseytyny sekasin :eek: :LOL:
Kuivatut siittiöt eivät ole yhtä tehokkaita.... ;) Powderized sperm, just add water and egg... Enkä minä tietääkseni ole muitten kalsareita peseskellyt, kuin äijäni. Varmahan ei tietenkään voi olla.
 

Yhteistyössä