Hakutulokset

1. R

¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Hei, jos joku muukin lähtee mukaan niin laitetaanko kuvat tästä tilanteesta ja sit kesällä kun on "homma valmis" :)
  2. R

Meinasin etten kommentoi näihin mitään mutta.. sinä joka arvostelet syömisiäni niin älä suotta. Minä en ole ylipainoinen, mun tarkoitus ei ole pudottaa painoa, vaan kiinteyttää ja hyvin se on onnistunutkin, painokin siinä sivussa pudonnut. Ja mun ruokavalio on hyvä. Jos mä olen yhtenä päivänä...
  3. R

Yö taas valvottu! mahakipeä, rv 35 menossa.

Hmm.. Mä kanssa otattaisin sen pissanäytteen. Tosin itselläni pissatulehdus raskausaikana ei oo koskaan antanut mitään oireita. Ja mulla supisteli sun kuvailemalla tavalla viimeiset 1,5kk ja se oli kyllä ikävää, mutta sai sentään jotain aikaan alakerrassa. Päivisin supistukset veivät...
  4. R

Tottakai kehtaat :) Jokainen tekee tätä vain ja ainoastaan itselleen ja itsensä vuoksi. Mukaan vaan!! :wave:
  5. R

Tiistai 9.3.2010 No niin, tämän aamut huhkimiset huhkittu. Stepperiä 35min + puntti + vatsat. Kylläpä olo on taas kuin uudesti syntyneellä. Mä olen koukussa tähän oloon liikunnan jälkeen, on aivan loistava!! :) Ulos ei päästä tänäänkään kun isompi muksu kipeä. Tosi harmi, sillä ilma...
  6. R

Tervetuloa uudet :wave:
  7. R

Uhmaikäisen tepposet!

Noh, en minä pahalla. Vaan ihan vaan todetakseni. :) Luulin itsekkin tietäväi mitä uhma on kun lapsi tuon ikäinen, vaan kuinkas sitten kävikään. Nyt tuo uhma 3v.. :whistle:
  8. R

Uhmaikäisen tepposet!

Pakko sanoa että todellinen uhma vasta edessä päin ;)
  9. R

Aamulla vedin 35min stepperillä + puntti-ja vatsatreeni
  10. R

Eli mittaukset kerran viikkoon, painot ja sentit. Tai mitä kukakin nyt haluaa laittaa :) Syömisiäkin saa listata kuntoilujen kaveriksi. Jokainen voi myös kertoa itsestään ja taustojaan ja tavoitteista. Ja tää toimii niinkuin päiväkirjana. Joten tänne vaan niitä päivän syömisiä ja liikkumisia...
  11. R

¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1669770#m19568015 tässä uusi siivottu ketju
  12. R

Tässä siis mukana olijat: Rantakuntoon2010 ..................................161cm/57kg .... -200g uglamugla ......................................................... 165cm/57kg narikka Aurora78 ....................................................170cm/78kg ..... -1kg NewArtRiot...
  13. R

¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤

lisätty :wave:
  14. R

¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤

Niin minäkin. Mä kannatan tätä.
  15. R

Laittakaas ihania rakkauslauluja.. On vaan semmonen olo <3

Pepe - kun silmäni mä auki saan http://www.youtube.com/watch?v=oKVW14ORZIU :heart: :heart:
  16. R

¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤

Tuota mä kans tuolla kyselin, et miten ois fiksuinta. Kun täällä myös vain kiinteyttäjiä. Jokainen kertokoon mielipiteensä mikä olis hyvä ja sit sen mukaan tehdään? Eli oisko hyvä väli viikko, kaks, kolme?
  17. R

G: Kuinka pitkään kesti jälkivuoto?

mulla niukkeni/väheni ja muuttui hieman rusehtavaksi.
  18. R

G: Kuinka pitkään kesti jälkivuoto?

8viikkoa jonka perään alko heti menkat, jotka kesti 6viikkoa ja sitten 1,5viikkoa taukoa ja uudet menkat jotka kesti 2viikkoa :D näin jälkeenpäin voin jo nauraa :laugh:
  19. R

¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤

Meitä on jo ihan kivasti, vaikka aluksi nihkeää :) Teen sit illalla sen ihan uuden listan kun saan touhuta rauhassa.

Yhteistyössä