Niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Musta viikko olis ok, muutenkin punnitsen itteni viikon välein.
Mä kannatan tätä.
Niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Musta viikko olis ok, muutenkin punnitsen itteni viikon välein.
Viikko olisi mun mielestä hyvä väli...Ainakin ite vähintään kerran viikossa ramppaan vaa'alla. Lisäisin vielä sen että imetän tällä hetkellä, joten mitään kidutusdiettiä en harrasta. Yritän vaan pidättäytyä herkuista ja kiinteytyä. Luulisin että paino tippuu siinä samalla, ainakin toivon niin Lähtöpaino ennen raskauksia oli 65kg, eli pudotettavaa onAlkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:Tuota mä kans tuolla kyselin, et miten ois fiksuinta. Kun täällä myös vain kiinteyttäjiä.Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:Voisin liittyä mukaan. Ikää on 22v, lapsia on kaksi (3kk, ja 2v) sekä mitat on 171cm/73kg. Tavoitteena on tiputtaa ainakin kymmenen kiloa =) Lapsia tulee vielä toivottavasti jossain vaiheessa lisää, mutta tässä välissä olisi kiva vähän laihtuakin
Kirjaan kiloklubiin syömisiäni, herkut on pannassa ja liikuntaa tulee vaunujen kanssa kävelystä...Vatsalihaksia olen myös yrittänyt tehdä, kun tuo maha on aika röllykkä..Wii fit löytyy kanssa, ja aina kun ehdin/jaksan niin sillä on kiva leikkiä..
Onko joku punnituspäivä?Vai kirjoitellaanko tänne muuten vaan kuulumisia?
Jokainen kertokoon mielipiteensä mikä olis hyvä ja sit sen mukaan tehdään?
Eli oisko hyvä väli viikko, kaks, kolme?
lisätty :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn::wave:
Mitat nyt 166/61.5, muutama kilo tullut turvotusta lääkityksen edesauttamana, normaalisti ei tarvii tarkkailla syötyjä pitsoja, nyt ne läsähtää kroppaan kiinni. Onneksi kuuri loppuu lähiviikkoina! En niinkään tuijota kiloja, mutta haluan mahtua taas 36 kokoisiin housuihin.
Ajattelin huomisaamuna mittanauhalla ottaa mitat niin vatsasta, lantiosta kuin reisistäkin koska kiinteytymisen tulokset näkyy paremmin niistä kuin vaa´asta. Olisi mielenkiintoista lukea muittenkin senttien muuttumisesta eli mittanauhat kehiin! :wave:
Mun pahin kohta on tällä hetkellä vatsa, sen jälkeen reidet ja peppu, joka kyllä menee kuosiin melko helposti kun on suht ok tällä hetkellä. Vaatteet päälläkin tuo vatsanseutu on pahin ja haluan jatkossakin pukeutua vartalonmyötäisiin vaatteisiin.
Kaksi lasta ja olen hoitovapaalla yhna eli ulos en pääse kovin usein treenaamaan mitään, mutta osaan kyllä tehdä tehotreenejä kotonakin kun olen aiemmin käynyt salilla eli ihan perusjumpat ja yhdistelyt steppiä ja bodycombatiakin luonnistuu kotioloissa. Raskas fyysinen sairastelujakso takana ja vasta nyt olen päässyt aloittelemaan treenaamista. Pyrin tekemään sitä 5-6 krt viikossa. Hyötyliikuntaa siihen päälle saan vielä aivan mahtavasti! Treenaan aamuisin ennen lasten heräämistä tai illalla kun nukkuvat. Ruokaremontille ei ole tarvetta, löllömaha kyllä motivoi pysymään herkuista erossa.