Hakutulokset

1. R

¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Moikka :wave: Täällä on ilmeisemmin kaivattua mua. Mukana ollaan yhä. Ei vaan ehdi aina koneelle, eikä jaksakkaan. Vauvalla tekee hampaita joten kiukkua riitt'nyt ja yöt mahdottomai. Mä ehdotankin et NewArtRiot hyppää mun puikkoihin :) Sä varmaan ehtisit paremmin kuin mä pitää...
  2. R

Painon pudotukset lisätty :wave:
  3. R

:D katsotaan perjantaina uusiksi.
  4. R

Jos sulla kerta aina ollut niin, niin ei käydä muuttaa sitä :) Eli oliko niin et pudotus oli 1,8kg ?
  5. R

Ystävät rakkaat sehän on punnitus päivä tänään :wave: Mulla vaaka näytti 56,8. Eli -200g. Jipii :)
  6. R

Hellou kaikki :wave: Aina ei pääse palstailee (on onneksi muutakin elämää :D ) Tänään ja toissapäivänä paiskottu lumihommia. Talon vierestä lunta mätetty se 3metrin rako. Ja tehtiinpä tänään vielä isommalle muksulle samaan syssyyn lumiluola. Joten on ollut liikuntaa kerrakseen.
  7. R

Miltä kuulostaa (tippuuko paino)?

Tule mukaan meidän poppooseen? :wave:
  8. R

Pakko sanoa että kahden lapsen kanssa..

Mut kukaan ei tainnut mainita että jonkun lapsi/lapset joutuisivat huutamaan kun äiti ei huomaa. Kysymys oli siitä että ap kokee heidän tilanteen olevan nyt helpompaa. EI mainittu ettei kuopus saisi syliä ja rakkautta (niinkuin joku väläytti), EI mainittu että kuopus joutuu itkemään kun äiti...
  9. R

Onkohan tämä nyt sitten väsymyksen huipentuma.. :D

Joo 6kk poika :) Isompikin löytyy. Hän jo 3v.
  10. R

Pakko sanoa että kahden lapsen kanssa..

:D Teillä ei vissiin tuo asioiden ymmärtäminen täysin hallussa?.. Pasataan hirveet litanniat asiaa joka on keksitty omasta päästä.
  11. R

Onkohan tämä nyt sitten väsymyksen huipentuma.. :D

Minä menin ja lämmitin viime yönä vauvalle maitoa koska ilmeisemmin näin unta että vauva itkee/herää syömään.. Aamulla yöpöydältäni sitten löytyi täysi maitopullo. :laugh:
  12. R

Torstai 11.3.2010 35min stepperiä + vatsat Aamupala: 2 kuppia kahvia, vahva b-vitamiini purkista. (aamupala ei tänään maistunut) Lounas: tonnikalasalaattia + raejuustoa, 0,5l vettä
  13. R

Tattis tuntuu ihan täällä saakka :D
  14. R

Jaahas, tänään ei sitten tarvinnutkaan urheilla. Lenssu on iskenyt :snotty:
  15. R

Olenko mä ainoa joka voi kuvan laittaa :D en mä ny yksin viiti..
  16. R

Keskiviikko 10.3.2010 Aamupala: 2 kuppia kahvia, 2palaa ruisleipää juustolla,kinkulla+vihannekset (parsakaali,kukkakaali,porkkana) , 0,5l vettä, vahva d-vitamiini purkista 0,5l vettä Lounas: perunamuusia, lihapullakastiketta +vihannekset + 1,5 lasia rasvatonta maitoa päälle vettä...
  17. R

Nyt alko uus elämä spinningillä -läskit pois!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1669770
  18. R

Nyt alko uus elämä spinningillä -läskit pois!

Tule meidän pinoon? :wave:
  19. R

Keihäsmittari Joo tää on nimenomaan tsemppiketju EI vittuilu. Olen jo modellle ilmoittanut tuosta päänaukojasta taas. Kävi täällä eilenkin. Mutta jospa se tajuaisi lopettaa. Mutta ei välitetä :)
  20. R

Tottakai :wave:

Yhteistyössä