NewArtRiot
No en nyt tiedä osaanko.. :ashamed: Mutta.. teetkö ne vatsaliikkeet ihan kunnolla "ajatuksen kanssa", eikä vaan nopeasti sutaisten? Tosiaan ihan joka päivä niitä ei kannata tehdä, lihashan kasvaa levossa. Proteiiniä olis hyvä saada n. 1,5 g per painokilo, enemmänkin jos treenaa kovasti. Ota vaikka jotain protskujauhetta lisäksi, jos ruuasta on hankalaa saada tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:juu proteiiniä pitää syödä että lihakset pysyy, eli syöt vaan monipuolisesti ja treenaat vatsalihaksia välipäivillä. Newartriot osaa neuvoa enemmän/paremmin varmaan!Alkuperäinen kirjoittaja sannis:mutta tarviiko mun nyt syödä sitä proteiiniä sit enemmän että läski lähtee mahasta ja lihakset tulee ees pikkasen esille? Miten se onnistuu jos en voi tiputtaa enempää kiloja että toi maha tosta katoaa?
Ja jos sinulla ihan oikeasti on ylimääräistä rasvaa, siis ihan ihan oikeasti eikä vain omasta mielestä, pudota pari kiloa. Minusta kyllä nuo mittasi ovat hyvät. Mä olen sinua 3cm lyhyempi ja monta kiloa painavampi, eikä minussa kovin paljon ylimääräistä rasvaa ole.