NewArtRiot
Hiljaa hyvä tulee! =)Alkuperäinen kirjoittaja uglamugla:Kävin punnitteen itteni äskön ja heh 57 eli mitään ei oo painossa tapahtunu..
Hiljaa hyvä tulee! =)Alkuperäinen kirjoittaja uglamugla:Kävin punnitteen itteni äskön ja heh 57 eli mitään ei oo painossa tapahtunu..
Jos sulla kerta aina ollut niin, niin ei käydä muuttaa sitäAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Kääk! Mulla on perjantai punnituspäivä, ollut jo monta vuotta. Passaako se vai muutanko maanantaiksi?
Voi ei, en tiennyt, että sulla on sellaista taustaa. Mut hyvä jos tiedostat tilanteen ja näet kuvan kuten "terveet" näkee eli liian laihana... Tsemppiä sulle ja pidä tuo nykyinen asenne!Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:En ota pahalla, ite oon ihan samaa mieltä. Mun pitää olla tosi tarkkana näitten dieettihommien kanssa, kun se anoreksia siellä taustalla aina kummittelee..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, näytätkin aliravitulta tuossa ekassa kun kylkiluut paistaa.. tuli mieleen keskitysleiri, ei pahalla
Itse asiassa viime perjantain punnituksessa oli tullut 900g lisää! Perjantaista sunnuntaiaamuun oli lähteny se 1,8kg, eli se oli vain sellanen innostunut välihehkutus.Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:Jos sulla kerta aina ollut niin, niin ei käydä muuttaa sitä
Eli oliko niin et pudotus oli 1,8kg ?
Kiitos! =) Eihän sitä vannomaan voi mennä etteikö tämä vielä joskus saattais lähteä käsistä.. Yritän parhaani mukaan pysyä "järjissäni".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi ei, en tiennyt, että sulla on sellaista taustaa. Mut hyvä jos tiedostat tilanteen ja näet kuvan kuten "terveet" näkee eli liian laihana... Tsemppiä sulle ja pidä tuo nykyinen asenne!
katsotaan perjantaina uusiksi.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Itse asiassa viime perjantain punnituksessa oli tullut 900g lisää! Perjantaista sunnuntaiaamuun oli lähteny se 1,8kg, eli se oli vain sellanen innostunut välihehkutus.Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:Jos sulla kerta aina ollut niin, niin ei käydä muuttaa sitä
Eli oliko niin et pudotus oli 1,8kg ?
Jep! Saattaaki olla sitte melekonen pudotus jos tätä vauhtia jatkuu!!Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:katsotaan perjantaina uusiksi.
Niinpä! Mut me ollaan tosissaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä ketjussa ei pyöri kuin nää yhdet ja samat: ap, bizmo ja NewArtiot. Mitähän ne muut oikein meinaa?
kyllä minäkin täällä pyörin mutta ei ole aikaa kokoajan koneella istua! Just tulin 40 minsan lenkiltä ja illalla aattelin viä koiran kans lenkkeilä ja kun muksut nukkuu niin pikkasen lihaskuntoo jos täs kotona hommailis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä ketjussa ei pyöri kuin nää yhdet ja samat: ap, bizmo ja NewArtiot. Mitähän ne muut oikein meinaa?
Kuntoilevat niin kovasti ettei jouda koneella istumaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä ketjussa ei pyöri kuin nää yhdet ja samat: ap, bizmo ja NewArtiot. Mitähän ne muut oikein meinaa?