¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok, näytätkin aliravitulta tuossa ekassa kun kylkiluut paistaa.. tuli mieleen keskitysleiri, ei pahalla ;)
En ota pahalla, ite oon ihan samaa mieltä. Mun pitää olla tosi tarkkana näitten dieettihommien kanssa, kun se anoreksia siellä taustalla aina kummittelee.. :(
Voi ei, en tiennyt, että sulla on sellaista taustaa. Mut hyvä jos tiedostat tilanteen ja näet kuvan kuten "terveet" näkee eli liian laihana... Tsemppiä sulle ja pidä tuo nykyinen asenne!

Jos vaan vielä mukaan mahtuu niin voisin yrittää josko muistaisin sit ilmotellaki. Pituutta 158cm ja painoa tänä aamuna (viikonloppuna tuli varmaan liki kilo, herkuttelemalla, vaikka hyvästi lumilautaillessa kulutettiinki) 75,5kg eli löytyy kyllä mitä tiputtaa. Tuskin aivan rantakuntoon ehdin mutta jos lähellekään ni hyvä. Ja onhan se kesä elokuussakin vielä. :) Karppaus olis mun laihdutusmetodi. Tähän asti se on kaatunu suklaan mussuttamiseen (ja sen kierteeseen) monen monta kertaa.

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:
Jos sulla kerta aina ollut niin, niin ei käydä muuttaa sitä :)

Eli oliko niin et pudotus oli 1,8kg ?
Itse asiassa viime perjantain punnituksessa oli tullut 900g lisää! :eek: Perjantaista sunnuntaiaamuun oli lähteny se 1,8kg, eli se oli vain sellanen innostunut välihehkutus. :D

NewArtRiot
Voi ei, en tiennyt, että sulla on sellaista taustaa. Mut hyvä jos tiedostat tilanteen ja näet kuvan kuten "terveet" näkee eli liian laihana... Tsemppiä sulle ja pidä tuo nykyinen asenne!
Kiitos! =) Eihän sitä vannomaan voi mennä etteikö tämä vielä joskus saattais lähteä käsistä.. Yritän parhaani mukaan pysyä "järjissäni".

Bizmo
OIh, luulin et punnituspv on tiistai! En ole käyny tänään vaa´assa- oon syöny ja juonu kauheesti nesteitä joten en nyt käykään. Eli huomen aamulla sit jos käy?! ja vaihdan punnituksen maanantaipäiväksi.

Aamun paino 60,3kg, aah, ihanan hoikistunut olo :D Vaikka muutamaan päivään ei ole päässyt treenaamaan, tosin ei ole tullut paljoa syötyäkään kun olin kipeänä.

Ensi viikolla paino alkaa normaalisti jo vitosella, sitten vaan treeniä, treeniä treeniä ja kohti kiinteämpää vartaloa! Jotain kuvaa voisin itsekin pistää kunhan tässä aktivoidun ottamaan. Mulla on hirveästi kotona kaikkea puuhasteltavaa, remonttia yms ja hyötyliikuntakin on siis huipussaan :D

Tässä ketjussa ei pyöri kuin nää yhdet ja samat: ap, bizmo ja NewArtiot. Mitähän ne muut oikein meinaa?
kyllä minäkin täällä pyörin mutta ei ole aikaa kokoajan koneella istua! Just tulin 40 minsan lenkiltä ja illalla aattelin viä koiran kans lenkkeilä ja kun muksut nukkuu niin pikkasen lihaskuntoo jos täs kotona hommailis.

ruskolilja
Eilen kävin salilla, Perfect Body, sellanen lihaskunto+aerobinen tunti ja sit vielä 50 min stepperillä päälle, paloi 850 kcal, 40 % siitä rasvaa. Sykemittari on ihana! Nyt ti-to mennään ihan vaan koiran kanssa lenkkeillen, riippuen päivästä, käynkö yksin vai hoitaako mieskin osaa, niin 30-60 min tulee kävelyä. Perjantaina BodyStep -tunti + stepperi ja lauantaina omat kolmen tunnin treenit. Sunnuntai on sit taas pelkkää kävelyä.

Syömiset on suurinpiirtein aina näin:

Aamupala
2 leipää, 1 tl levitettä/leipä
2 viipaletta juustoa tai kinkkua/leipä, vihaneksia
TAI 3 dl puuroa
Activia sokeriton mansikkajogurtti
omena
vesi ja kahvi

Välipala
2 leipää TAI sämpylä, 1 tl levitettä/leipä
1-2 viipaletta kinkkua tai juustoa/leipä, vihanneksia
omena
vesi

Päivällinen
2 perunaa TAI 1,5-2 dl perunasosetta/pastaa/riisiä
1 pihvi (kalaa, kanaa, lihaa)
0,5 dl kastiketta
TAI 1,5 dl lihakastiketta

TAI 3-3,5 dl keittoa
TAI 2-3 dl laatikkoruokaa

Iltapala
2 leipää, 1 tl levitettä/leipä
2 viipaletta kinkkua tai juustoa/leipä, vihanneksia
rasvaton jogurtti 150 g
omena/marjoja
vesi

Energiaa tulee n. 1400 kcal per päivä. Tästä yritän pitää kiinni, joskus tietysti tulee jotain heittoja, mutta hyvin säännöllisesti syön noin. Ja kerran viikossa minulla on karkkipäivä, josta en luovu :D Mutta en kyllä silloinkaan mitään älyttömiä mässäile.

NewArtRiot
Tässä ketjussa ei pyöri kuin nää yhdet ja samat: ap, bizmo ja NewArtiot. Mitähän ne muut oikein meinaa?
Kuntoilevat niin kovasti ettei jouda koneella istumaan! :D

Söin tänään aamupalaksi broikkufileitä. Tänään aion muutenkin syödä kiinteitä, ei enää oikein meinaa jaksaa treenata.. :(

mansikki
Paino tippunut nyt 600gr ja painan edelleen 80.4kg. Jos totta puhutaan niin oikein ei oo tullut sellaista innostusta. Lenkkeillyt oon nyt taas useampana päivänä ja se nyt on vähän lohduttanut siinä suklaanhimossa jota tunnen ja kahvipullan puute aamuisin tuntuu yhä suurelta vääryydeltä. Muuten syön aivan normaalisti ja olisinkin melko hoikka tyttö, jos en olisi niin makean perään. Tyttö kävi just kysymässä et saako ottaa marabou nonstopin siis suklaalevyn ja tietty lupasin kun sillä nyt ei oo paino-ongelmia, muuta kuin alakanttiin. Pitää nyt varmaan hakea omena ja juoda pari kuppia vihreetä teetä ja aatella, että kyllä se kesäks palkitsee. kiitos, kun sain vuodattaa.

NewArtRiot
Jahas, nyt pitää pistää elimistöön vähän vauhtia! Söin aamulla ruispaloja meetvurstilla ja emmentalilla, ihanaa! Kohta syön Kismetin. En ole kaloreita laskenut, mutta aivan liian vähän on tullut syötyä, varmaan likempänä tuhatta kuin kahta. Tänään siis vähän reilummin, huomenna taas nesteitä, kun perjantaina on mulla punnitus.. :D

Tänään kävin aamusta koiran kanssa puolentunnin lenkin ja äskön vähän zumbasin :D oli aikas kivaa! illalla viä kaverin kaa kävelylle.
Aamulla söin ruisleipää ja pienen rahkapurkin ja tietysti kahvia. Lounaaks söin salaattii reilun lautasen ja muutaman broiler pyörykän. Päivälliseks aattelin syödä eilistä porkkanasosekeittoo ja iltapalks hedelmiä. :) Mitäs tosiaan muille?

Minulla on mennyt nyt pari päivää niin, ettei ole oikein jaksanut ruokavaliota katsoa tarkemmin, olen syönyt vähän mitä mieleen tulee. Mutta minun mielestä hyvä näin, kun vaan ei jää tämä vaihde päälle! :) Mietin että missäköhän kaappien kätköissä minun sykemittari on, pitäisi siihen vaihdattaa paristo niin saisi lisäintoa liikuntaan, kun näkisi siitä kuluneet kalorit yms =)

Alkuinnostus ehti jo hiipua, johan sitä viikon kesti :headwall: Ei vaan, oon yrittänyt olla mässäilemättä, mutta viikonloppuna juhlittiin pojan synttäreitä niin kakkua yms kulu :/ Ja lauantaina on vielä toiset kahvittelut mutta jos tällä viikolla en muuten mässäis..

Jotenkin masentava olo, kun on niin synkkä ilma. En saa itsestäni irti edes siivoomista, saati urheilua :ashamed: Ja unohdin tosiaan käydä vaa'assa eilen, jos huomenna aamulla vaikka käyn ja sitten jatkossa aina maanantaisin.. Antakaa mulle motivaatioo pliiz :D

Yhteistyössä