¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤

jep juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älkää nyt hölmöt lähtekö tähän mukaan, ap. vaikuttaa syömishäiriöiseltä.. Ja kaikki mukaanlähtijät tsemppaavat häntä laihtumaan vielä "muutaman kilon". Taitaa olla jo nyt alipainoisen puolella, ihan järjetöntä. Ap. voi mennä vaikka jonnekin pro-ana sivustolle.
:LOL: tämän perusteella leimaat jonkun syömishäiriöiseksi?

ei helvetti, parhaat naurut hetkeen. Kiitos :LOL:

Kannattas ehkä harkita alan vaihtoa.

Hitto! :LOL: :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep juu:
Älkää nyt hölmöt lähtekö tähän mukaan, ap. vaikuttaa syömishäiriöiseltä.. Ja kaikki mukaanlähtijät tsemppaavat häntä laihtumaan vielä "muutaman kilon". Taitaa olla jo nyt alipainoisen puolella, ihan järjetöntä. Ap. voi mennä vaikka jonnekin pro-ana sivustolle.

Jokin häiriö on jossain jos alipainoinen yrittää laihduttaa vielä muutaman kilon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep juu:

Jokin häiriö on jossain jos alipainoinen yrittää laihduttaa vielä muutaman kilon.
ALIPAINOINEN???

ap ei todellakaan ole alipainoinen.

sä et tunnu mistään mitään tirtävän joten ehkä paree pitää suu supussa.

Minä lähden mukaan! :attn:
170 cm 78 kg, haluaisin pudottaa painon ainakin siihen normaalipainon ylärajoille (72 kg). Muutama kilo on jo lähtenyt Kiloklubin avulla. Liikuntana kotijumppa (mutta ihan liian epäsäännöllisesti..) ja vaunukävelyt pojan kanssa.
Yksi lapsi, 10 kk ikäinen poika :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:
Mulla kaksi lasta. 3v ja 6kk.

Pituutta 161cm ja painoa 47kg. Saisi lähteä muutama kilo, ei haittaisi ollenkaan.

Poljen stepperillä 4-5 kertaa viikossa + vatsat ja punttitreeni. Nyt pari viikkoa näin aktiivisesti. Sitä ennen liikunta ollut vaunuilua ja lasten kanssa peuhaamista, pihahommia yms. muuta normaalia.

Mun pahe on herkut. Suklaa lähinnä ja jotkut karkit. Keksejä, pullaa yms muuta en tykkää syödä. Joten suklaata syytän :D
Jos annat pikkusormen se vie koko käden. Helpompi olla kokonaan ilman :D
Onko nämä ap:n mtat?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:
Minä lähden mukaan! :attn:
170 cm 78 kg, haluaisin pudottaa painon ainakin siihen normaalipainon ylärajoille (72 kg). Muutama kilo on jo lähtenyt Kiloklubin avulla. Liikuntana kotijumppa (mutta ihan liian epäsäännöllisesti..) ja vaunukävelyt pojan kanssa.
Yksi lapsi, 10 kk ikäinen poika :)
Lisään sut listaan :)

vieras
HUOMIO KAIKILLE

Minä painan 57kg en suinkaan 47kg. Siis silkka näppäily virhe.

On kyllä silti todella asiatonta alkaa sättiä ja haukkua.

Missä käytöstavat :|
Anteeksi, mulla kiehahti sen jälkeen kun luin sun mitoista ja aikeista laihduttaa vielä lisää ja vielä hakemalla tukea siihen muilta. En ole selvännäkijä joten en tiennyt näppäilyvirheestä.

HUOMIO KAIKILLE

Minä painan 57kg en suinkaan 47kg. Siis silkka näppäily virhe.

On kyllä silti todella asiatonta alkaa sättiä ja haukkua.

Missä käytöstavat :|
Anteeksi, mulla kiehahti sen jälkeen kun luin sun mitoista ja aikeista laihduttaa vielä lisää ja vielä hakemalla tukea siihen muilta. En ole selvännäkijä joten en tiennyt näppäilyvirheestä.
No mä jo hieman ihmettelin tota alipainoistta. En tajunnut yhtään tuota virhettä tuolla.

Kunhan kaikki halukkaat saatu mukaan niin teen uuden aloituksen tälle.
Ja listaan kaikki.

Mahdollisimman moni jos mustuisi niin saisi jokainen itse myös siistittyä sit turhaa pois ketjusta. Ei tietty pakko.

Oisko ideoita mites mentäis? Viikko, kaks, kolme kerrallaan?

Kaikki mukaan lähtijät kertokaa vapaasti itsestänne ja omasta lähtötilanteestanne.

esim.
¤ paino/pituus 64kg/165cm
¤ monta lasta - 2 lasta
¤ miten liikut - en ollenkaan
¤ tarvitseeko painon pudota pitäis pudota noin 5kg
¤ kaipaatko ruoka remonttia karppaamista meinaisin taas, on toiminut ennenkin
jne..

Jokos muut ovat tänään ehtineet liikkua?

Mä ite tuossa aamusella jo.

35min stepperiä + vatsat ja puntti.

Kaikki halukkaat voi myös listailla omia päivänsyömisiä tähän niin saa vähän mustaa valkoiselle et mitäs sitä on tullut suuhun laitettuakaan.

aamupala: muromyslejä + jukurttia, 2 kuppia kahvia, 0,5l vettä

0,5l vettä

lounas: 2 palaa eilistä oma tekemää pitsaa, 0,5l vettä

omena, 0,5l vettä, kuppi kahvia

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:
mukaan tulisin?!
eikun vaan :wave:
eli mitat vai?
Niin ja sitten miten liikut jne. tuonne mä ykkös sivulle listasin mitä esmes voi kertoa :)
ok eli:

mitat 157,5 cm ja tänä aamuna 59,2kg ----tavoite 55kg kesäkuun puoleen väliin mennessä...rantakuntoon joo. Sellua on joten kiinteytystä paljon.

NewArtRiot
En oo vielä "virallisesti" liikkunut tänään, epävirallisesti n. tunti reipasta kävelyä 5-vuotiaalla varustettu pulkka perässä. Illalla crossailua. Eilen oli hauispäivä, joten tänään vain mahaa. Syönyt olen 9 broikkupullaa ja pottusalaattia!! :D

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Kaikki mukaan lähtijät kertokaa vapaasti itsestänne ja omasta lähtötilanteestanne.

esim.
¤ paino/pituus 59,2kg/157,5cm
¤ monta lasta - 0
¤ miten liikut - joka päivä jotenkin (hyötyliikuntaa pääosin)
¤ tarvitseeko painon pudota pitäis pudota - noin 5kg
¤ kaipaatko ruoka remonttia - En
b]

Voisin liittyä mukaan. Ikää on 22v, lapsia on kaksi (3kk, ja 2v) sekä mitat on 171cm/73kg. Tavoitteena on tiputtaa ainakin kymmenen kiloa =) Lapsia tulee vielä toivottavasti jossain vaiheessa lisää, mutta tässä välissä olisi kiva vähän laihtuakin ;)

Kirjaan kiloklubiin syömisiäni, herkut on pannassa ja liikuntaa tulee vaunujen kanssa kävelystä...Vatsalihaksia olen myös yrittänyt tehdä, kun tuo maha on aika röllykkä..Wii fit löytyy kanssa, ja aina kun ehdin/jaksan niin sillä on kiva leikkiä..

Onko joku punnituspäivä?Vai kirjoitellaanko tänne muuten vaan kuulumisia?

Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Voisin liittyä mukaan. Ikää on 22v, lapsia on kaksi (3kk, ja 2v) sekä mitat on 171cm/73kg. Tavoitteena on tiputtaa ainakin kymmenen kiloa =) Lapsia tulee vielä toivottavasti jossain vaiheessa lisää, mutta tässä välissä olisi kiva vähän laihtuakin ;)

Kirjaan kiloklubiin syömisiäni, herkut on pannassa ja liikuntaa tulee vaunujen kanssa kävelystä...Vatsalihaksia olen myös yrittänyt tehdä, kun tuo maha on aika röllykkä..Wii fit löytyy kanssa, ja aina kun ehdin/jaksan niin sillä on kiva leikkiä..

Onko joku punnituspäivä?Vai kirjoitellaanko tänne muuten vaan kuulumisia?
Tuota mä kans tuolla kyselin, et miten ois fiksuinta. Kun täällä myös vain kiinteyttäjiä.

Jokainen kertokoon mielipiteensä mikä olis hyvä ja sit sen mukaan tehdään?

Eli oisko hyvä väli viikko, kaks, kolme?

Yhteistyössä