¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Tässä siis mukana olijat:

Rantakuntoon2010 ..................................161cm/57kg .... -200g
uglamugla ......................................................... 165cm/57kg
narikka
Aurora78 ....................................................170cm/78kg ..... -1kg
NewArtRiot ...................................................... 157cm/60kg
Etsiväkaksoset ................................................. 165cm/64kg
Bizmo .......................................................157,5cm/59,2kg ... -1kg
Ankeuttaja ....................................................... 171cm/73kg
Emilyn ......................................................166cm/61,5kg
... -1,2kg
lai-ne ..................................................... 164cm/53-56kg
levottomat jalat ................................................ 159cm/53kg
totalfailier ........................................................... 150cm/57kg
Meloonitar90 ............................................................ 169cm/79kg
mansikki .................................................................... 172cm/81kg

Minka Meduusa ........................................................ 167cm/97kg
MandaIlona ............................................................ 160cm/71kg
Orion ....................................................................... 158cm/75,5kg
Ruskolilja

Eli mittaukset kerran viikkoon, painot ja sentit. Tai mitä kukakin nyt haluaa laittaa :)
Syömisiäkin saa listata kuntoilujen kaveriksi.

Jokainen voi myös kertoa itsestään ja taustojaan ja tavoitteista. Ja tää toimii niinkuin päiväkirjana. Joten tänne vaan niitä päivän syömisiä ja liikkumisia niin on sit helppo käydä lukemassa, eikä tartte alkaa vihkoihin raapustella.

Vielä mahtuu myös mukaan :wave:

mäkin tahtoisin mukaan.

pituus 164 cm, painoa en tiedä tarkkaa (n. 53-56 kg). vaakaa ei siis ole. tahdon kiinteytyä eli bikineissä jo mielellään piankin etelän rannoille eli maha kuntoon. tulokset kertoo peili mutta jos saisin tästä ryhmästä sen kipinän, että myös tekisin jotain. liikunta tällä hetkellä nolla.

ajattelin tehdä vatsalihaksia ja käydä kuntosalilla, lisäksi muutaman kerran viikossa kävelyllä.

lapsia kaksi 5v ja 9 v.

Minä olen siis porukan pullein! :D Minulla sellainen historia, että laihdutin vuosia sitten 15 kg (painoin hoikimmillaan 68 kg), mutta sitten kilot tuli takaisin. Nyt olen yh-äiti, minulla on 10 kk ikäinen poika, ja oikeastaan hänenkin takia haluan näitä kiloja karistaa, koska minultahan hän oppii ruokailutottumukset, ja sitten toisaalta tunnen että minulla on nyt vastuu pitää terveydestäni huolta, koska tuo pieni tarvitsee minua vielä pitkään. En ole nyt pitkään aikaan käynyt kolesterolikokeessa, mutta melko varmaksi tiedän että arvot on koholla (sukurasite ja nämä kilot), silloin kun olin normaalipainossa niin kolesteroliarvotkin oli normaalit. Eli mieluummin nytkin laihdutan, en halua kolesterolilääkitystä. Nyt tammikuun alusta lähtien olen saanut painosta 4,5 kiloa pois. Välillä olen tarkempi ruokavalion kanssa, välillä taas syön enemmän sen mukaan mitä mieli tekee, yritän vaan nyt aina muistaa kohtuuden, että ainut suunta minne paino enää menee on alaspäin :)

Minä yritän taas.

Olen kyllä aika kova herkuttelemaan. Mutta ehkä ryhmässä sitä saisi vähennettyä.

Pituus 159 ja paino 53. Ei ehkä näytä noi luvut ihan pahalta, mutta kun vatsa on isompi kuin rinnat niin se ei näytä hyvältä. Eli pitäisi saada löysyyttä pois ja lihaksia tilalle.

Liikuttua tulee ihan liian vähän. Ja sitten tulee herkuteltua rasvalla ja sokerilla. Aamupalaksi söin just munkin ja ison kahvin.

Mie voisin kans haluta mukaan.. Historiikkia sen verran että 2008 huhtikuussa painoin 98 kg,ja saman vuoden elokuussa painoin n.60 kg. Sitte joulukuussa 2008 paino kiikkui samassa,kunnes iski stressi...Tammikuussa 2009 painoinkin 55 kg,helmikuussa 50kg..kesäkuussa 47.. Nyt paino on tasaisesti kavunnut 57 kiloon,ja pituutta kun mie en lissää saa ennää,niin nyt ois jo aika tormistautua ja katella josko ton painon sais sinne tasalukuun,eli 50 kiloon asettumaan..

Nyt on herkut pannassa,mutta kiusaus kun käy ylivoimaiseksi niin ... :ashamed: Joten tämmönen 150 senttinen ilmalaiva vois mukana olla...

Tiistai 9.3.2010

No niin, tämän aamut huhkimiset huhkittu.
Stepperiä 35min + puntti + vatsat. Kylläpä olo on taas kuin uudesti syntyneellä.
Mä olen koukussa tähän oloon liikunnan jälkeen, on aivan loistava!! :)

Ulos ei päästä tänäänkään kun isompi muksu kipeä. Tosi harmi, sillä ilma on mitä ihanin. Onneksi pääsee pikkuinen lääkäriin iltapäivällä.

Aamupala:
muromyslejä + jukurttia, 2 kuppia kahvia, 0,5l vettä, vahva d-vitamiini purkista

0,5l vettä

Lounas: hernekeittoa + yksi pala ruissaria, 0,5l vettä

omena
banaani
vettä, kahvi

Päivällinen: pyttipannua + kanamunaa + lasi rasvatonta maitoa, päälle vettä

kuppi vihreää teetä

iltapala: pari ruissaria juustolla+vihannekset, yksi mansikkarahka, 0,5l vettä

uglamugla
Täällä tänään aamusta kävelty vaunuilla tunninverran ja myöhemmin aattelin käydä polkeen kuntopyörällä puolisentuntii. Ja joka paikkaan kävellen auto saa jäädä pihaan :)

Aamupala: kaurapuuroo 2dl + 2 kuppia kahvia
Lounas: makaroonilaatikkoo ja vettä

Meloonitar90
Pääsenkös mä kanssa mukaan vaikka harmaana oonkin :) Mä olen tällä hetkellä 169cm/79kg ja tarkotus ois 10kg saada PYSYVÄSTI pois mun elämästä ja vyötäröltä :D
Vyötärön ympärys on *mittaa* 87cm! Apua onpas se kasvanu :ashamed: No mutta nyt oon lenkillä käynyt eilisestä ja tarkotus olis tehdä lenkki joka arkipäivä ja siihen kylkeen hiukan lihaskuntoo ja koti aerobic treenii kans :D

Meloonitar90
Alkuperäinen kirjoittaja Meloonitar90:
Pääsenkös mä kanssa mukaan vaikka harmaana oonkin :) Mä olen tällä hetkellä 169cm/79kg ja tarkotus ois 10kg saada PYSYVÄSTI pois mun elämästä ja vyötäröltä :D
Vyötärön ympärys on *mittaa* 87cm! Apua onpas se kasvanu :ashamed: No mutta nyt oon lenkillä käynyt eilisestä ja tarkotus olis tehdä lenkki joka arkipäivä ja siihen kylkeen hiukan lihaskuntoo ja koti aerobic treenii kans :D
Päätin että otan tiistain punnitus päiväksi ni menee sit hyvin ku tänään kerta kävin aamulla :) Mun on pakko lopettaa kahvin juonti kun kofeiini kuulemma estää rasvan palamisen (tyhmä ei tiennyt aiemmin :( )

Bizmo
Päätin että otan tiistain punnitus päiväksi ni menee sit hyvin ku tänään kerta kävin aamulla :) Mun on pakko lopettaa kahvin juonti kun kofeiini kuulemma estää rasvan palamisen (tyhmä ei tiennyt aiemmin :( )
estääkö?

mansikki
Mulla ei oo nikkiä ja huikkasin lapsille et keksikää joku et vois kysäistä tähän mukaan niin ekaks tuli mansikki, niin se on sit se. Ja jos mahtuu mukaan niin 172/81. Oon kyllä käyny pari viikkoa sitten nepalin läskipunnituksessa ja toukokuun lopus olis pakko olla laihempi. Kolme vuotta sitten painoin vielä 68, mutta juniori nosti painoa noin paljon ja imettämisen lopetin 2 kuukautta sitten et nyt olis aika oikea.

Eilen tuli urheiltua lenkkeillen, tyttöä pulkassa kiskoen ainakin 5km verran. Möhläsin toissailtana treenatessani ja onnistuin kipeyttämään taas toisen pohkeeni, joka on aiemminkin oikutellut. Se rajoittaa nyt sen verran, että rankimpia steppipomppuja sun muita ei voi tehdä joita juuri toissailtana täydellä teholla painoin. Olisi pitänyt venytellä paljon enemmän treenin jälkeen mutta nytpähän tiedän senkin. Tässä vaan voi mennä päiviä tai viikkokin että tuo palautuu ennalleen, viimeksi tammikuussa oli sama vika.

Kohta taidan vetää treenit pohjetta lukuunottamatta, jumppaan yleensä väh. 30min, yleensä 40-45min plus venyttelyt. Joskus vierähtää jumpan parissa tuntikin. Vatsaahan voin treenata rutkasti vaikka kipeä pohje rajoittaakin jalkoja.

Syömisiäni en tosiaan seuraa, enemmänkin pitäisi seurata siltä osin että syön tarpeeksi, etenkin nyt kun on aloittanut treenaamisen. Aamupalaksi meni pari ruisleipää aidolla oltermannilla ja vihanneksilla (salaatti, kurkku, paprika) kuorrutettuna plus pari kuppia teetä. Olen kyllä ajatellut alkaa pitää ruokapäiväkirjaa

Tein mittauksia.. mulla on aika muhkeat pohkeet mutta ei voi mitään

Pohje 38cm
Reisi 50cm
Vatsa 83cm (keskeltä, navan alueelta mitattuna)
Peppu 96cm (sivuttain korkeimmalta kohdalta mitattuna)

Olen myös ottanut omaksi ilokseni ennen ja jälkeen kuvista jo ennen osiot alusvaatteet päällä. Toivon, että parin kuukauden päästä löllöt on jo pois näkyvistä!

ei oo totta
Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:
Maanantai 8.3.2010

aamupala: muromyslejä + jukurttia, 2 kuppia kahvia, 0,5l vettä
lounas: 2 palaa eilistä oma tekemää pitsaa, 0,5l vettä

0,5l vettä

omena, 0,5l vettä, kahvi

päivällinen: mannapuuro, vettä

iltapala: 2 palaa ruisleipää, 0,5-1l vettä

Aamulla vedin 35min stepperillä + puntti-ja vatsatreeni
No huhuh, ei noilla eväillä. Turhia hiilareita koko päivän annoksesi täynnä ja ihan liian vähän muutenkin. Missä protskut, rasvat?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:
Maanantai 8.3.2010

aamupala: muromyslejä + jukurttia, 2 kuppia kahvia, 0,5l vettä
lounas: 2 palaa eilistä oma tekemää pitsaa, 0,5l vettä

0,5l vettä

omena, 0,5l vettä, kahvi

päivällinen: mannapuuro, vettä

iltapala: 2 palaa ruisleipää, 0,5-1l vettä

Aamulla vedin 35min stepperillä + puntti-ja vatsatreeni
No huhuh, ei noilla eväillä. Turhia hiilareita koko päivän annoksesi täynnä ja ihan liian vähän muutenkin. Missä protskut, rasvat?
Taasko tää alkaa?
Mistä sä tiedät mitä ap on vetänyt loppu päivän ajan? Ilmiselvästi jäänyt kesken. Turha aloittaa nyt mode jo eilen siivosi ketjua. Jote ellen bannia halua kannattaa lopettaa alkuunsa.

Yhteistyössä