Hakutulokset

1. Land

Mitä sanoisit anoppille, joka kellottaa vessassakäyntis?

En kommentoisi, ala-arvoinen huomautus. Kyllä siellä vessassa saa kupata vaikka puoli tuntia, jos on kaksi vessaa eikä sinne kukaan muu pyri :xmas:
  2. Land

Googletin liian myöhään ja selvisi, että hotellimme huoneissa ollut torakoita, lutikoita ja hometta. Miten varaudun?

Kyllä yrittäisin vaihtaa hotellia, vaikka sitten rahalla - vaikka kuinka ottaisi päähän. Päähän ottaa sekin, jos viikko tai toinenkin hujahtaa ötököiden keskellä :O Kai niitä ötököitä voi olla vaikka minkä hintaisissa hotlissa, mutta oon pitänyt huolen, että majoituskuluissa ei säästellä kun...
  3. Land

yääh, että alkoi karmia viime yönä!

Pelottavaa :O Kiinnitän myös huomiota aina siihen, että vaatekaapin ovi on kiinni ja LUKOSSA kun meen nukkumaan. Yhden vanhan kaapin ovi tapaa aueta itsekseen, ja kaappi jopa "naksuu". Kai se puu elää...Mutta sitä ei vaan halua yöllä kuunnella :( Onneksi siinä on lukko. Mutta tuo on kyllä...
  4. Land

suhde isääsi, ja muistatko häntä jotenkin huomenna?

Toki muistan. Iäkäs isä, mutta hyväkuntoinen henkisesti ja fyysisesti. Ajellaan perheen kanssa isän ja äidin luo, syödään, ja vietetään mukava päivä. Niin kuin aina ennenkin on tehty =) Mukanani vien kirjan. Sekin on perinne, koska kyseessä on lukutoukka. Välimme ovat hyvät ja lämpimät...
  5. Land

Mitkä nykynimistä ei enää koskaan tule muotiin?

1970-luvun muotinimiä ei ole vielä kauheasti vauvoilla näkynyt...Siis esim. Kirsi, Sari, Tiina, Tarja, Jari, Ari...
  6. Land

Onko kukaan synnyttänyt luomuna, ilman puudutuksia?

Totta, se on tosi yksilöllistä. Mä kyllä olisin ottanut vaikka kaikki maailman kemikaalit jos niitä olisi ehditty antaa. Ilokaasua tungettiin naamaan, kun kaikki oli jo käytännössä ohi - sitä ei kysytty haluanko vai en. Jotenkuten pysyin kai sen avulla tajuissani... Mutta mitään kivun tuntemusta...
  7. Land

Moraalinvartija, samma häär :( Se on aika karsea tunne kun myöhemmin tajuaa, että ei ollu täs maailmas eikä muista mitään. Mutta moni on kommentoinut synnytyksen kestoa, että "pääsit helpolla". Niin vissiin sitten. Luulen, että jokin kammo jäi...
  8. Land

Mietinkin näitä juttuja lukiessa, että "kaikki" kuulostaa niin "tilanteen herroilta"...olinko mä ainoa joka oli ihan sekaisin ja varmaankin tosiaan taju kankaalla..O_o No, en "onneksi" ;) Tää siis kommenttina sulle "oooooo" :whistle:
  9. Land

Yksi synnytys mulla, ei ehditty antaa mitään kivunlievitystä. Oli ns. syöksysynnytys. En muista siitä mitään, ilmeisesti vintti pimeni. Ponnistusvaiheessa järkyttävä kipu mutta sen jälkeisistä hetkistä en muista mitään. Kuulemma huusin kuin tapettava, mutta en muista kyllä sitäkään. Tajusin...
  10. Land

En kuulema ole vaimoainesta...

Juu, ei kyllä hyvältä kuulostanut. Yhden työkaverimiehen suusta kuulin tällaisen luonnehdinnan eräästä hänen "naisestaan." Jotkut miehet päästelee tällaista suustaan, mutta enimmäkseen vaan toisilleen. En oo ymmärtänyt, onko kyseessä jokin läppä, vai tarkoittavatko ne todella mitä sanovat. En...
  11. Land

Ärsyttäviä sanoja ja lyhenteitä

Kieltämättä tuo ruuhkavuodet vetää kyllä pisimmän korren :x Ärsyttää joka kerta kun kuulen :stick: Typerä termi.
  12. Land

Katsotko sarjaa " Hakekaa kätilö " ja jos katsot, mitä tuumit sarjasta?

Nauhalla oottaa 2 jaksoa. Ihan katsottava sarja, vaikka aluksi ajattelin, että en voi kiinnostua sarjasta, jonka pääasia on naisen lisääntyminen ja synnyttäminen. Mutta hyvin toteutettu.
  13. Land

Pelkään olla öisin yksin.. :(

Sama homma. En voi kotonakaan kattoa mitään kauhuelokuvia tai leffoja, joissa on jotain "yliluonnollista" illalla, jos tiedossa on yö yksin...:( Heti alan kuvitella haamuja taloon...:( Ei ole ollenkaan kummallista mun mielestä! Valot pitää jättää eteiseen, että saa nukuttua. Hommaa joku...
  14. Land

Pelkään olla öisin yksin.. :(

Ihan ymmärrettävää...! Itse en kauhean mielelläni nuku yksin mökillä pimeään vuodenaikaan, vaikka asutusta on lähellä...:O Alan just kuunnella rasahduksia ja natinoita. En niinkään pelkää ihmisiä, vaan niitä kummituksia :headwall: Liikaa mielikuvitusta... Mutta yksikin elollinen olento, lapsi...
  15. Land

Lempilomakohteesi Välimerellä?

Taormina on idyllinen, uskomattoman kaunis...Kapeita katuja ja kujia, pittoreskia... Näistä nyt täällä mainituista paikoista ehdottomasti kaunein. On sekä luontoa, että kaupunkimaisuutta... Mutta sinne kannattaa kai mennä aika pian, ei missään nimessä kesällä, eikä ainakaan elokuussa, on...
  16. Land

Ikimuistoisimmat erot: kuinka teidät on jätetty ja kuinka itse olette jättäneet?

Jätin mustasukkaisen, väkivaltaan taipuvaisen hullun kuskaamalla ensin kamani vähin erin toiselle paikkakunnalle riittävän etäisyyden päähän ja täyttämällä samanaikaisesti kaappeja kirppisvaatteilla (jottei häipymistäni huomata). Ostin jopa Arabian kahvikupposten tilalle halpakupit jotka näytti...
  17. Land

Siis OIKEESTI jotkut ihmiset menee mieluummin töihin, kun jää kotiin???

Nooh, mulla on jännittävä työ :popcorn: On vauhtia riittävästi, mutta ei onneksi kovin vaarallisia tilanteita :xmas: Ja mikä parasta, voin työaikaan itse vaikuttaa tällä hetkellä. Eli jos takana on huonosti nukuttu yö, voin mennä vähän myöhemmin...:whistle:
  18. Land

Antaisitteko 16-vuotiaan muuttaa omilleen?

No oma lapsi muutti 16v. erikoislukion takia Helsinkiin. Hinkusi siihen erikoislukioon tosissaan, joten en voinut sitä mitenkään kieltää. On viihtynyt tosi hyvin. Vain ekana vuonna oli vaikeuksia oppia itsenäiseen elämään (herätyskello ei muka herättänyt ja muuta typerää, aamumyöhästelyjä...

Yhteistyössä