Mitä sanoisit anoppille, joka kellottaa vessassakäyntis?

• Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Meillä kaksi vessaa. Olin vessassa kun anoppi piipahti meillä, ukko oli kotona. Anoppi ei viipynyt kuin viitisen minuuttia, kävi itse vessassa. Rupesi ukolta kysymään onko minulla joku hätää kun istun vessassa kauan. Siihen ukko vaan sanoi, että se on jokaisen omaa asiaa miten kauan viipyy vessassa. Kuulemaa anopin mielestä ei ole ok jos joku istuu kauemmin kuin 5 min vessassa.

"hmh"
No onhan se tietysti jokaisen oma asia. Mutta jos olet saanut anopin jolta pääsee aivopieruja suusta, niin eipä sun tarvitse itse ryhtyä samanlaiseksi aivopieruilijaksi.

Jos piruilla haluat niin näytä murheellista naamaa aina vessaan mennessä ja vessasta tullessa ja mutiset jotain yksityisistä vaivoista... selittämättä tarkemmin. Anoppi halkeaa uteliaisuudesta, ja harmista kun et kerro tarkemmin.. Ja ajattele miten hän sitten juttelee kavereilleen miniästä, jolla on (hiljaisella äänellä) "jotain ongelmia"...

"Vieraana"
Töissä joitakin jotka valtaavat vessan pitkäksi ajaksi, ei kuulu mulle mutta joskus ihmettelen mitä siellä tekevät niin kauan...Itse kipeine pukamineni selviän nopeammin...

"henni"
Eikös se nyt yleensä ole tapana tulla mahd pian pois vessasta tervehtimään vieraita, jos sellaisia just istunnon aikana sattuu tulemaan. Kyllä minäkin kysyisin että onko sitä vaikka kaverilla mahatauti jos vessaan jää istumaan kun tullaan piipahtaa.
Mutta aika herkillä se sinäkin olet riitaa haastamasn ja hernettä vetää nenukkaan jos tällaisesta asiasta olet tänne kirjottamassa. Ei nyt noin iso asia pitäis olla anopin kommentti ja se pitääkö miehesi puoliasi istunnon suhteen.

Mutta tokihan tässä myös ymmärretään se inhimillinen kärsimys minkä jouduit kokemaan kun OMAA AIKAASI noin kyseenalaistettiin.

Yhteistyössä