"AnskuK"
Hmm Mitähän se mies sitten suunnitteli tekevänsä sen "oikeanlaisen vaimon" kanssa. Varmaan haaveilee elämästä, jossa vaimo tekee kaikki kotityöt ja passaa ja palvelee miestä (ja lapsia).
;D ;D Hyvä läppäMä seurustelin joskus miehen kanssa, joka suunnitteli menevänsä kanssani naimisiin, ja kasvattavan lapsia kanssani. Suunnitteli koko eläänsä eteenpäin työt, asumiset jne. Kuuntelin suunnitelmaa siihen asti ihan onnellisena ruusunpunaisissa laseissa, kunnes pääsi siihen kohtaan, kun täyttää 50 ja vaihtaa vaimon nuorempaan.
No, ajattelin, että vaihtakoon sitten samantien, enkä jäänyt odottelemaan suunnitelman toteutumista. Siitä äijästä tuli hyvin nopeesti ex, eikä raukka ymmärtäny yhtään mikä mulle tuli.
No miten sen nyt ottaa.JO tuossa kohtaa kun takana seurustelua kolme vuotta? :O Kyllä on kolme vuotta pitkä aika heittää hukkaan tuollaasen miehen kans.
ai no mä en välitä niin paljoo sotkusta,sitä saa olla,mutta sitä en taas siedä että jos mun pitäs tehä kaikki kotityöt ja hoitaa lapset yksin,se on ehdoton no! enkä mä kattele paskaisia kenkiä joilla kuljetaan ympäri kämppää. enkä myöskään halua aina siivota miehen astioita laittaa tiskei yms. Mutta tuntemistani naisista minä olen se joka sietää eniten sotkua..Pahaltahan tuo kuulostaa noin rehellisesti sanottuna, mutta fakta on se, että miehesi uskalsi sanoa sen ääneen. On olemassa nimittäin mukavia, seksikkäitä ja kiinnostavia naisia. Heidän kanssaan on mukava tehdä asioita (en tarkoita vain sitä), mutta heiltä puuttuu se "äitimäinen naisellisuus". Tarkoittaen juuri sitä, että heille on ihan sama missä kunnossa asunto on. Vaikka se miehiä ärsyttää kun nalkutetaan siistiydestä, niin silti se on tärkeää heillekin. Nainen jolle on "ihan se ja sama" tiskialtaan likaiset astiat, ei ole sitä puhuttua "vaimo-ainesta". Sama koskee montaa muutakin asiaa. Mies oikeasti sisimmässään haluaa naisen, joka uskaltaa, viitsii ja haluaa sanoa likaisista astioista, väärän värisistä verhoista ja nalkuttaa liiallisesta kaljan juonnista. Siis terveissä rajoissa, mutta että kuitenkin kiinnittää siihen huomiota. Sillä äidiksi kelpaavalla naisella pitää olla myös mielipiteitä!! Liian usein tapaa naisen, joka sanoo "no politiikka ei mua kiinnosta" tai "en mä mitään uutisia jaksa kattoa". Naisen ei tarvitse olla ydinfyysikko, mutta kyllä vaimoksi kelpaavalla naisella pitää olla tietoa ympäröivästä yhteiskunnasta.
Silloin ymmärrän naisen naiviuden ja tietämättömyyden, kun puhutaan naisista alle 23 tai 24v... sama homma miehissäkin. Mutta kyllä 25v ja yli, niin on täysin pakko osoittaa jo aikuisuutta. Eli vaikka sitten huomauttaa imuroinnista, keskustella päivän uutisista ja osata puhua perheestä.
Ihana. Kukin tyylillän.Mie en ole koskaan ollut tyttöystävämateriaalia. Se oli jokseenkin harmillista nuorena. Olen kolmatta kertaa naimisissa ja ensitapaamisesta ei ole koskaan mennyt kuukauttakaan avioon.
Ja toiko on sun mielestä hyvä juttu? Mä en voi ottaa vakavasti miestä joka kosii parin viikon tuntemisen jälkeen mutta näin me ihmiset ollaan erilaisia.Mie en ole koskaan ollut tyttöystävämateriaalia. Se oli jokseenkin harmillista nuorena. Olen kolmatta kertaa naimisissa ja ensitapaamisesta ei ole koskaan mennyt kuukauttakaan avioon.