Hakutulokset

1. L

Pakko kertoo tännekin :)

Ihana yllätys :flower: !
  2. L

typerintä mitä sinulta on kysytty?

\ Tää on niin hyvä!!! :laugh:
  3. L

Kengät jalassa sisällä

Omassa kodissa omin säännöin. Meillä kun pieni vieras meinasi jälleen juosta kengät jalassa olkkariin, niin sanoin vaan ystävällisesti, että meillä ei kengät jalassa mennä eteistä pitemmälle. Aikansa kuikuili ja esitti, että kotona saa mennä kengät jalassa (ei tietenkään pidä paikkaansa). Sitten...
  4. L

Jumaliste,100e rahaa ylioppilas lahjoihin!!!

Ruusu ja kortti riittää, pikkutilpehöörit kuten runokirja on aivan turhaa tavaraa. Itse en ainakaan halua pikku"muistoja" hyllyjäni täyttämään. Lahjahössötys on mennyt ihan hurjaksi nykyään, tän päivän Hesarissa oli aivan uskomaton juttu aiheesta :o !
  5. L

ketkä ei tykkää koirista?

Olen töissä myyjänä, ja kun meille tulee joku asiakas koiran kanssa niin KAIKKI työkaverit menee ihan pipareiksi........ Koirat voi olla ihan söpöjä, mutta se mahdoton hössötys :snotty: . Ei voi käsittää. En todellakaan inhoa koiria, mutta mulle riittää vilkaisu ja sillä siisti. Olin kerran...
  6. L

Tampereen päivätapaaminen osa 2

Jäipä sitten meiltäkin tuo tapaaminen väliin, pyörittiin kyllä kaupungilla tuohon aikaan, mut meillä tuo poika on edelleen kamalan räkänen ja yskänen niin katoin parhaimmaks jättää tulematta kun paikalla oli niin paljon pientä väkee. Toivottavasti mekin ens kerralla päästäis paikalle.
  7. L

Mä en osaa nyt ihan varmaks sanoo tuosta päivästä et kuinka päästään, riippuu ihan siitä et miten se loppupäivän ohjelma menee. Mut jos en nyt pääse niin tullaan sit seuraavan kerran. Minkä ikäsiä lapsia teillä kaikilla muuten on? Meillä on poika 1v 3kk.
  8. L

Mä en voi kyllä luvata tuosta 27. päivästä varmaks. Mul on sillon ultra-aika, joka on tosin kyllä vasta kolmelta, mut riippuu nyt tosiaan et miten tuo pojan hoito menee sillon. Eli hoitaako mies tuon ajan eli voitais treffata kaupungissa, mut jos taas mun äiti tulee niin sit taitaa mennä liian...
  9. L

No meijän neuvola on 10.30 joten uskosin et keretään tuohon klo 12.00. Mites muuten ootteko te kaikki jo toisillenne entuudestaan tuttuja?
  10. L

Mekin voitais tulla, mut meillä on aamupäivästä neuvola tuollon 30. päivä
  11. L

Tampereen päivätapaamiset?!

Vieläkö mahtuu mukaan? Tääl ois 23- vuotias äiti ja 1v 2kk poika vailla seuraa.
  12. L

allevo tuotteet

Onkos teistä kukaan ottanut ruokavalioonsa mukaan nämä allevo tuotteet? Korvaatko osan aterioista niillä vai kaikki? Onko paino pudonnut miten, onko ollut kylläinen olo ym mielipiteitä kyseisistä tuotteista. Vähän kiinnostaisi kokeilla....
  13. L

erikoisia pakkoja missä seksiä harrastanut

Erikoisin paikka jossa olen harrastanut seksiä on kylpylän uima-altaassa. Mummot ui ohi ja me vaan touhuttiin enkä tiiä osasivatko edes epäillä mikä oli menossa :laugh: :laugh: :laugh:
  14. L

en tiedä miten toimia..

Johan on.Oikeastaan huvitti lukea vaikka ei mikään naurun asia ole.Kerran täällä sosiaalityöntekijöitäkin käy lukemassa niin miksi ei puututa sellaseen asiaan kuin et erotaan,mut mies asuu keittiössä ja akka olkkaris? tällä kylällä kun on näin ja siitä puhutaan.mut kuka tekee ja mitä...

Yhteistyössä