Tampereen päivätapaaminen osa 2

Rohkenisinko minäkin mukaan...Aika passais mullekin näiltä näkymin. Joku vaan kertois mulle miten pääsen Pappilasta sovittuun paikkaan bussilla? Vasta on perheen kans tänne muutettu eikä oo paljo keretty kaupunkiin tutustuun. Uusia tuttavuuksia kovasti kaipailen itselle ja parivuotiaalle esikoisellekin. Jos joku siis viitsis ystävällisesti ummikkoa opastaa niin kiitos kovasti. :ashamed: :whistle: :)

Mä en voi kyllä luvata tuosta 27. päivästä varmaks.
Mul on sillon ultra-aika, joka on tosin kyllä vasta kolmelta, mut riippuu nyt tosiaan et miten tuo pojan hoito menee sillon.
Eli hoitaako mies tuon ajan eli voitais treffata kaupungissa, mut jos taas mun äiti tulee niin sit taitaa mennä liian tiukille et tultais eka tullintorille sit taas siitä kotiin ja taas tulisin yksin keskustaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 10:22 NtiKesäheinä83 kirjoitti:
Mistä täällä Tampereella saa bussiaikataulut vai onko netti ainoa vaihtoehto? Tää on niin kivaa olla ihan ummikkona uudessa kaupungissa. :headwall: :hug: :D

koteihin jaetaan aikataulukirjat, ja niitä saa kai ostaakin sieltä keskustan tkl:n pisteestä, ehkä myös kioskeista? en oo varma.. :ashamed: ja busseissa on ainakin ollu sellasia pieniä aikataulumonisteita :) ja netistä löytyy tosiaan kans aikataulut :)

mikä se lopullinen tapaamisaika nyt sitten on? onko se se 12.00? ja 27.3?

niille jotka puhu 2-v uhmiksista, täältä tulossa tapaamiseen myös 1 kpl sellainen :D

Kiitosta vaan informaatiosta. Pitää yrittää jostain hommata noi aikataulut. Täältä on kans tulossa yks uhmis, 2,5v. Eli kavereita hällekin ois kiva saada paikalle, jos siis itse päästään sit sinne. Mikähän se aika nyt sitten mahtanee olla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 19:44 NtiKesäheinä83 kirjoitti:
Joo, mulle toi kyllä näiltä näkymin passaa. Mut nyt nolona, edelleen ummikkona, kyselen että mikä tämä paikka tarkalleen ottaen on? :ashamed: Ei oo kerenny vielä keskustassa käymään olleskaan.
Se on sellainen kauppakeskus. http://www.tullintori.com/
Tuolta voit mennä katsomaan paikka!!

Mä en osaa nyt ihan varmaks sanoo tuosta päivästä et kuinka päästään, riippuu ihan siitä et miten se loppupäivän ohjelma menee.
Mut jos en nyt pääse niin tullaan sit seuraavan kerran.

Minkä ikäsiä lapsia teillä kaikilla muuten on?
Meillä on poika 1v 3kk.

Kehtaisko vaikka POIO tehdä taas listan ketäs kaikkia on näiltänäkymin tulossa? ;) Ja miten se oli, kuinka moni on jo ennestään tuttuja toisilleen? Mulla edelleen vähän auki mitä teen, maanantaina selviää pitääkö vanhemman tytön kans lähtee viel tiistainaki lääkärille, seki siis ratkasee sit aika paljon. Mut katellaan... :)

Yhteistyössä