Ite haiset! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 21:58 äiti kirjoitti::wave:
Ne haisee ja sotkee yms....
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:07 vili43 kirjoitti:\Ite haiset! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 21:58 äiti kirjoitti::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:05 Vieras kirjoitti:Ketkä ei tykkää niuhoista jotka ei tykkää koirista? :wave:
Just oikee sana,ULO.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:10 vieras kirjoitti:Tykkään kyllä koirista, mutta en siitä hajusta. Olen monesti miettinyt että mistä se kamala haju oikein aiheutuu ja haiseeko kaikki rodut/yksilöt? Ja ennen kaikkea, voiko siihen hajuun tottua? Naapurissa on ihana labbis ja koiran jäljiltä rappukäytävä haisee kamalalta, sellaselta "ulolta" :x
Sorkke,olet väärässä ketjussa!Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:07 vili43 kirjoitti:\Ite haiset! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 21:58 äiti kirjoitti::wave:
Mua taas aika usein riepoo ihmiset, jotka olettaa hellantelttujensa olevan niitä maailman tärkeimpiä...olkoot teille vain ihan rauhassa, mutta älkää olettako, että kaikille onAlkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:09 mimmi kirjoitti:Mä inhoon koiria ja hössöttäviä koiranomistajia, jotka pitää koiraa samanarvoisena kuin lasta.
Ja koiran omistajien kotona haisee \|O
Ja se on sen koiran syy, jos sinä et saa turpaasi auki sen verta, että sanot ettei koira ole tervetullut?Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:46 RiikkaTii kirjoitti:Minä en pidä. Haisevat ja kuolaavat ja hästäävät ja haukkuvat.
Ärsyttää kun yksillä kavereilla on koira, ja ne raahaa sen joka kerta mukaan kun tulee kylään. Olivat ennen eka kertaa kysyneet mieheltä luvan (ja se palikka oli myöntynyt), ja nyt ne kuvittelevat että lupa oli elinkautinen.
En kyllä aio lapsiani kieltää jos ottavat turkista lujaa kiinni. :kieh:
Kaikkien koirien turkki ei haise. Mäkin olin aina kuvitellut, että koirien turkit haisee, mutta erehdyin. Vieläkin joskus ihmettelen, miten toi meidän piskin turkin haju on sama kuin pehmoleluissa...haisee siis lähinnä tekoturkikselle. Mutta haisee toi koira kyllä muuten...varsinkin jos on syönyt lanttulaatikkoa tai kilon kaalia. Mutta samaisesta hajuhaitasta johtuen mä en ota miestä B)Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:10 vieras kirjoitti:Tykkään kyllä koirista, mutta en siitä hajusta. Olen monesti miettinyt että mistä se kamala haju oikein aiheutuu ja haiseeko kaikki rodut/yksilöt? Ja ennen kaikkea, voiko siihen hajuun tottua? Naapurissa on ihana labbis ja koiran jäljiltä rappukäytävä haisee kamalalta, sellaselta "ulolta" :x
Eihän koiria saa pitää yleisillä paikoilla irrallaan,huomauta asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:08 kuupää kirjoitti:Minä en koirista välitä sitte tippaakaan. Ikinä en vois koiraa laittaa. Inhottaa ku jotku ei piä koiria lenkillä kii ja ne tulee sitte nuuskiin ja ties mitä..yök.
Ei kaikki miehet haise =)Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:06 Keittiönoita kirjoitti:\Kaikkien koirien turkki ei haise. Mäkin olin aina kuvitellut, että koirien turkit haisee, mutta erehdyin. Vieläkin joskus ihmettelen, miten toi meidän piskin turkin haju on sama kuin pehmoleluissa...haisee siis lähinnä tekoturkikselle. Mutta haisee toi koira kyllä muuten...varsinkin jos on syönyt lanttulaatikkoa tai kilon kaalia. Mutta samaisesta hajuhaitasta johtuen mä en ota miestä B)Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:10 vieras kirjoitti:Tykkään kyllä koirista, mutta en siitä hajusta. Olen monesti miettinyt että mistä se kamala haju oikein aiheutuu ja haiseeko kaikki rodut/yksilöt? Ja ennen kaikkea, voiko siihen hajuun tottua? Naapurissa on ihana labbis ja koiran jäljiltä rappukäytävä haisee kamalalta, sellaselta "ulolta" :x
Haiseepas ...kilon kaalin ja lanttulaatikon jälkeen ainakinAlkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:12 äiti kirjoitti:Ei kaikki miehet haise =)