ketkä ei tykkää koirista?

Mya
Luulin että oon ainut joka ei tykkää koirista. Ihmiset pitää heti tosi julmana jos joku sanoo suoraan ettei ikinä ottais koiraa itselleen.

Koirat haisee ja kuolaa ja karvaa.....yök....oon myös allerginen

Ennen tykkäsin koirista mutta inhon koko koirakansaa kohtaan aiheutti anopin koira, jonka kerran raahasivat melle mukaan tullessaan neljän päivän vierailulle, vaikka olin kieltänyt, allerginen kun olen. Tuo karmea koira sitten puri meillä sohvat pilalle, söi vaatteita, kusi ja #&%?$!* ja oksensi kaikki paikat mukaan lukien matot ja meidän sängyn, jonne anoppi oli ottanut koiran yöksi viereen, kun olimme makuuhuoneemme heidän käyttöönsä antaneet. Olin vielä vartavasten kieltänyt päästämästä rakkia sänkyyn.

Tuon tapauksen jälkeen olen huomannut inhoavani kaikki koiria, en niille mitään pahaa tekisi enkä tahdo, mutta meidän katon alle ei tule enää yksikään koira!!!

Kyllä mä ymmärrän ihmisiä, jotka ei pidä koirista, vaikka itellä onkin koiria kotona. En mäkään pidä kissoista niin paljoa et viitsisin silittää niitä ja mun mielestä kissakodeissa haisee. Asia vaan on niin et jotkut tykkää jostain ja toiset ei.
Sitä paisti koirakodeissa usein haisee :D (nimim. haaveilee paremmasta ilmanvaihdosta) ja koirat kuolaa ja sotkee ja riehuu varsinkin kun vieraita tulee (kiitos huonon koulutuksen). Mutta henkilökohtaisesti olen valmis kestämään tuon kaiken koska koirat on mielestäni ihania. Mutta kaikilta ei voi samaa vaatia ja siksipä meillä esim. on koirat omassa huoneessaan kun tulee vieraita ja ne päästetään sieltä vasta kun vierailta on kysytty, että saapiko päästää.
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:29 Miri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:09 mimmi kirjoitti:
Mä inhoon koiria ja hössöttäviä koiranomistajia, jotka pitää koiraa samanarvoisena kuin lasta.

Ja koiran omistajien kotona haisee \|O
Mua taas aika usein riepoo ihmiset, jotka olettaa hellantelttujensa olevan niitä maailman tärkeimpiä...olkoot teille vain ihan rauhassa, mutta älkää olettako, että kaikille on :LOL:

enkäpä sitten kun/jos saat omat lapsen huomaat että oma lapsi on aina tärkein äidille. Ja se ei ole tyhmyyttä vaan se äidinrakkaus on joku alkukantainen tunne joka on jo tehty siksi että emo pentujaan puolustaa, myös ihmismaailmassa. Ja toisaalta eihän ne taida eläinmaailmassa kovin kauaa niistä pennuistaan edes huolehtia ihmisiin verrattuna.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:14 äiti 40plusplus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:29 Miri kirjoitti:
\
Mä inhoon koiria ja hössöttäviä koiranomistajia, jotka pitää koiraa samanarvoisena kuin lasta.

Mua taas aika usein riepoo ihmiset, jotka olettaa hellantelttujensa olevan niitä maailman tärkeimpiä...olkoot teille vain ihan rauhassa, mutta älkää olettako, että kaikille on :LOL:

enkäpä sitten kun/jos saat omat lapsen huomaat että oma lapsi on aina tärkein äidille. Ja se ei ole tyhmyyttä vaan se äidinrakkaus on joku alkukantainen tunne joka on jo tehty siksi että emo pentujaan puolustaa, myös ihmismaailmassa. Ja toisaalta eihän ne taida eläinmaailmassa kovin kauaa niistä pennuistaan edes huolehtia ihmisiin verrattuna.
Ei siihen lasta tarvita, että osaa pistää sen perheensä ykköseksi omassa elämässään. Nimenomaan OMASSA elämässään. Minullekkin perhe on automaattisesti ykkönen, mutten oleta silti, että minun perheeni muille olisi ykkönen. Näin ollen valitettavasti tökkii ja pahasti, kun jotkut olettavat omien lastensa olevan niitä ykkösiä myös muille.

esteri
\

koirilla on ominaistuoksunsa niinkuin ihmisilläkin.märkä koira tietysti haisee mut haiseehan silloinkin kun on kakat housuissa.koiran henki haisee mut niin ihmistenkin.on perheitä jotka eivät saa lapsia ja saattavat hankkia vaikkapa juuri koiran,joka tuntuu heistä kuin omalta lapselta.ja kun muutenkin kun hankkii koiran siitä tulee pakollakin perheenjäsen jota rakastaa.

meidän murre ei ainakaan haise pahalle! ja mikässen ihanempi tuoksu kun nukkuvan koiran tassut!!! ;) ;) mä oon vähän outo ;) ja sitäpaitsi tipsut erittävät myskin tuoksua päästään, että meidän sessu haisee ihanalle.

sakemanni
se haju varmaan riippuu niin siitä mitä koiralle syöttää ja miten sen hoitaa...

Minulla itselläni on 3 isoa koiraa ja kun ihmiset meille tulevat kylään on koirat omassa huoneessaan ja ovi kiinni (vieraat eivät siis tiedä et minulla on koiria) ja kun sitten jonkin ajan kuluttua sanon et minulla on koiria, ne on isoja ja niitä on kolme ihmetteleevät kaikki kuinka meillä voi olla niin siistiä ja hajutonta.
Koirat eivät siis haise kun ne hoitaa hyvin ja koti ei haise kun siellä siivoaa usein ja pitää paikat puhtaina :)
myös monien muiden tuttavieni luona ei todellakaan haise koirat tai lika.

ymmärrän silti täysin koira pelon tai inhon, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

ja on minullakin yksi ystävä jonka kotona ja autossa haisee kamalalle koiralle ja koko ihminen haisee lialle(likaiselle koiralle).
ja se sellainen koiran haju on aivan kamala!!!

:wave:

Enkä liiemmin niiden omistajista! Mä en käsitä miten suurin osa koiranomistajista muuttuu ihan pelleiksi kun hankkivat koiran! :eek:
"voi, tui tui äitin pientä" \|O \|O
Päässä viiraa ja pahasti.

Ja koirat todellakin haisevat! :x Samoin asunnot,autot... Hississä meinaa yrjö lentää kun märkä koira on siellä ollut.Hyi!
Ällöttää jo ajatellakin kuinka koirat möyrii tuolla kaikki puskat yms. ja sit kotona ne röhnöttää sohvalla,sängyllä,tuoleilla PESEMÄTTÄ.Yök!!! :x

Ja kerrostaloon ei rakkeja saisi edes tuoda! Kiva kuunnella päivästä toiseen ulinaa ja räksytystä.K*usetetaan ja p*skotetaan oven eteen ja pihalle eikä elettäkään että siivottais! \|O \|O

joutais lopettaa sukupuuttoon koko laji! :kieh:

Yhteistyössä