Tampereen päivätapaaminen osa 2

Tottahantoki mä sen listan tähänkin väsäsen. Samainen on ollu tuolla etusivulla jo jonnin aikaa.. =)

TAPAAMINEN SIIS 27.3 TIISTAINA TULLINTORILLA KLO 12.00
PÄÄOVIEN LÄHELLÄ, JOKO SISÄLLÄ TAI ULKONA!

Mukana:
Poio, HattiVatti, SuklaaSyöppö, Pipsa1, Mintsu83, Jupida, Peppari, TeeTee72, Sartsa32, Vanilija83
<br><br>

Mekin voitais Madelein kanssa mielellään lähteä kahvittelemaan tiistaina!!! =) Vauvajumppa loppuu sopivasti siinä yhdentoista kieppeillä, niin siitä onkin sitten hyvä tulla kahvittelemaan teidän kanssa!

Meillä siis Madelei on nyt 4kk. Ja minä olen se Vanilja, joka oli tuossa syksyllä Panchossa syöpöttelemässä osan tiistaina kahvittelemaan tulevien kanssa! :D

Joten nähdään tiistaina!!! =)

Vanilja & Madelei

voipi olla että meiltä jää kuitenki väliin tapaaminen :( mulle koittaa pukata rintatulehdusta jo toisen kerran tällä viikolla :headwall: kuumetta ja tissi ihan helv.. kipee. lisäks tolla pikkuneidillä on ollu kans kuumetta ja nuha, pikkumiehellä kauhee nuha :snotty: mutta tullaan jos olot sallii :wave:

Joo tää on niin tätä. Mä unohdin ihan totaalisesti että tänään piti keretä jonnekin eli me ei myöskään taideta tyttösten kans keretä tapaamiseen. :headwall: :ashamed: Ellei sit joku ihme tapahdu ja päästäs jollain muulla ku bussilla paikalle. Mut tää on niiiin tätä. Jos me sit seuraavalla kerralla päästäs paikalle myös. Vai tuleekohan seuraavaa kertaa? Hitto ku ilmakin ois ollu niin mainio kaupunkireissuun. Mut ei auta ku on kanan muisti...
Toivottavasti teillä muilla on mukava tapaaminen. =)

Me ollaan tulossa, harmivaan että niin moni on perunut...toivottavasti toi mein 2vee nyt sitte viihtyy kun ei ilmeisesti ole muita saman ikäsiä lopulta tuossa :( ...!Lähetään sitte aikasemmin kotiin jos näyttää siltä ett se ei viihdy :snotty:

Jäipä sitten meiltäkin tuo tapaaminen väliin, pyörittiin kyllä kaupungilla tuohon aikaan, mut meillä tuo poika on edelleen kamalan räkänen ja yskänen niin katoin parhaimmaks jättää tulematta kun paikalla oli niin paljon pientä väkee.
Toivottavasti mekin ens kerralla päästäis paikalle.

Tattista vaan täältäkin. :wave: Meilläkin on avoimet ovet vieraille ja kuten huomasitte niin tuon touhutätin kanssa kyseisessä paikassa treffaaminen on tytölle mieluista, mutta äitiltä jää vähän muitten kanssa seurustelu vähemmälle, kun juoksennellaan jossain aivan muualla kuin muut. ;) Mukavaa oli silti taas käydä vähän "tuulettumassa" ja tytöllä oli paljon kerrottavaa iskälle kotona. =)

Kyllä harmittaa, ku en sit päässykään. Toivottavasti ens kerralla sitte. Meillä ollaan oltu flunssassa kans, ja voimat on vähän vähissä. Tosin eilen sain kyydin käymään Espoon Sellossa, niin lähdin sitä sitten katsomaan. Ei ollu järkevää, tänään on ollu entistä huonompi olo, ja kurkku on kamalan kipee :(

Täytyy yrittää päivystää seuraavaa kertaa, kun kokoontumista suunnitellaan.

Yhteistyössä