Tampereen päivätapaaminen osa 2

Tuo edellinen tuntuu unohtuneen.. :snotty:

Eli löytyykö halukkaita päivätapaamiseen, vaikka kahvittelun, jätskin ym. merkeissä Tampereella?
Lasten kera tietysti! :D

TAPAAMINEN SIIS 27.3 TIISTAINA TULLINTORILLA KLO 12.00
PÄÄOVIEN LÄHELLÄ, JOKO SISÄLLÄ TAI ULKONA!
B)

Mukana:
Poio, HattiVatti, SuklaaSyöppö, Pipsa1, Mintsu83, Jupida, Peppari, TeeTee72

<br><br>

Mulle sopii ihan mikä ajankohta vain aapo nukkuu sit kun väsyttää tänään nukkui aamulla huomenna iltapäivällä!! =)

Mutta ootteko koskaan käynyt vohvelibaarissa? on sellainen tosi pieni paikka mutta ihania vohveleita sieltä saa ja sijaitsee stokkan takana sivukadulla!!

Mutta jos pitää valita niin aamupäivällä olis parempi tavata!

Mikähän vois olla hyvä paikka?
Mihin mahduttais vaunuinemme päivinemme. ;)
Ajankohta vois olla se aamupäivä, vaikka 12.00.
Heitän ilmaan päivän 30.4 perjantai.
Käviskö kaikille? Sillon tulee sopivasti äippärahatkin.. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 16:13 Poio kirjoitti:
Mikähän vois olla hyvä paikka?
Mihin mahduttais vaunuinemme päivinemme. ;)
Ajankohta vois olla se aamupäivä, vaikka 12.00.
Heitän ilmaan päivän 30.4 perjantai.
Käviskö kaikille? Sillon tulee sopivasti äippärahatkin.. ;)

eikös se oo vapunaatto ? voi olla aika hulinat.. vai tarkotatko 30.3 ? :) mäkin voisin koittaa tulla näitten kahden pienemmän kans paikalle.. tullintorin alakerrassa on ainaki 1paikka mihin mahtuu hyvin vaunuillakin..

Hopsanssaa.. Tarkotin juurikin tuota 30.3 perjantaita! =) :whistle:

Olisiko se Tullintori tärsky paikka? Aikana vaikka 12.00?
Ehtisitkö Lootus siihen?
Itellä ei ole hajuakaan Tullintori kahvittelu paikoista, en oo käynyt siellä varmaan 10 vuoteen. :D Mutta eiköhän se sieltä löydy!
Onko se siinä ekassa kerroksessa vai?

Meille paras päivä olis tiistaina 27 pvä, mut mun takia ainakaan ei tarvi ruveta suunnitelmia muutteleen, kun niin monille tuo perjantai sopi. Mä vaan olisin mieluusti lähteny kaksin tuon pikku-ukon kans liikenteeseen, mut tuona perjantaina se ei onnistu. Mut, jos tuo Pipsa lähtee lapsukaisten kans liikkeelle sillon perjantaina niin mäkin voin sit harkita tuon uhmiksenkin mukaan ottamista, kun olis sillekkin sit seuraa. :D

meille passais kans näillä näkymin myös tuo 27pvä. tarvii vaan muistaa antaa esikolle avain mukaan et pääsee kotiin koulun jälkeen :whistle: :D siellä ihan alimmassa kerroksessa tullintorilla on se yks kahvila, nimee en saa millään päähäni.. siinä on se leikkialue vieressä... ois tolle pikku-tuholaisellekin tekemistä siinä... B)

Jos en oo synnärillä niin voishan sitä ajatella lähtevänsä tällä kertaa mukaan kerta mammalomilla jo ollaan kuitenkin... Katsoo vähän, jos toi mies on kotona en raaski lähteä varmalla, mutta ellei, niin voisin suunnitellakin. Tiedän lähempänä.. :wave:

Huomasin juuri että meillä on 4kk neuvola lääkärin kera klo. 12,30 mutta voisin tulla sen jälkeen mukaan tapaamiseen luulisin että olen yhteen mennessä tullarilla!! Sopiiko?

Aapolla on tuolloin 4kk synttärit!! (27.03)
:flower: <br><br>

Yhteistyössä