Hakutulokset

1. O

Naapurin lapset hereillä arkeana yli puolille öin, onko mielestänne ok?

Jep nyt on loma, eikä mua kiinnosta mitä naapurien lapset tekee, kunhan mun on nukkumassa
  2. O

Kokemuksia narsistin kanssa elämisestä, erositteko?

Mun sisko on narsistin kanssa kimpassa. Haluis erota, mut ei pysty kun on jotenkin riippuvainen siitä ja se saa uskomaan et mun siskossa on se vika
  3. O

Viehättäviä lapsosia puistossa...

Siis häh, miten toi tähän liittyy...
  4. O

Hyvä et joku saa kuriin, mä en ole niin tiukka täti et saisin :)
  5. O

No ainahan niille voi mielipitees ilmasta, mut ei tollaset ketään kuuntele.
  6. O

Minkä ikäisenä lapsi pinnasängystä isompaan lastensänkyyn?

Meillä siirtyi noin 1v2kk, kun muutettiin...Olis kyllä ollut helpompi pinniksessä, kun aina karkaili sängystä
  7. O

Yliojennuksesta kyselisin

Mulla kanssa, ei mitään haittaa ollut... Vanhemmiten kuulemma saattaa tulla siis kun ikä alkaa todella painaa
  8. O

Kuuluuko se oikeasti maksaa?

Tottakai aina poliisi kutsutaan, mutta jos autoilija vaikka on ollut tyhmä eikä kutsunut poliisia, niin eipä tarvitsis maksaa....Paitsi jos on silminnäkijöitä
  9. O

Tukan tarkoituksena on suojata sukupuolielimiä.

Nojaa, hygieenisempi, ehkä joskus alkuihmisesnä, nyt on ihoa vasten puhtaat vaatteet. karvat on oikeen bakteeripesiä
  10. O

Erotako vai ei?

Jos olet joskus rkastunut ja teillä on ollut ihanaa, niin kyllä ne tunteet siellä piilossa on, ne täytyy vain kaivaa esiin. Itse olet joskus hänet valinnut, joten luota itseesi.mut toki ryyppääminen on aika peppuysta Mihin hänessä rakastuit??? mut toki ryyppääminen on aika peppusta
  11. O

Kuuluuko se oikeasti maksaa?

No pojan ei tartte maksaa jollei poliisia ollut, mutta onhan se reilua jos hänen vika
  12. O

Mistä löytää kunnon mies?

Joo ei niitä hyviä oikein baareista löydy eli harrastukset tai sattumankaupalla jostain
  13. O

Mitä mieltä: työttömän äidin lapset koko kesän päiväkodissa?

No eipäs liiotella, perheitä on erilaisia ja tilanteet muuttuvat perheissä. Ymmärrystä ihmisille!!! Toki laiskuutta en hyväksy
  14. O

Mitä mieltä: työttömän äidin lapset koko kesän päiväkodissa?

Periaatteessa en hyväksy, mutta jollain voi olla sellaisia henkilökohtaisia syitä mitä emme tiedä...
  15. O

Kaksviikkonen vauva hoitoon, kun vanhemmat menevät festareille!

ja kyllä isä voi antaa samalla tavalla hoivaa lapselle, muttei 2-viikkoiselle vauvalle joka vielä on useimmissa tapauksissa riippuvainen äidistään
  16. O

Kaksviikkonen vauva hoitoon, kun vanhemmat menevät festareille!

Taidat olla mies. Onhan s e äiti joka kasvattaa kohdussa vauvan ja imettää hänet. sehän on valtavan tärkeä asia.eikä niinkään pelkästään imetys vaan vauva saa äidin kautta ravinnon kohdussa
  17. O

Nimeä 3 parasta lastenvaatemerkkiä,,,

on Hilfiger, IdaT ja H&M vaatteet on kestäviä
  18. O

Kuinka moni hyväksyy miehelleen naiskavereita?

Tottakai hyväksyisin, ehkä hiukan mustis voisin olla jos ystävänä olisi joku oikea babe ja se olis kiinnostunut miehestäni...
  19. O

Mulla varmaan hajoaa pää! Auttakaa jos viittitte :)

Mä en käyttäis nikotiinivalmisteita ollenkaan. Nyt olen TAAS :ashamed: lopettanut. Olen siis ollut parikin vuotta polttamatta. Viikossa selviää noista vieroitusoireista ja suosittelen ehdottomasti reipasta urheilua...

Yhteistyössä