Tervakeuhko (ex)?
Eli mä täällä jo kerroin pari päivää sitten että mies heitti mulle haasteen johon mä tartuin. Eli jos lopetan tupakasn polton niin mies vie mut kuukauden päästä lopettamisesta pariisiin lomalle. Aloin tänään lakkoon ja ratkesin heti aamusavuille ja nyt täytyy ihan tosissaan olla loppu päivä ilman että pääsen vauhtiin.
Pyysin kyllä että mies veisi töihinsä kaikki tupakat mutta avasin aamulla "lääke"kaapin jossa oli aski missä kaksi tupakkaa no kahvin kanssa menin sitte röökille ja nyt kaduttaa jo!!
Muutama kysymys olisi lopettaneille/alottaville.
1. Onko muita lakkolaisia täällä?
2. Kauanko vierotus oireen kestää noin suurinpiirtein?
3. Miten teillä lopettaneilla kesti hermot ton vierotusoireiden aikana?
4. Mitä korvaavaa teitte kun teki mieli tupakkaa??
5. Onko jossain sellaista kalenteria mihin vois merkata röökittömiä päiviä ja tuntemuksia täällä netissä meinaan?
6. Mikä se yksi sivu oli mistä sais apua tupakanlopettamiseen, oliko se joku help.eu tai jotain?
Tuntuu nyt jo tuskalta kun TIETÄÄ että ei voi polttaa. Ei se rööki kun ne tavat. Olis ihanaa jos joku luki tämän ja pystyis auttaa..
Pyysin kyllä että mies veisi töihinsä kaikki tupakat mutta avasin aamulla "lääke"kaapin jossa oli aski missä kaksi tupakkaa no kahvin kanssa menin sitte röökille ja nyt kaduttaa jo!!
Muutama kysymys olisi lopettaneille/alottaville.
1. Onko muita lakkolaisia täällä?
2. Kauanko vierotus oireen kestää noin suurinpiirtein?
3. Miten teillä lopettaneilla kesti hermot ton vierotusoireiden aikana?
4. Mitä korvaavaa teitte kun teki mieli tupakkaa??
5. Onko jossain sellaista kalenteria mihin vois merkata röökittömiä päiviä ja tuntemuksia täällä netissä meinaan?
6. Mikä se yksi sivu oli mistä sais apua tupakanlopettamiseen, oliko se joku help.eu tai jotain?
Tuntuu nyt jo tuskalta kun TIETÄÄ että ei voi polttaa. Ei se rööki kun ne tavat. Olis ihanaa jos joku luki tämän ja pystyis auttaa..