Hakutulokset

1. D

Vanhemmat kauhistuivat biologian opetuksesta

viidennen luokan bilsankirjojen luetuin aukeama on se, jossa käsitellään ihmisen lisääntymistä :D varsinkin niissä kouluissa joissa kierrätetään kirjoja, biologian kirja lattialle pudotessaan aukeaa lähes satavarmasti juuri siltä aukeamalta josta löytyy seksiasiat :D
  2. D

Miesten käsitys miehistä vs. naisten käsitys miehistä

niin munkin. Ja sillä on oma asunto jossa ilmeisesti siis joku muu kuin mies itse käy pesemässä pyykit ja siivoamassa, mieshän kun ei siis sellaista osaa.. pitääkin ottaa selville kuka ne hommat hoitaa, paikallinen marttakerho..? :snotty:
  3. D

Miesten käsitys miehistä vs. naisten käsitys miehistä

mä en tiennyt että miehet ei osaa pestä pyykkiä tai viedä roskapussia :o Osaako ne tiskata?
  4. D

Paljonko saatte elareita kuussa?

200? kahdesta lapsesta
  5. D

Oletko löytänyt miehen

:laugh:
  6. D

Koolla ON väliä!

juu, en mä muista sellaiseen vehkeeseen törmänneeni joka olis ollut jotenkin häiritsevän iso tai pieni :xmas:
  7. D

yv ei valvo modet sun muut

Onhan se toki joskus fiksua miettiä vähän etukäteen mitä sieltä näppikseltään päästelee :kieh:
  8. D

TAAS kiehuu...tupakoivat raskaanaolevat:(!

:o :headwall: että tällaista taas tänään :xmas:
  9. D

kukaan lukenut kirjaa Valkoinen masai?

Mun mielestä on muuten tavallaan kurjaa se että kun luultavasti suurin osa eri kulttuureista tulevien ihmisten liitoista on kohtuullisen onnellisia ja normaaleja (mitä normaali sitten onkaan), niistä ei yleensä puhuta. Ainoastaan erilaiset "kauhutarinat" päätyvät kirjoiksi ja elokuviksi...
  10. D

Kehtaisitko käyttää lapsillasi vuoden 2000 vaunuja

No totta kai kehtaisin :o
  11. D

Miksi ostatte lapsille ns. huonoja tuttipulloja?

koska ne on hyviä =)
  12. D

Miksi ostatte lapsille ns. huonoja tuttipulloja?

ihan hyviä ne tavalliset peruspullot on.. eikä mikään muu pullo tai pullotutti lapsille ole kelvannut kuin ainun perusmallit :kieh:
  13. D

Miten se ylläpitosiivous voikin olla niin hankalaa -miehelle?

Miksi tuntuu siltä että nainen näköjään on se jolla on oikeus määritellä milloin yhteinen koti on riittävän siisti... :whistle: :snotty:
  14. D

oletko koskaan tunnistanut itseäsi näistä palstan jutuista?

ai säkin teet niin :xmas:
  15. D

Hemmetin känni......

:laugh:
  16. D

tupakasta

:D
  17. D

MIEHET!!

Kukaan järkevä ihminen ei kyllä pidä raiskattua naista saastaisena :o

Yhteistyössä