Ja lihaville sama juttu sekä alkoholisteille tai vaikka kohdunkaulansyövästä kärsiville jos ovat panoillaan itselleen kondylooman saaneet ja vieläpä syövänkin siitä!!!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:*pitää mielenosoituksen kun vapaa sana*
Tupakoiville korkeemmat terveyskeskusmaksut jne. Ja tupakointi todettaisiin jokaisen verestä niin ei voisi edes valehdella! :attn:
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja huh:Ja lihaville sama juttu sekä alkoholisteille tai vaikka kohdunkaulansyövästä kärsiville jos ovat panoillaan itselleen kondylooman saaneet ja vieläpä syövänkin siitä!!!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:*pitää mielenosoituksen kun vapaa sana*
Tupakoiville korkeemmat terveyskeskusmaksut jne. Ja tupakointi todettaisiin jokaisen verestä niin ei voisi edes valehdella! :attn:
äly hoi..
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Ja lihaville sama juttu sekä alkoholisteille tai vaikka kohdunkaulansyövästä kärsiville jos ovat panoillaan itselleen kondylooman saaneet ja vieläpä syövänkin siitä!!!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:*pitää mielenosoituksen kun vapaa sana*
äly hoi..
Tai mitä hittoa: lobotomia suoraan :hug: !Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Oikeastaan naimattomille, tupakoiville, ylipainoisille, yli 1 seksikumppania kokeilleille, yleisepäilyttävästi ajatteleville, ei-valtauskonnon-mukaisesti ajatteleville, huumetaustan omaaville, alkoholia enemmän kuin kerran elämässään kokeilleille ja ei-mensaan kuuluville voisi laittaa täyden lisääntymiskiellon.
Mikä siinä tupakassa nyt oikeasti on noin kamalaa? Alkoholi on kansanterveydelle -ja varsinkin lähimmäisille kuten omat lapset- paaaaaljon tuhoisampi nautintoaine, kuin mitä tupakka. Vai kuinka monta tapausta tiedät, että olisi tupakoinnillaan menettänyt työpaikan, auton, asunnon ja perheenkin? Tuskin yhtään, mutta alkoholin kanssa ihan peruskauraa. Kuinka moni tupakoitsija on suoranainen fyysinen uhka koska polttaa tupakkaa... sen sijaan moni alkoholia nauttinut on suoraan vaarallinen lähiympäristölleen ja/tai itselleen.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Onneksi nimim. huh ei ole päättäjissä
Uskon vakaasti siihen että jostakin on aloitettava. LIhaville ollaan kyllä jo suunniteltu lisämaksuja. Mutta siinä on ongelma.. Lihavia on niin paljon että ne kapinoivat penteleet vastaan. Itse olisin valmis maksamaan lisämaksua jos polttaisin
Toivoinkin aikanaan että tupakkakielto tulisi ravintoloihin ja että tupakkavero nousisi tai tupakoija erotettaisiin töistä jos polttelee työaikaan, tupakka kiellettäisiin myydä,.. vaikka ei käyttää. Vähän kuin nuuskaa ei saa myydä suomessa.. mutta käytöstä ei joudu linnaan.
Nimim: huh .. Get a life ja lue niitä uutisia .. pliis. Niin tiedät missä mennään?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Onneksi nimim. huh ei ole päättäjissä
Uskon vakaasti siihen että jostakin on aloitettava. LIhaville ollaan kyllä jo suunniteltu lisämaksuja. Mutta siinä on ongelma.. Lihavia on niin paljon että ne kapinoivat penteleet vastaan. Itse olisin valmis maksamaan lisämaksua jos polttaisin
Toivoinkin aikanaan että tupakkakielto tulisi ravintoloihin ja että tupakkavero nousisi tai tupakoija erotettaisiin töistä jos polttelee työaikaan, tupakka kiellettäisiin myydä,.. vaikka ei käyttää. Vähän kuin nuuskaa ei saa myydä suomessa.. mutta käytöstä ei joudu linnaan.
Nimim: huh .. Get a life ja lue niitä uutisia .. pliis. Niin tiedät missä mennään?
Täällä taas nähdään palstan taso eräiden osalta "on niin hienoa olla kehitystä vastaan moukkana" Tiede on joillekin niin vaikeaa..
No ei mulla ole kuin 2 ihmistä kuollu tupakkaan läheisiä. Niitä kun vuosia tossa itkin. Itsekin polttelin 15 vuotta ja sairastuin. Onneksi en kuollettavasti. Ja näitkö otsikon "tupakoinnista". Luulin että miehet palstalla osaa puhua aiheesta. Osaan mä alkoholistakin puhua.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mikä siinä tupakassa nyt oikeasti on noin kamalaa? Alkoholi on kansanterveydelle -ja varsinkin lähimmäisille kuten omat lapset- paaaaaljon tuhoisampi nautintoaine, kuin mitä tupakka. Vai kuinka monta tapausta tiedät, että olisi tupakoinnillaan menettänyt työpaikan, auton, asunnon ja perheenkin? Tuskin yhtään, mutta alkoholin kanssa ihan peruskauraa. Kuinka moni tupakoitsija on suoranainen fyysinen uhka koska polttaa tupakkaa... sen sijaan moni alkoholia nauttinut on suoraan vaarallinen lähiympäristölleen ja/tai itselleen.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Onneksi nimim. huh ei ole päättäjissä
Siis mikä siinä tupakassa noin kamalan hirveän pahaa on, että noin asenteellisesti pitää suhtautua, hä?
No siksi otin tuon alkoholin keskusteluun mukaan, että asioille saadaan mittakaava. Jos luet tarkemmin, niin vertasin tupakointia ja viinanjuontia keskenään, enkä puhunut viunasta yksinään.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Oonko ainoa palstalla joka osaa käyttäytymissäännöt? Miksi mä alkaisin puhua viinasta jos aapee haluaa puhua tupakasta. Johan mä olisin yhtä moukka kuin..
Olet varmaan ainoa moukka joka ei osaa keskustella ja nähdä, että asioilla on puolensa. Sitä sanotaan mm. keskusteluksi kun antaa toisenlaisen näkökannan aiheeseen.. Sinä mustavalkoisesti haluat vain keskustella tupakasta ja yrität nyt itseäsi puolustella noinkin naurettavalla syyllä, että aloituksen aihe oli tupakasta..Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Oonko ainoa palstalla joka osaa käyttäytymissäännöt? Miksi mä alkaisin puhua viinasta jos aapee haluaa puhua tupakasta. Johan mä olisin yhtä moukka kuin..