Vepasto
Mä olen siivonnut koko huushollin ja siinä kesti viikon. Voitte siis vain arvata sitä sotkun määrää, joka meillä oli. Ajattelin, että nyt on sitten hyvä taas yrittää pitää siisteyttä yllä korjaamalla tavarat heti omille paikoilleen, paitsi lelut siivoan vasta illalla. Mutta kun joudun tekemään kaiken yksin. Mies ja esikoinen kokosivat tänään legolentokonetta ja jättivät kaikki tyhjät pussit yläkertaan. Mies tyhjensi housujensa taskusta vanhat kuitit, ei roskiin vaan makuuhuoneeseen hoitopöydän päälle. Mies kokosi esikoisen uutta jalkapallomaalia/-maaleja keittiössä, toisen maalin sai koottua, toisen osat jäi lattialle levälleen, niin ettei mahtunut kunnolla kävelemään. Äsken sitten sanoin, että mä en jaksa yksin pitää tätä kämpää siistinä, varsinkaan jos joudun korjaamaan miehenkin jälkiä. Mun mielestä miehellä ei olisi ollut mitään vastaansanomista, koska tällä kertaa tiesin olevani oikeassa. Se ei ole mitään siisteyttä, että korjaa ne jäljet kahden viikon päästä!!! Puuron jälkeen sanoin sitten, että kukaan ei mene nukkumaan ennnen kuin ne maalin osat on siivottu ja minä en osallistu. Mies ja esikoinen sitten siivosi ne, mies kiukkuisesti, esikoinen innokkaasti. Mun tekis mieli olla kolme päivää siivoomatta kenenkään muun kuin omia jälkiä, katotaan sitten minkä näköistä täällä on!!! |O |O