MIEHET!!

• Viestiketjun aloittaja Käytetty paidannappi
  • Ensimmäinen viesti
Vastaan parin miehen puolesta että kyllä voi.
Ja sain kysymyksen että miten niin se nainen olisi saastainen? :eek:

Tiedän kyllä erittäin hyvin tuon tunteen että on likainen, pilattu. Mutta ei sitä muut näe niin.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja miiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Sano ihan hitaasti vaan.. vaikka tavu kerrallaan..
Siis tosi outo kysymys...
Olisikovatko nämä helpompia? :)

Mitä ajattelisit jos saisit kuulla että vaimosi/tyttöystäväsi on raiskattu ?
Ajattelisitko että vaimosi/tyttöystäväsi olisi jotenkin osasyyllinen asiaan?
Pystyisitkö harrastamaan seksiä hänen kanssaan sen jälkeen, vai tulisiko se tapahtuma koko ajan mieleen?

Mä luulen että tuossa tilanteessa tunteet vaihtelee laidasta laitaan. Ensimmäiseksi tulee halu etsiä se jätkä ja tappaa se tai ainakin vahingoittaa vakavasti. Sitten haluaa kuulla missä olosuhteissa raiskaus tapahtui ja puhua asiasta. Seksin aika tulee varmasti vasta paljon myöhemmin, silloin kun tunnemaailma on tasaantunut ja asiaan on tullut etäisyyttä.
Tuskimpa naisenkaan tekee mieli harrastaa seksiä kovin nopeesti tapahtuneen jälkeen?
Tärkeintä on silloin kumppanin läsnäolo ja läheisyys. :/

Hei. Käytetty paidannappi :)
Jos haluat niin voit laittaa mulle yksityisviestiä.
Sun pitää ensin rekisteröidä itsellesi nimimerkki (jos sulla ei ole valmiiksi ) ja sitten nimimerkkien alla näkyy kirjekuori josta saa yksityisviestiä laitettua.

Eiköhän miehet voi, jos ovat itse terveitä ja tasapainoisia, ja huomatessaan naisen tehneen rauhan tapahtuneen kanssa.

Se voi miehellekin toki olla vaikea paikka jos hänen tyttöystävänsä/vaimonsa raiskataan hänen ollessaan yhdessä ko naisen kanssa vrt tapahtunut ennen kun hän on tämän naisen tavannut. En syyllistäisi miestä joka kokisi seksin tapahtuneen jälkeen olevan vähän vaikeata aluksi, ja hänkin on uhri tilanteessa, hänelläkin on työstettävää.

Mutta Käytetty paidannappi; laita minullekin YV:tä jos rekisteröidyt, olisi kiva jutella kanssasi enemmän aiheesta...

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Mä luulen että tuossa tilanteessa tunteet vaihtelee laidasta laitaan. Ensimmäiseksi tulee halu etsiä se jätkä ja tappaa se tai ainakin vahingoittaa vakavasti. Sitten haluaa kuulla missä olosuhteissa raiskaus tapahtui ja puhua asiasta. Seksin aika tulee varmasti vasta paljon myöhemmin, silloin kun tunnemaailma on tasaantunut ja asiaan on tullut etäisyyttä.
Tuskimpa naisenkaan tekee mieli harrastaa seksiä kovin nopeesti tapahtuneen jälkeen?

Ihanasti sanottu
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Ihanasti sanottu
:heart:
Jep. Ihanasti sanottu :heart:
En mäkään tarkottanu että seksiä pitäis heti ajatella. :ashamed:

Mut jatko kysymys miehille..
Jos oletettaisiin että tuo olisi tapahtunut jo aiemmin, vaikka ennen tapaamista. Miten se silloin vaikuttaisi ajatuksiin?
Tai jos saisit kuulla että on jo lapsena hyväksikäytetty?
Minkälaisia ajatuksia siitä ylipäätään tulee?

:flower:

Jos se on tapahtunut ennen tapaamista tai olis hyväksikäytetty niin sitä ajattelis että voi raukkaa mutta hienoa kun pystyt puhumaan siitä.
Ajatuksia tulee varmaan myöhemmin jos asia nousee suhteen kehittymisen tai seksin esteeksi.
Silloin toinen ei ole vielä valmis suhteeseen vaan tarvitsee vielä terapiaa. Seurustelukumppanin tehtävänä ei ole toimia terapeuttina loputtomasti. Se rikkoo suhteen väkisinkin.

Jos se on tapahtunut ennen tapaamista tai olis hyväksikäytetty niin sitä ajattelis että voi raukkaa mutta hienoa kun pystyt puhumaan siitä.
Ajatuksia tulee varmaan myöhemmin jos asia nousee suhteen kehittymisen tai seksin esteeksi.
Silloin toinen ei ole vielä valmis suhteeseen vaan tarvitsee vielä terapiaa. Seurustelukumppanin tehtävänä ei ole toimia terapeuttina loputtomasti. Se rikkoo suhteen väkisinkin.
Tästä täysin samaa mieltä.

Itsellä vaikeuksia sen suhteen että minkä verran kertoa?
Kertoako itse tapahtumista, vai onko parempi olla niistä hiljaa?
Ajatus ketjuista ja vaikutuksista olen puhunut paljon. Pakkokin kun niin sinut en tapahtumien kanssa ole että niillä ei olisi vaikutuksia elämään silloin kun toisen päästää oikeasti lähelle. :(

Terapiassa sitten varsinainen asioiden käsittely.

MIES
Alkuperäinen kirjoittaja Käytetty paidannappi:
Voisitteko harrastaa seksiä raiskatun tai muuten hyväksikäytetyn naisen kanssa?
Miksi ei voisi? Itselle kylläkin tulee mieleen raiskatun tai hyväksikäytetyn naisen tarvitsevan enemmän erityisen paljon hellyyttä ja huolenpitoa kuin seksiä.

Yhteistyössä