MIEHET!!

• Viestiketjun aloittaja Käytetty paidannappi
  • Ensimmäinen viesti
Käytetty paidannappi
Tästähän on tullut aika pitkäkin ketju :) Itse olin jo kerennyt nukkumaan.

No mikä miehille sitten olisi vaikeinta tuossa tilanteessa? Siis jos tyttöystävä/vaimo raiskattaisiin suhteen aikana? Olisiko tilanteeseen vaikea suhtautua? Entä jos hyväksikäyttö on tapahtunut jo ennen suhdetta? Haluaisitko tietää? Miten asia olisi hyvä kertoa? Olisiko suhtautuminen erilainen? ( esim. jos raiskaus tapahtuu suhteen aikana ja tekisi mieli hyökätä tekijän kimppuun, tekisikö myös silloin jos teko on tapahtunut jo ennen suhdetta? )

Alkuperäinen kirjoittaja Käytetty paidannappi:
Tästähän on tullut aika pitkäkin ketju :) Itse olin jo kerennyt nukkumaan.

No mikä miehille sitten olisi vaikeinta tuossa tilanteessa? Siis jos tyttöystävä/vaimo raiskattaisiin suhteen aikana? Olisiko tilanteeseen vaikea suhtautua? Entä jos hyväksikäyttö on tapahtunut jo ennen suhdetta? Haluaisitko tietää? Miten asia olisi hyvä kertoa? Olisiko suhtautuminen erilainen? ( esim. jos raiskaus tapahtuu suhteen aikana ja tekisi mieli hyökätä tekijän kimppuun, tekisikö myös silloin jos teko on tapahtunut jo ennen suhdetta? )
No veikkaisin jos joku raiskaa vaimon niin miehellä kiehataa sen verran että jos jotakin tietoa tästä tekijästä ei kovin kauaa mies paikallansa pysy vaan kävis ettimässä käsiinsä.. Tosin miehiäkin erilaisia..

Hmm..Aika laajoja kysymyksiä, joka tapauksessahan naisen vika se ei ole jos raiskatuksi joutuu, tästä lähdetään.
Sillä ei tapahtuman kannalta olisi vaikutusta onko sattunut ennen suhdetta vai sen aikana, toki tilanteeseen olisi hieman vaikea suhtautua, mutta HraHuun kanssa samoilla linjoilla tuossa ensireaktiossa ja kuinka sitä tulisi lähteä purkamaan.

Jos tuo olisi tapahtunut ennen suhdetta niin sen tietäminen olisi minusta ihan hyvä, asia saattaa kuitenkin painaa naisen mielen taustalla ja vaikuttaa käytökseen joissakin tilanteissaa, joten tieto siitä auttaisi suhtautumaan oikein ja ymmärtämään tilanteen, ettei tule väärin ymmärryksiä suotta.

Tuohon viimeiseen kysymykseen vaikea antaa vastausta suoraan, en lupaisi ettenkö tilaisuuden tullen hieman kopsauttaisi, vaikka siis olisi tapahtunut jo ennen suhdetta, (mieli ainakin varmasti kovasti tekisi) olosuhteet/tilanteet jne. varmastikin vaikuttaisivat asiaan.

Käytetty paidannappi
Oisko lisää miesten tai vaikka naisten mielipiteitä asiasta? Tai jos vaikka kysyisitte miehiltänne. Älkääkä kysykö miksi tälläisiä kyselen! Tärkeitä asioita minulle/minusta! :)

Sabira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja MIES:
Alkuperäinen kirjoittaja Käytetty paidannappi:
Voisitteko harrastaa seksiä raiskatun tai muuten hyväksikäytetyn naisen kanssa?
Miksi ei voisi? Itselle kylläkin tulee mieleen raiskatun tai hyväksikäytetyn naisen tarvitsevan enemmän erityisen paljon hellyyttä ja huolenpitoa kuin seksiä.
Hyvin sanottu!

Yhteistyössä