Hakutulokset

1. T

miten me ei oo tätä ennen tajuttu?? :D

No kyllähän mää tuon tapahtuman tiesinki, mutta hölömönä en tajunnu ihan heti.. :ashamed:
  2. T

miten me ei oo tätä ennen tajuttu?? :D

Mulla ois muuten täällä oulussa asuntovaunu vapaana, jos kiinnostaa. Muoks, saanko mää vielä kysyä onko täällä joku tilaisuus mihin ootte tulossa?
  3. T

Muistatteko kun jollain palstalaisella oli vanhasta ovesta tehty pöytä?

Läydettiin tuo vanha pöydänjalka. Aluksi ajattelin laittaa modernin ja yksinkertaisen jalan, mut kun tuo tuli vastaan niin... Tuolle jalalle en oo tehny mitään. paitsi pessy sen. Lasilevy ei oo millään kiinni. Pysyy tiukasti paikoillaa sellaisten silikonitaasujen ansiosta. Siis niiden, mitä...
  4. T

Muistatteko kun jollain palstalaisella oli vanhasta ovesta tehty pöytä?

Mulla on. Monen mielestä :$ minun mielestä ihana!
  5. T

Kellään teistä palstalaisista hirsitaloa?

Meillä on hirsitalo, itse tehty. Meille tämä on se paras vaihtoehto, ihan joka suhteessa. :heart: Tässä kuviakin jonkun verran. Ruokailutila: Olohuonen sohvanurkkaus: Keittiöä: Nää on nyt vähän höpö-kuvia, otettu aikoinaan heti muuton jälkeen. Mut koitin laittaa sellaisia...
  6. T

Perhepeti, askel pedofiliaan?

Nyt menee kyllä OT, mutta tuli tästä mun kipeästä kaulan haavasta mieleen että kirurgi joka leikkas mut, niin taitaa ihan oikeasti olla joku kaulanviiltäjäpervo. Varmaan saa jotain tyydytystä siitä että tekee epäsymmetrisiä viiltoja ihmisten kauloihin. :x Pitäiskö tehä siitäki...
  7. T

Perhepeti, askel pedofiliaan?

:laugh: :laugh: Mun haava kaulassa repeää. :laugh: :laugh:
  8. T

Lastenhuone-kuvia...

Lastenhuoneparka. :'(
  9. T

itsepalvelusolarium

meet sisälle ja katot onko vapaana koppia. Jos ei oo, ni voit vaikka odottaa että vapautuu. Näin ainakin oulussa toimii. Mitään aikoja ei siis tarvitse varata :wave:
  10. T

laittaisitteko saunakuvia

Samanlaiset boordit on myös tuolla pesuhuoneen puolella. Ammeen kummassakin päässä. tykätään tuosta laatasta, vaikka se ei kovin kivaa ollut asentaa. :kieh: Joo, ja kivasti myös nuo lasten lelut levällään iltakylvyn jäljiltä.. :ashamed: Haaveissa joku valkoinen hylly tai korisysteemi, mihin...
  11. T

laittaisitteko saunakuvia

Tässä meidän keskeneräistä saunaa. Laudepenkit on väliaikaiset, tarkoitus on rakentaa uudet samasta materiaalista kuin keskilaudekin. Portaiden ym koteloinnit tekemättä, kaide kiukaan ympäriltä puuttuu ym ym.. Mutta hyvin on pystyny saunoa :) :laugh:
  12. T

Joulukuusenne! (kuvia)

Tässä meiän kuusi. Tähti puuttuu vielä, mut eiköhän sekin vielä sinne saada. Ainiin, valoja pitää myös ostaa lisää, oli niin tuhannen iso kuusi, ettei nuo kaksi sarjaa riittääneet ku etupuolelle...
  13. T

Kasvain.

Papillaarinen tämäkin on. Poistavat tuon kilpparin kokonaan.. (pääseepähän siitäkin eroon..) :laugh:
  14. T

Kasvain.

Mustuinpa vihdoin.. Aika epätodellinen olo herätä päivään syöpäpotilaana. Täällä odotellaan leikkausaikaa, jospa se tulisi pian, että pääsisi jouluksi kotiin.
  15. T

Miksi suomalaiset naiset ovat niin "miehekkäitä" olemukseltaan (poikkeuksiakin tietty on)

Kysyin muuten kerran tätä kysymystä ranskalaisia idoleinaan pitävältä ranskan kielen opettajalta. Eipä osannut tuohon mitään vastata, oletti kait että tottakai jokainen suomalainen haluaa olla aivan kuten joku ranskis... :laugh: :laugh:
  16. T

Miksi suomalaiset naiset ovat niin "miehekkäitä" olemukseltaan (poikkeuksiakin tietty on)

Tottakai Suomesa välitetään ulkonäöstä siinä missä muuallakin. Tuollainen vertailu on typerää, jokaisen maan omat perinteet on vahvasti sidottu ihmiseen. Jos ymmärrät mitä tarkoittaa; toinen tykkää punaisesta, toinen sinisestä, niin olet jo päässyt pitkälle. ;)
  17. T

Miksi niin moni suomalainen nainen ja mies ajattelee, että eteläeuroopassa 'kaikki' on jotenkin hienompaa/parempaa. Miehet on enemmän miehiä ja naiset enemmän naisia. Miksi ei voida katsoa, että se mikä kuuluu heidän kulttuuriinsa, ei välttämättä kuulu meidän kultuuriimme? Miksi jo...
  18. T

Millaiset verhot tähän keittiöön??

Valean siniset tahi vihreät, yksinkertaiset pellavaverhot. Tuosta tapetista poimisin värin... :)

Yhteistyössä