Kasvain.

• Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla on kans kilpirauhasessa kaksi, toinen on vasemmalla puolella ja toinen oikealla puolella. Kooltaan ne ovat tosin hyvin pieniä, toinen on alle 2 cm ja toinen alle 1,5 cm. Mulla ei oo koskaan otettu ohutneulanäytettä, koska ne oli sen verran pienen kokoisia ettei niiden neulaamiseen nähty tarvetta. Olis kyllä kiva päästä ultraan uudestaan että tietäis onko ne suurennnut. Tiedättekö te miten uusinta ultraan pääsis? Mulla kun nyt on thryroksiini annos tasapainossa niin seuraava aika on vasta 6 kuukauden päästä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
mitä oireita teilä oli kun epäilitte kilpirauhaskasvainta? mulla epäillään, kokeet ens vikol
Jos on kilpirauhashäiriöitä niin ultraus ja verikokeet kuuluu normaaliin tutkimuksiin ja niissä noi patit yleensä löytyy. Mulla kyl näkyy toinen pateista ihan selvästi kun nielaisen.

Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. En ole nyt käynnyt vuoteen verikokeissa, on tässä ohjelmalistalla tilata lähete verikokeisiin :whistle:
Taidanpas heti aamulla hoitaa sen! seuranta on nimenomaa tärkeää.
yhen kerran on ultrattu ja siittäkin alkaa olla kymmenen vuotta, et varmaan sinne tulee kans meno.

Ihmettelen miksi ap pitää olla harmaana tehdessään tämmöisen aloituksen.Ei ymmärrä ei.Ja toiseksi ei kukaan soita sunnuntaina paikalle jos maanantaina sovittu kertoo tuloksista.Ellei kysymyksessä ollut kiireellinen asia,kuten olikin.
Hyvässä asiassa ei pyydä kireellisenä käymään.
Tälaisia ikäviä vastauksia ei mielellään puhelimessa kerrota vaan paikan päällä.Hyvät kertovat puhelimitse.
Voimia ap.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ihmettelen miksi ap pitää olla harmaana tehdessään tämmöisen aloituksen.Ei ymmärrä ei.Ja toiseksi ei kukaan soita sunnuntaina paikalle jos maanantaina sovittu kertoo tuloksista.Ellei kysymyksessä ollut kiireellinen asia,kuten olikin.
Hyvässä asiassa ei pyydä kireellisenä käymään.
Tälaisia ikäviä vastauksia ei mielellään puhelimessa kerrota vaan paikan päällä.Hyvät kertovat puhelimitse.
Voimia ap.
Ooksie oppinu lukemaan noita päivämääriä noissa viesteissä?

AP:lle paljon voimia! :hug:

D-mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:
Mustuinpa vihdoin..

Aika epätodellinen olo herätä päivään syöpäpotilaana. Täällä odotellaan leikkausaikaa, jospa se tulisi pian, että pääsisi jouluksi kotiin.
mitä laatua syöpäsi on? mä sain 2v sitten papilaarisen dg

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Mustuinpa vihdoin..

Aika epätodellinen olo herätä päivään syöpäpotilaana. Täällä odotellaan leikkausaikaa, jospa se tulisi pian, että pääsisi jouluksi kotiin.
Papillaarinen tämäkin on. Poistavat tuon kilpparin kokonaan.. (pääseepähän siitäkin eroon..) :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Mustuinpa vihdoin..

Papillaarinen tämäkin on. Poistavat tuon kilpparin kokonaan.. (pääseepähän siitäkin eroon..) :LOL:
paa yv:tä jos haluut jutella,tää ei ole mailman loppu :hug:

Yhteistyössä