250.000 e... semmonen vähän isompi remppa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Komia tullaa Hyacinthin saunasta! Ei liian hieno, eikä liian tavis. Mun mieleinen on kyllä kovasti. Varsinkin tuo kaalelointi! TODELLA onnistunut! Saako udella että mitä tuollainen remppa maksoi, koska meillä on myös edessä...
oho, aika kamala tuo kiviseinä ja hassut nuo pyöreät ikkunat!Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Tässä meidän saunasta pari otosta.
mimmonen sinun sauna on?Alkuperäinen kirjoittaja jaa:oho, aika kamala tuo kiviseinä ja hassut nuo pyöreät ikkunat!Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Tässä meidän saunasta pari otosta.
Ei ole pyöreitä ikkunoita monikossa,vain yksi.Ja musta se on makee.Tuo kiviseinä on myös meidän mielestä hieno,kun on aitoa luonnonkiveä.Jokaisella on tietysti omat mielipiteensä.Unihiekka:meilä on harvian fuga-vuolukivikiuas ja ollaan oltu todella tyytyväisiä.Antaa erittäin kosteat löylyt ja lämpiää myös nopsaan.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:oho, aika kamala tuo kiviseinä ja hassut nuo pyöreät ikkunat!Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Tässä meidän saunasta pari otosta.
Ei ole.Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja Vai mikä:Rusinantte ! Onko tos kiviseinällä peili ?
Hui , tais tulla nollia liikaa ?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:250.000 e... semmonen vähän isompi remppa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Komia tullaa Hyacinthin saunasta! Ei liian hieno, eikä liian tavis. Mun mieleinen on kyllä kovasti. Varsinkin tuo kaalelointi! TODELLA onnistunut! Saako udella että mitä tuollainen remppa maksoi, koska meillä on myös edessä...
Minusta Rusinanttella on upee saunaAlkuperäinen kirjoittaja jaa:oho, aika kamala tuo kiviseinä ja hassut nuo pyöreät ikkunat!Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Tässä meidän saunasta pari otosta.
Joo, ja se on se kuuluisa kamalan värinen takka-leivinuuni myös meidän ja lisäks viel samanvärinen liesikin on... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:No niin, Hyacinth, ettekös te rakentanutkin uuden talon? Muistan jossain nähneeni teidän leivinuuni-takka tsydeemin, sellasen vihreän, ja näytti olevan vielä rakenteille olevassa talossa...
Samanlaiset boordit on myös tuolla pesuhuoneen puolella. Ammeen kummassakin päässä. tykätään tuosta laatasta, vaikka se ei kovin kivaa ollut asentaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Työ-myyrä:teillä on kivannäköistä tuo boordi tuossa isojen laattojen välissä.
hölmö! hyasintti rakens kokonaan uuden talonAlkuperäinen kirjoittaja Kallista on:Hui , tais tulla nollia liikaa ?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:250.000 e... semmonen vähän isompi remppa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Komia tullaa Hyacinthin saunasta! Ei liian hieno, eikä liian tavis. Mun mieleinen on kyllä kovasti. Varsinkin tuo kaalelointi! TODELLA onnistunut! Saako udella että mitä tuollainen remppa maksoi, koska meillä on myös edessä...
Saa toki sanoa, ja itsekin tykättään siitä oikein kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Hyacinth, ei se mun mielestä kamalan värinen se teidän takka-systeemi ollu, jos saan sanoa..