laittaisitteko saunakuvia

Meijän saunassa on aivan liian kapeat lauteet. :'( Ei oo kaikki aivan valmista vielä. Mä en tajua miks miehen pitää parissa laudassa yrittää säästää! Ylin laude 4 lautaa pitkittäissuunnassa + reunalauta, ja alempi laude 3 + reuna. Oikeesti tuntuu ihan vaarallisen kapealta. Sentään kunnollisen portaan se sinne meinaa tehä, siinä sain puhuttua ympäri. Mutta ei tajua ei... Ei sille tartte saunan olla mukava, kunhan pystyy istumaan. :'( Meinaa että kaiteet estää kaikki onnettomuudet. Siis 2 lautaa ja pitää olla niin hemmetin jääräpää tässä asiassa. Mä maksan mieluusti enemmän turvallisemmasta saunasta. Mieluummin joku kymppi rahaa kuin että lapset lentelee pitkin saunaa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
Tässä meidän saunasta pari otosta.
oho, aika kamala tuo kiviseinä ja hassut nuo pyöreät ikkunat!
Mä olen samaa mieltä :ashamed: ja tosi tökerö toi seinän sauma. :(
En tiedä kuinka se sauma näyttää sinusta tökeröltä.Tosi huolella on kuitenkin tehty.Kivet ovat eri paksuisia.Pakko käyttää toisissa kohdissa enemmän sauma-ainetta.No onneksi on meille mieluinen,ei sen tarvitse muita miellyttääkään.En itse siedä näitä sisutuskivi-juttuja joita nykyään kaikki laittaa saunaan jne.Aito kivi on kauniimpaa.

Sauna on muuten tosi haasteellinen valokuvata. Siis meillä ainakin siellä on semmoinen tunnelmavalaistus, ja jos ottaa salaman kanssa, ei se tunnelma välity ja pääse oikeuksiinsa, ja jos ottaa ilman salamaa, tulee vaan hämärä kuva. Mä veikkaan, että tuo kiviseinä näyttää monista tyhmälle kun on liian kirkas valaistus tuossa kuvassa, on varmasti TOSI upean näköinen kun siellä saunassa istuu oikeasti ja valaistus on se mikä saunassa on. Musta ainakin tuo on nyt aika tyhmän näköinen, mutta voin vaan kuvitella että on aika mieletön yksityiskohta livenä ja oikealla valaistuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Digikamerassa on monenlaisia säätöjä. Katso sen ohjekirjasesta, miten kannattaa hämärässä kuvata.

No mulle nyt ei ole niin iso juttu että jaksaisin alkaa tavaamaan ohjekirjaa, kun saunaa kuvaan noin kerran elämässä, niin ihan sama. Mutta siis sitä vaan hain, että monesti valokuva ei anna oikeutta todellisuudelle.

Työmyyrä
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Digikamerassa on monenlaisia säätöjä. Katso sen ohjekirjasesta, miten kannattaa hämärässä kuvata.

No mulle nyt ei ole niin iso juttu että jaksaisin alkaa tavaamaan ohjekirjaa, kun saunaa kuvaan noin kerran elämässä, niin ihan sama. Mutta siis sitä vaan hain, että monesti valokuva ei anna oikeutta todellisuudelle.
Olet aivan oikeassa Sanna! Ja varsinkin kun niin monella sauna on pieni, niin siitä on entistä hankalampi saada kokonaiskuvaa. Itse ainakin hoksanin tuota omaa saunaa kuvatessa, että pikkunen tila on jotenkin älyttömän hankala saada kuvattua... ;)

Tosiaan tärkeintähän siellä saunassa on tunnelma, lämpö ja ihmiset. Ei materiaalit, joista se on rakennettu.

No jos minulla olisi sauna, niin näkisin vaivaa kaikissa siihen liittyvissä asioissa, myös kuvaamisessa. Muistan yhä sen hartauden, jolla pesin vuokrakämppäni saunaa, jota käytin kolme kertaa viikossa. Löylyveden viimeiset tipatkin varasin saunatontulle.

Eihän se kaunis ole, mutta mahtuu porukkaa ja löylyt on parhaat, missä ikinä olen ollut. :heart:

Sisäsauna olis nätimpi, mutta en jaksa lähteä kuvaamaan kun se pitäis sitten raivata tyhjäksi, me ei käydä siellä juuri koskaan ja siellä pyörii jos jonkinlaista romua.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Eihän se kaunis ole, mutta mahtuu porukkaa ja löylyt on parhaat, missä ikinä olen ollut. :heart:

Sisäsauna olis nätimpi, mutta en jaksa lähteä kuvaamaan kun se pitäis sitten raivata tyhjäksi, me ei käydä siellä juuri koskaan ja siellä pyörii jos jonkinlaista romua.
Tällaisessa saunassa on kyllä parhaat löylyt!!!Siellä pystyy oleen vaikka kuinka kauan ilman että alkaa ahistaa. Anoppilassa melkein täsmälleen samanlainen ja myös lapsuudenkodissani.

Yhteistyössä