Hakutulokset

1. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

Manna8: Mun käsittääkseni Pohjola ja A-vakuutus on yks ja sama firma, pohjola hoitaa auto ym liikennevakuutukset ja a- hoitaa koti ym. Mä kävin a-vakuutukses tos yks pvä ja mulle sanottiin et meil maksais 290e/v lapsivakuutus, mut omavastuu on vähintään 100e, tai jos isommista summista kyse ni...
  2. O

Turun seudun odottajat loppuvuonna 2008

Onkohan toi ihan virallinen adressi ku ei sielt mitää varmistusta spostiin tule, nimi tulee samontien näkyviin listalle. :attn:
  3. O

Hah. Arvatkaas mitä kävi. Kävin tänään siel työterveyslääkärillä. En saanu firman omalle lääkärille aikaa ku vasta ens ti, ni ne anto mul täks pväks ajan jolleki toiselle, joka sit kirjotti saikkua ti asti. NOH. sit soitin pomolle että mul on ti (taas) lääkäri ja siit että mul on nlalääkärin...
  4. O

Turun seudun odottajat loppuvuonna 2008

Turusta ollaan ja esikoisen la 18.4. Minäkin kävin allekirjoittamassa.
  5. O

Yritin tänää soittaa sinne työterveyshoitsulle mut sil onki puhelinaika vaan aamulla 8.-8.30 niin käskivät soittaa huomen aamuna. Niin siis meillä on työterveys Pulssissa täällä Turussa, en tiedä saisinko sit oikeastaan edes mennä tk-lääkärille? Ei kyl varmaan ainakaa muuten ku päivystyksen...
  6. O

miinulainen: Ei ollu supistukset aiheuttanu mitään kohdun suulla, onneksi. tai toisaalta ei onneksi koska sen takia oon lääkärin mukaan työkuntonen... Ku oltiin viime ke rakenneultras ni se hoitsu sano sillon et ei piä nostella painavia ja pitää tehä sen mukaan ku ite pystyy. Oon kyl samaa...
  7. O

Alkaa vtuttaa tää lääkärissä juokseminen. Ongelma on se että en pysty ees kävelee normaalisti niin ettei supistelis. Puhumattakaan siitä että nostan jotain tai kyykistelen jne. Vknloppuna tuli kolmena päivänä rusehtavaa vuotoa. Labrassa kävin kaikis testeis ja ne oli ok. Kävin neuvolalääkärillä...
  8. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

Rakenneultras käyty. Hoitsu ei saanu katottuu kaikkee tarpeellista ni jouduin sit viel lääkärin ronkittavaks.. ja supistelujen takia huomenna labraan, lääkärille sain ajan vasta tiistaiksi. Kiva sit ku se lääkäri mul sano et pitää välttää nyt nosteluja, no onneks ei oo ku vaan muutto just tänä...
  9. O

Nellah ja Tutsa Missä te oikeen ootte töissä ku noin helpolla voitte erityisäippäriä/ sairaslomaa saada?? Mä oon kylmävarastossa hommissa, missä joka päivä nostelen raskaita laatikoita yms ja lattia on kova ja kylmä ja mul on joka ilta jalat ihan paskana ja päivittäin supistelee niin että on...
  10. O

http://www.youtube.com/watch?v=tqSgppnFn2A&feature=related he, käykääs toi kuuntelee :p
  11. O

Lisäilinpäs masukuvan profiiliini. Kuvassa viikkoja 15+4, eli kuva on muutaman vkon vanha.
  12. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

Hitto et ärsytti neuvolas tänää. Se täti siel oli jotenkin tosi omituinen (siel on useampi eri täti). Se vaan heitti jotai oletuksia ja omia mielipiteitään eikä kysyny multa. Esim. se sano et liikkeitä ei mitenkään voi vielä tuntea. No mitenkäs mä sit oon tuntenu? ... ihme ämmä. ärh. Rv13+2...
  13. O

Aika jännä toi Talvitiellä et sun on pitäny kävellä yms et kaveri liikahtais parempaan asentoon. Meillä se ultraaja ei ees yrittäny mitää semmosta, se otti mahan päältä sen niskaturvotuksen ku ei muuten saanu otettua. Rv12+6
  14. O

Amy86: Meilläkin oli tänään ultra ja samoilla päivillä mennään. Pituutta oli myös samat 67mm, mutta meille ultra näytti tasan 13vkoa. Käytiin siis pari vkoa sitten jo nt-ultrassa, mutta se olikin eka ultraus, eikä tiietty että kamu oli niin pieni vielä ettei voitu niska turvotusta katsoa...
  15. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Ultrassa käyty :) Kaveri oliki niin pikkunen ettei niska turvotusta voitu kattoo viel, pitää mennä parin viikon päästä uudestaan. Hani: voitko vaihtaa mulle lasketuks ajaks 18.4 Rv10+4 (tänä aamuna oli viel 12+3 :D)
  16. O

Musta tuntuu kyl et ei millää saikulla parane tää asia. Ehkä mun pitäs vaan kysyy lääkärilt se todistus. Mut itestähän se on kiinni kuin paljo jaksaa sitä vittuilua kuunnella. Ei ne fudujakaa voi antaa, vakituinen ku olen. Mites sit jos/kun jää ennenaikaiselle äippälomalle, eikös se vaikuta...
  17. O

Mulla on kans keskiviikkona np-ultra, taisi olla muutama muukin joilla samana päivänä. :) Tehääks se np-ultra mahan päältä vai mennäänkö siellä ihan itse asiaan? Noihin galluppeihin, oon 21 ja miekkonen 19. Meil ei töissä pomot yhtään ymmärrä mun raskautta.. ne on molemmat - ylläri...
  18. O

Ruttana: Mulla on tuntunu jo viikon ajan sitä samanlaista "poreilua". Ihan niinku joku rummuttais, mun mies vaan nauro mulle että ei se ny vielä voi tuntua.. mistäs minä tiiän ku en oo ikinä aiemmin oottanu vauvaa :p Mut kertokaa nyt joku viisas mitä se sit on? Rv 10+3
  19. O

Kai se on jotenkin henkilöstä riippuvainen toimiiko ne rannekkeet vai ei, mulla ei meinaan ollu mitään hyötyä niistä... Niin ja kannattaa kysyä apteekista matkapahoinvointi rannekkeita. Ku mä kysyin niit raskauteen ni siin oli kolme ämmää pyörittelemäs päätään ennenku joku otti käteensä sen...
  20. O

milkystern: neuvolantäti nimenomaan ihan kielsi multa ratsastamisen... ja myös rullaluistelun ja lautailun. :( omaksi parhaaksi tietty mut kyl vähä harmittaa.. rv8+6

Yhteistyössä